Mieheni kaveri ei halua minua tupareihinsa

Anteeks, mutta musta kuulostaa aina niin hullulle nämä luvan kysymiset ja myöntämiset... herranjumala, vahditteko te miehiänne oikeasti noin tarkkaan, että ihan lupa pitää anoa kaverin tupareihin lähtöä varten?!

Mä olen ajatellut asian niin, että mä en ole mieheni äiti (eikä hän mun isöni), joten en ole siinä asemassa että edes voisin luvan myöntää tai kieltää. Meillä tuollaiset asiat on ilmoitusluontoisia - tietysti asioista sovitaan, ettei tule päällekkäisiä menoja tms. Mutta ei kai tuollaisesta ole oikeutta loukkaantua, toinen menee yksin jos tahtoo.

Toki tuossa ap:n tapauksessa on nyt epäilyttäviä asianhaaroja ;). Sanot suoraan miehellesi että kuulit keskustelun, ei kai tuosta tarvii sen suurempaa numeroa tehdä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 20:26 SolAngel kirjoitti:
Anteeks, mutta musta kuulostaa aina niin hullulle nämä luvan kysymiset ja myöntämiset... herranjumala, vahditteko te miehiänne oikeasti noin tarkkaan, että ihan lupa pitää anoa kaverin tupareihin lähtöä varten?!

Mä olen ajatellut asian niin, että mä en ole mieheni äiti (eikä hän mun isöni), joten en ole siinä asemassa että edes voisin luvan myöntää tai kieltää. Meillä tuollaiset asiat on ilmoitusluontoisia - tietysti asioista sovitaan, ettei tule päällekkäisiä menoja tms. Mutta ei kai tuollaisesta ole oikeutta loukkaantua, toinen menee yksin jos tahtoo.

Toki tuossa ap:n tapauksessa on nyt epäilyttäviä asianhaaroja ;). Sanot suoraan miehellesi että kuulit keskustelun, ei kai tuosta tarvii sen suurempaa numeroa tehdä.
Meillä ainaki kunnioitetaan toisen mielipidettä sen verran, että kysytään sopiiko, että menee. Ja jos tuntuu siltä, ettei sovi, niin jätetään menemättä. Jokainen taplaa tyylillään ja tämä sopii meille. En kattelis sellasta ukkoa joka ilmottas vaan että meen nyt ja ihan sama mitä mieltä emäntä on tästä. Toisen tunteet täytyy ottaa huomioon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:07 Lumenneito kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 20:26 SolAngel kirjoitti:

Meillä ainaki kunnioitetaan toisen mielipidettä sen verran, että kysytään sopiiko, että menee. Ja jos tuntuu siltä, ettei sovi, niin jätetään menemättä. Jokainen taplaa tyylillään ja tämä sopii meille. En kattelis sellasta ukkoa joka ilmottas vaan että meen nyt ja ihan sama mitä mieltä emäntä on tästä. Toisen tunteet täytyy ottaa huomioon.

Asioista sopiminen ja toisen huomioiminen on ihan eri asioita kuin luvan antaminen ja pyytäminen!!! Edellisessä tapauksessa puolisot ovat tasavertaisessa asemassa, jälkimmäisessä kyseessä on vallankäyttö.

jos on poikien ilta niin ihmettelen että mitä ne muutama misu siellä tekee? saunooko ne poikien kanssa?puhuu armeija juttuja?töllistelee baarissa naisten #&%?$!*ä kaverina?tai kun on tyttöjen ilta niin mitä ne muutamat mieskaverit siellä tekee?saunoo tyttöjen kanssa ja laittavat myös turvenaamiot naamaan?meikkaavat ja laittavat tukan?ihastelevat miesten #&%?$!*ä kaverina? ei menis mulle läpi jos ukkojen iltaan misukoita tulis ja ne olisi "sinkkubileet"jossa juhlittaisiin niinkuin ennen vanhaan ja hei sun vaimos ei ole tervetullut bileisiin.vois olla että jos olisi toisin päin niin ei ukko varmaan tykkäisi hyvää kun olisi muutama sinkku jamppa tulossa ja niin sun ukkos ei ole tervetullut

meillä ei mies olis lähteny, jos minäkään en olis tervetullut.
todella junttimaista käytöstä miehen kamulta ja onko tollanen tyyppi edes oikeasti mikään kaveri ,joka asettelee tollasia ehtoja ja silti sinne on tulossa muita naisia.
ymmärtäisin jos kyseessä olis pelkkä poikienilta. :eek:

