Mieheni kaveri ei halua minua tupareihinsa

Minun mielestäni se törkeää, jos sinkkukaveri odottaa parisuhteessa elävän ihmisen tulevan mukaan kaikkiin sinkkujan rientoihin. Mielestäni sellainen houkuyyelu, että voihan sitä ihan "kaverina" vaan tutustua vieraisiin naisiin on todella tyhmää. Yhtälailla kun sinkku otetaan huomioon, niin pitäisi myös parisuhteessa elävän ihmisen elämää kunnioittaa. Jos lähtee haikailemaan niitä vanhoja aikoja, "niinkuin sillon joskus ennen" on se tie yleensä melko lyhyt. Kaverin elämän tilanne pitää vain hyväksyä, eikä rueta että toi on tyhmä ei olla ton kaa hiekkalaatikko meininkiin. Ja mollaamaan toisen parisuhdetta. itse ainakin ap:n kohdalla keskustelisin todella pitkään, ja selvittäisin asiat. Jos kaveri on todella kaveri, hän kunnioittaa myös sinua. Ja miesten illat ovat miesten iltoja, jos siellä naisia on niin silloin sinne olet myöskin sinä tervetullut. Näin se mielestäni parisuhteessa menee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:46 vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni se törkeää, jos sinkkukaveri odottaa parisuhteessa elävän ihmisen tulevan mukaan kaikkiin sinkkujan rientoihin. Mielestäni sellainen houkuyyelu, että voihan sitä ihan "kaverina" vaan tutustua vieraisiin naisiin on todella tyhmää. Yhtälailla kun sinkku otetaan huomioon, niin pitäisi myös parisuhteessa elävän ihmisen elämää kunnioittaa. Jos lähtee haikailemaan niitä vanhoja aikoja, "niinkuin sillon joskus ennen" on se tie yleensä melko lyhyt. Kaverin elämän tilanne pitää vain hyväksyä, eikä rueta että toi on tyhmä ei olla ton kaa hiekkalaatikko meininkiin. Ja mollaamaan toisen parisuhdetta. itse ainakin ap:n kohdalla keskustelisin todella pitkään, ja selvittäisin asiat. Jos kaveri on todella kaveri, hän kunnioittaa myös sinua. Ja miesten illat ovat miesten iltoja, jos siellä naisia on niin silloin sinne olet myöskin sinä tervetullut. Näin se mielestäni parisuhteessa menee.
Tätä voi kyllä peesailla !
 
Muakin rupes kiinnostaa kuinka kävi

ja toisekseen mä ihmettelen kun tällä on ihmisiä jotka eivät avoimesti keskustele kumppanilleen. niinkuin ap. mä olisin ainkain heti kun kaveri lähti sanonut miehelle ttä kuulin ettei kaveri halua mua muklaan,että meetkö sää silti.
ja sitten ei kukaan kaveri nyt uskollista ihmistä huokuteltua saa pettämään.
Että kyllä mun mis mennä sais. Mutta en tiedä mitä mies siiihen sanois jos mut kiellettäis tulemasta. Mahtaisko sanoo kui vai meniskö itsekkään. en tiedä. emillä oikeastaan kaikki kaverit yhteisiä. Tai onhan meillä omiakin mutta siis ollaan kyllä molemmat tavallaan kavereita puolison kavereidenkin kanssa vaikka ei kahden niitten kanssa olla tekemisissä.Miehen pitäis just täsä parin viikon päästä mennä kaverinsa synttäreille mihin tulee myös naisia :eek: :D kyllä mutkin kutsuttiin mutta taidan jäädä kotio
 

Yhteistyössä