Miehet on yksiä v**un paskoja!

Voihan se olla just niinku zenn sano, eli että mies oli aluksi oli kiinnostunut, mutta paremmin suhun tutustuttuaan tuli toisiin ajatuksiin. Ei siinä mitään oletuksia tarvita. Joskus niin käy.

Pahoittelen, että tulin mielipiteineni vihasi ja turhautumisesi vuodatusketjuun. Minun vain tekee pahaa lukea tätä. Koitahan pärjäillä.

Just joo. Mä kerron mitä tapahtui ja se ei näytä kelpaavan sulle. Ei ole mun eikä kavereitten vika, että luultiin miehen olevan kiinnostunut.

No sitä en tarkoittanut, kun sellainen ei olisi edes mahdollista:D. Ilmaisutaitosi on todella lapsen kengissä:D Suoraan sanottuna, kirjoitat todella lapsellisesti, järkevästikin voi argumentoida. Joko ymmärsit?

Aivan sama. En mä ole täällä teidän tahdon mukaan tekemässä.

Älä oleta kun et tiedä. Miehen käytöksen takia muutkin luulivat, että jotakin on meneillään. Ei kaverit käyttäydy niin.

Vastaatko vielä, että oliko kyseessä sama mies, joka siis ilmoitti jo aiemmin (viikkoja sitten), ettei halua olla kanssasi muuta kuin ystävä? Jos oli, mitä hän on sittemmin sanonut toisin? Vedättääkö mies sinua oikeasti vai oletko itse vain ymmärtänyt väärin?

Vieläkö sitä yhtä ja samaa äijää mietit ja pyörittelet sen sanomisia. Anna jo olla, ei se vatkaamalla parane.
En nyt oikein ymmärrä mikä oikeus sulla on pultata sen seurusteluista, jos ette yhdessä ole.

Mies sanoi, että pitää mua kaverina ja että haluaa olla yksin. Että ei kolahda mun kanssa, että miksi vitussa piti lisätä vielä tuo valhe tuohon!!!

Eikö tämän kokonaisuuden voisi käsittää myös niin, että haluaa olla yksin, sillä pitää sinua vain kaverina koska kanssasi ei kolahda? Missä tuossa sanotaan, että haluaa olla loppuelämänsä yksin, tai edes seuraavaa vuotta tai kuukautta?? Hän ei halua olla kanssasi, joten on mielummin yksin?

Rautalangasta: haluaa olla yksin NIIN KAUAN ETTÄ TULEE SE JOKA KOLAHTAA?

Minkä mä tunteilleni voin. Onko laissa kiellettyä pultata täällä? Sille miehellekkö mun pitääs pultata?

No musta on tyhmää syyttää kaikkia miehiä tästä. Varsinkaan kun tämä ensimmäinenkään ei edes tehnyt mitään väärin. Olisit tehnyt aloituksen, että vituttaa kaikki nämä tunteet joita tunnen, vaikka en haluaisi. Sitten oltaisiin asiassa.

Illalla mietin, että millaisen mallin AP antaa tyttärelleen jos suhtautuu itse miehiin ja parisuhteisiin noin hysteerisesti.

Hänen lapsestaankin tulee joko takertuja tai sitoutumiskammoinen.

Joten edes tyttäresi vuoksi koita joskus ajatella aivoillasi äläkä hormooneillasi.

Sellaasta miestä ei tässä maailmassa olekaan jonka kelpuuttaasin parisuhteeseen tämän paskan jälkeen. En vain jaksa enää.

Uskotko itse oikeasti tuohon mitä sanot?Epäilen...sanot sen vain nyt tunnekuohun vallassa ja tavallaan, ikään kuin suojellaksesi itseäsi.
Onneksi on ihania, rehellisiä, luotettaviakin miehiä olemassa.

En jaksa lukea koko ketjua - oletettavasti sisältää rääkymistä ja rumia sanoja?

Mitä itse avaukseen tulee (moni lienee jo sanonut tästä samasta asiasta), niin tuohan on pelin henki. Jokainen nainen, joka 'wasn't born yesterday', tietää sen.