Ootko miettinyt ootko sie se nalkuttava ämmä, joka pilaa kaikkien bileet sättimällä kaikkien kuullen ukkoasi? :eek: Meillä on kaveripiirissä tallainen pari. Molemmat on aivan ihania ihmisiä, mukavia, juttelevat paljon ja ovat iloisia. Mutta kun mies tekee jonkun "virheliikkeen" (siis jotain ihan älyttömän pientä mitä kukaan muu ei edes huomannut) niin alkaa kauhea naputus. Ja mies vaan kuuntelee häntä koipien välissä, kun toinen alistaa ihan maan rakoon :/ <br><br>

Musta on ihan ok, jos miehen joku ystävä pyytää sitä bileisiin yksin. Ei mun tarvi olla mukana.

Mutta sanon kyllä ihan suoraan, että minusta että aikas outoa ja epäilyttävää, että naispuolinen naapurimme on kutsumassa miestäni illanistujaisiinsa :whistle: Siis yksin. Ei ole mieheni kaveri edes, ollaan vaan naapureita.

Mut en pidä hämäränä, jos mies menee vanhan kaveriporukan kans viettään iltaa, vaikka siellä olis naisia jos ne siihen kaveriporukkaan kuuluu.

sukulaku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:39 kettu kirjoitti:
Musta on ihan ok, jos miehen joku ystävä pyytää sitä bileisiin yksin. Ei mun tarvi olla mukana.

Mutta sanon kyllä ihan suoraan, että minusta että aikas outoa ja epäilyttävää, että naispuolinen naapurimme on kutsumassa miestäni illanistujaisiinsa :whistle: Siis yksin. Ei ole mieheni kaveri edes, ollaan vaan naapureita.

Mut en pidä hämäränä, jos mies menee vanhan kaveriporukan kans viettään iltaa, vaikka siellä olis naisia jos ne siihen kaveriporukkaan kuuluu.
Onkos tämä teidän naapuri kenties yh??? :kieh:
Pidähän nyt varasi... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:43 sukulaku kirjoitti:
\

Itse asiassa on. Mutta se sanoo, että kutsuu mieheni vain siksi että mieheni on niin kiva, kun taas minä en ole kiva :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:46 kettu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:43 sukulaku kirjoitti:
\

Itse asiassa on. Mutta se sanoo, että kutsuu mieheni vain siksi että mieheni on niin kiva, kun taas minä en ole kiva :D
Niih, miehelläs on munat, sulla ei... :whistle:

Kyllä kummalta kuulostaa, että olis "miesten ilta" mutta naisia saa tulla, kunhan ei vaimoja. Ei ihan ole nyt puhtaat jauhot pussissa. En varmaan noin vain päästäis ja sanoisin kyllä miehelle kuulleeni keskustelun.

Vaikea kuitenkin ajatella meillä tuollaista tilannetta, kun ei ole pahemmin ollut semmosia menemisiä, mihin toinen ei saisi tulla mukaan. Enkä usko että sellaisia edes tulee.

lisko
:eek: No nyt ei voi sanoa kyllä että JO ON RÖYHKEYS HUIPUSSAAN. Naapurin yh äiti pyytää ihan kylmästi sun miestä luokseen?????? :eek: . Melkinpä tekis mieleni kysyä, että missä päin asutte. Josko pitää varoa jo naapureitaankin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:59 sukulaku kirjoitti:
Onko miehesi sitten menossa naapurille
kylään?
Onko sinne kutsuttu muitakin,vai pelkästään miehesi?

Kuullostaa kyllä aikas mielenkiintoiselta... :eek: B)
Juu, on sinne muitakin kutsuttu, kaikki muut vaan on sinkkuja :whistle: Ihan vaan muutama ihminen siis kutsuttu, muut on lapsettomia sinkkuja tai yksinhuoltajia...

Ei se ole vielä ainakaan mennyt :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:59 maijon kirjoitti:
Kyllä kummalta kuulostaa, että olis "miesten ilta" mutta naisia saa tulla, kunhan ei vaimoja. Ei ihan ole nyt puhtaat jauhot pussissa. En varmaan noin vain päästäis ja sanoisin kyllä miehelle kuulleeni keskustelun.

Vaikea kuitenkin ajatella meillä tuollaista tilannetta, kun ei ole pahemmin ollut semmosia menemisiä, mihin toinen ei saisi tulla mukaan. Enkä usko että sellaisia edes tulee.

Mä peesaan tätä....

Yhteistyössä