L
Lapsellista Scarlett!
Vieras
Ai mun pitääs antaa palstan määrätä mun mielipiteistä ja tunteista. Just.
No sitä en tarkoittanut, kun sellainen ei olisi edes mahdollista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai mun pitääs antaa palstan määrätä mun mielipiteistä ja tunteista. Just.
Pahoittelen, että tulin mielipiteineni vihasi ja turhautumisesi vuodatusketjuun. Minun vain tekee pahaa lukea tätä. Koitahan pärjäillä.
No sitä en tarkoittanut, kun sellainen ei olisi edes mahdollista. Ilmaisutaitosi on todella lapsen kengissä
Suoraan sanottuna, kirjoitat todella lapsellisesti, järkevästikin voi argumentoida. Joko ymmärsit?
Älä oleta kun et tiedä. Miehen käytöksen takia muutkin luulivat, että jotakin on meneillään. Ei kaverit käyttäydy niin.
On, jos yrität leimata koko sukupuolen. Jos et ole tavannut kaikkia miehiä, voidaan aiheellisesti sanoa että leimaat kaikki miehet paskoiksi rajoittuneen kokemuksen perusteella.Ai, että vaihtoehtoona on rajoittuneet kokemukset tai kaikki miehet. Jep jep.
Just joo. Mä kerron mitä tapahtui ja se ei näytä kelpaavan sulle. Ei ole mun eikä kavereitten vika, että luultiin miehen olevan kiinnostunut.
Vieläkö sitä yhtä ja samaa äijää mietit ja pyörittelet sen sanomisia. Anna jo olla, ei se vatkaamalla parane.
En nyt oikein ymmärrä mikä oikeus sulla on pultata sen seurusteluista, jos ette yhdessä ole.
Mies sanoi, että pitää mua kaverina ja että haluaa olla yksin. Että ei kolahda mun kanssa, että miksi vitussa piti lisätä vielä tuo valhe tuohon!!!
Minkä mä tunteilleni voin. Onko laissa kiellettyä pultata täällä? Sille miehellekkö mun pitääs pultata?
Minkä mä tunteilleni voin. Onko laissa kiellettyä pultata täällä? Sille miehellekkö mun pitääs pultata?
Sellaasta miestä ei tässä maailmassa olekaan jonka kelpuuttaasin parisuhteeseen tämän paskan jälkeen. En vain jaksa enää.
Voi kristus! Meinaaks, että mä selitän näitä juttuja likalle?????? :headwall: Ja mikä helvetin takertuja mä muka olen!!!! :kieh:
Mikä pakko kaikkien on olla parisuhteessa? Aina heti räkytetään, että kyllä pitää kaikilla olla joku, ei saa olla sitoutumiskammoonen jne. Miksi on heti sitoutumiskammoonen jos ei halua ketään eikä jaksa kattoa ketään riesaa siinä.
Uskotko itse oikeasti tuohon mitä sanot?Epäilen...sanot sen vain nyt tunnekuohun vallassa ja tavallaan, ikään kuin suojellaksesi itseäsi.
Onneksi on ihania, rehellisiä, luotettaviakin miehiä olemassa.
Mäkin mietin hetken aikaa, että kumpikohan sä nyt niinku muka olet; takertuja vaiko sitoutumiskammoinen?Molempia kun ei voi olla - kai. Eikä ne tiedot, mitä mulla susta on, oikein istu kumpaankaan kategoriaan.
Mä olen miehiin kyllästynyt. :xmas:
Miksi mun pitääs haluta joku? Miksi ei saa haluta olla yksin jos ei yksinkertaasesti enää jaksa takuta miesten kanssa koska paskaa siitä aina seuraa.
En väitä olevani mikään täydellinen, mutta niin paljon paskaa olen saanut osakseni. Valehtelua. luottamuksen pettämistä, välinpitämättömyyttä, lähes sairasta mustasukkaisuutta, syyttelyä pettämisestä (miten olen voinut pettää kun ei edes seurusteltu vielä silloon! ) . Kuka tuota jaksaa?
ei meillä teekkään, ollaan vit** pask***Aivan pokkana sanotaan, että haluaa olla yksin. Silti samalla on kattellut netistä naista ja nyt on sellaasen löytänyt. |O :headwall:
Eikä silti voi myöntää, että valehteli mulle tuosta, että haluaa olla yksin! :headwall:
Oikiasti, miehillä ei tee yhtään mitään.