kylläpä oli mies TAAS niin ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=/

Vieras
satuin istuutumaan hänen tuoliinsa, ehkä olin siinä n.5 min kun hän oli tietokoneella,hän huomasi että istuin nojatuolissa niin rupesi käskyttelemään ylös siitä kun on kuulemma HÄNEN tuolinsa ja rikkoisin sen , kysyin että lukeeko siinä hänen nimi ? niinedelleen jatkui käskytys. noh mulla jotenkin rupes sappi kiehumaan ja roudasin tuon HÄNEN tuolinsa sitten makkariin ettei kukaan vaan voisi hänen tuoliinsa istuutua. johti siihen että kun koneelta pääsi hän irtautumaan niin kysyi missä tuoli, kerroin missä, ja sanoin samalla että eipähän kukaan muu siinä sitten istu ettei mene rikki.Mies haki sen pikkasen kireänä takaisin kolistellen. Niin nyt olen sitten taasen kusipää aivoton käski pakkaamaan tavarat, hetken päästä kysyi joko pakkasin sanoin ei niin nyt ei kuulemma mun äö riitä siihen.

sori avautuminen, ja tiedän että itsessänikin on vikaa mutta oikeuttaako se silti haukkumaan toista ?

Onko teillä omat tuolit? meillä on ainaki miehen kanssa kaikki huonekalut yhteisiä. Ollaanki naimisissa ja en tiä miten avopareilla on nämä asiat. Jos ees ootta avo.

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Onko teillä omat tuolit? meillä on ainaki miehen kanssa kaikki huonekalut yhteisiä. Ollaanki naimisissa ja en tiä miten avopareilla on nämä asiat. Jos ees ootta avo.

ei ole omat tuolit, enm vain pahemmin tykkää siitä tuolista joka miehellä on, mutta kun en sohvallekkaan päässyt istumaan kun lapsi valtasi sen (2h sohva) joo ja naimisissa ollaan.

Häh?

Meillä on kyllä miehellä "oma" tuoli, mutta saan minä siinä istua niin paljon kun lystään jos ehin ensin.

En ymmärrä suhteita, missä toista loukataan noin julmasti pikkuriidan yhteydessä...

oikeasti ero on käynyt useasti mielessä, mutta kun en vain saa sitä tehtyä. JOO ja TIEDÄN ETTÄ PITÄISI!

Miten se oikeasti onnistuisi että vain lähtisi lapsen kanssa pois?
terapiaa olen ehdottanut sekä kaikkea muuta, mutta mutta... :(

Yhteistyössä