Samanlaisia tekosyitähän me naisetkin käytämme. "Vika ei ole sinussa", "En kaipaa nyt parisuhdetta", "Minun täytyy saada olla yksin, en halua ketään nyt rinnalleni"...siksi, että on tylyä ja epäkohteliasta sanoa toiselle suoraan että haluamme kyllä jonkun rinnallemme, mutta emme sinua, sinä et kiinnosta, joku toinen taas kyllä kiinnostaa kovastikin joten vika ON sinussa.

Se nyt vaan on homman nimi näissä ihmisten soidinmenoissa.

Se on toki aina ikävää, jos ihastuksen kohteelta ei saakaan vastakaikua, mutta kalat ei merestä kesken lopu joten uudelleen verkot veteen vaan :)

[QUOTE="vieras";22570074]Illalla mietin, että millaisen mallin AP antaa tyttärelleen jos suhtautuu itse miehiin ja parisuhteisiin noin hysteerisesti.

Hänen lapsestaankin tulee joko takertuja tai sitoutumiskammoinen.

Joten edes tyttäresi vuoksi koita joskus ajatella aivoillasi äläkä hormooneillasi.[/QUOTE]

Voi kristus! Meinaaks, että mä selitän näitä juttuja likalle?????? :headwall: Ja mikä helvetin takertuja mä muka olen!!!! :kieh:

Mikä pakko kaikkien on olla parisuhteessa? Aina heti räkytetään, että kyllä pitää kaikilla olla joku, ei saa olla sitoutumiskammoonen jne. Miksi on heti sitoutumiskammoonen jos ei halua ketään eikä jaksa kattoa ketään riesaa siinä.

Voi kristus! Meinaaks, että mä selitän näitä juttuja likalle?????? :headwall: Ja mikä helvetin takertuja mä muka olen!!!! :kieh:

Mikä pakko kaikkien on olla parisuhteessa? Aina heti räkytetään, että kyllä pitää kaikilla olla joku, ei saa olla sitoutumiskammoonen jne. Miksi on heti sitoutumiskammoonen jos ei halua ketään eikä jaksa kattoa ketään riesaa siinä.

Mäkin mietin hetken aikaa, että kumpikohan sä nyt niinku muka olet; takertuja vaiko sitoutumiskammoinen? :D Molempia kun ei voi olla - kai. Eikä ne tiedot, mitä mulla susta on, oikein istu kumpaankaan kategoriaan.

Uskotko itse oikeasti tuohon mitä sanot?Epäilen...sanot sen vain nyt tunnekuohun vallassa ja tavallaan, ikään kuin suojellaksesi itseäsi.
Onneksi on ihania, rehellisiä, luotettaviakin miehiä olemassa.

Miksi mun pitääs haluta joku? Miksi ei saa haluta olla yksin jos ei yksinkertaasesti enää jaksa takuta miesten kanssa koska paskaa siitä aina seuraa.

En väitä olevani mikään täydellinen, mutta niin paljon paskaa olen saanut osakseni. Valehtelua. luottamuksen pettämistä, välinpitämättömyyttä, lähes sairasta mustasukkaisuutta, syyttelyä pettämisestä (miten olen voinut pettää kun ei edes seurusteltu vielä silloon! ) . Kuka tuota jaksaa?

Miksi mun pitääs haluta joku? Miksi ei saa haluta olla yksin jos ei yksinkertaasesti enää jaksa takuta miesten kanssa koska paskaa siitä aina seuraa.

En väitä olevani mikään täydellinen, mutta niin paljon paskaa olen saanut osakseni. Valehtelua. luottamuksen pettämistä, välinpitämättömyyttä, lähes sairasta mustasukkaisuutta, syyttelyä pettämisestä (miten olen voinut pettää kun ei edes seurusteltu vielä silloon! ) . Kuka tuota jaksaa?

Aiemmista kirjoituksistasi saa sen kuvan, että kovasti haluat jonkun.Ei siinä mitään, toki sitä saa ja voi yksinkin olla, eikä siinä mitään ihmeellistä ole.Eikä sitä väen väkisin tarvi eikä kannatakaan ketään etsiä.Mutta tuollainen yleistäminen mitä otsikkoon olet kirjoittanut, antaa sellaisen kuvan, että olet tunnekuohun vallassa sen kirjoittanut.
Veikkaisinpa että jos joku mies, joka säväyttää, saa sydämentykytystä aikaiseksi tulisi kohdallesi, niin äkkiä peruisit ajatuksesi miehistä:D

Yhteistyössä