\
Peesaan tätä, ei parisuhde tarkoita että ihan kaikki, ystäviä myöten, on pakko jakaa. Meillä on runsaasti yhteisiä ystäviä, sellaisia jotka ovat alunperin vain olleet toisen ystäviä mutta heistä on tullut sittemmin oikeastaan ihan koko perheen ystäviä. Ja sitten on sellaisia joiden kanssa ei puolisolla synkkaa niin hyvin, ei se kuitenkaan ole syy dumpata hyvää kaveria. Me tehdään hirmu paljon yhdessä, ehkäpä siksi arvostamme kovin myös niitä sellaisia rientoja joihin menemme erillämme. Olemme kuitenkin kaksi yksilöä, ei mikään tiukasti kääritty paketti.Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:09 Piika-äiti harmaana kirjoitti:No, ainakin minun ystävilläni on elämänkumppaneina miehiä ja naisia, joita en syystä tai toisesta pyydä omiin juhliini, mutta ystäväni ovat sitten sitäkin tervetulleita. Samoin miehelläni ja minulla on juhlia, joihin menemme ilman muuta yksin, ja joihin toisella ei ole minkäänlaista mielenkiintoa osallistua.
Minä en näe mitään ongelmaa siinä, että molemmilla on elämää, ystäviä ja aikaa oman kodinkin ulkopuolella. Välttämätöntähän se on, pitemmän päälle. (Paitsi jos teillä on vielä se alun symbioosivaihe päällä, silloinhan tämmöinen tekee kipeää)
Piika-äiti, 17 vuotta yhteistä elämää