Mies ei halua seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullukka1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullukka1

Vieras
Olen nainen, jonka pitäisi laihtua noin 30kg, jotta olisin taas oma hoikka itseni. Onko oikein, että mies pihtaa nyt? Kärsin itsekin lihavuudestani ja haluaisin miestäni edelleen. Laihdutan kokoajan ja olen jo laihtunutkin 16kg. Kyllä, olin lihonnut noin paljon terveydellisistä syistä johtuneen liikuntakyvyttömyyden vuoksi. Lisäksi syöminen alikaloreilla oli mahdotonta samasta syystä. Nyt jälleen pystyn laihduttamaan. Onko oikein joutua elämään selibaatissa kuukausi tolkulla? Miten mun pitäisi suhtautua tähän? Miten ymmärtää miestäni? Miten selvitä itse? Seksi on mulle tärkeää myös. Mies on valmis kuulemma odottamaan laihtumistani ja rakastaa mua.

Syöminen alikaloreilla oli mahdotonta, koska verenpaineeni ja verensokerini heittelivät niin pahasti, että lääkäri oli määrännyt syömään tarpeeksi ja tarpeeksi usein. Olin pyörtyä monta kertaa koittaessani syödä vähän. Silmissä ihan sumeni monta kertaa ja makasinkin usein lattialla jalat kattoon päin nostettuna heikotuksen iskiessä.

Kyllä meillä muuten menee ihan hyvin. Mieheni vain pitää hoikista naisista sanojensakin mukaan. Hän ei kiihotu lihavista.

[QUOTE="vvvv";30433664]Sanoppa miehelle sit laihtuneena, ettet enää tarvii hänen apuaan asian suhteen[/QUOTE]

Tämä on käynyt myös mielessä monta kertaa. Rakastan miestäni kumminkin ja haluan perheemme pysyvän koossa lapsenkin vuoksi.

Koeta tehdä enemmän kotitöitä ja sen semmoisia. Voit myös tarjota jotain illallisia ja kylpylälomia. Niin, ja kannattaa opetella tyydyttämään se mies, eikä vaan odota lokarit levällään, että toinen hoitaa molemmat.

Suhteessa ollaan ihmisen eikä kilojensa kanssa.

Ja kyllä. Jos alkaisin nyt suhteeseen hoikan naisen kanssa joka alkaisi keräämään kiloja kymmenen kuukausitahtiin, niin ei siinä kauaa menisi kun sanoisin jotain, jota ei voi tulkita kauniiksi.

Jos taas nyt alkaisin suhteeseen naisen kanssa jolla on reippaasti ylipainoa, niin olisin kanssaan iloinen jokaisesta pudotetusta kilosta.

Jos oma puoliso lakkaa kiinnostamasta, niin se ongelma ei synny päivässä, eikä johdu muutamasta kilosta.

Oikeasti kauheaa :O
Itsekin lihon aina raskausaikana, mutta seksiä on silti. Ei kuitenkaan selkeästi niin paljon kuin normaalisti.

Kysyin tätä mieheltä;ei kuulemma johdu ulkonäöstä tms vaan haluaa antaa minun vaan yksinkertaiosesti levätä enemmän.
Minä kyllä loukkaantuisin jos olisin sinä :( Ei voi mitään.

Yhteistyössä