Voisikko sä vonkua yhden ihmisen perään 5 vuotta?

[QUOTE="vieras";22402051]Onko se tyyppi sen naisen joku kaveri, tuttu, tutun tuttu vai ihan ventovieras?

Millaisia viestejä se lähettää?

Älä sentään ota hyytihyppysen roolia.[/QUOTE]

Se on mitä on ja viestit on mitä on. En rupia sen tarkemmin selvittämään. Mun kaveri tilanne ei ollut se pääpointti vaan se, että voisiko ihmiset itte tehdä noin ja kuka ihmeessä noin tekee.

Mitä sä tuolla hyytikyppysellä tarkootit?

Toi jatkuu niin kauan kuin sen mahdollistaa jatkua.

Helposti voi joku yksinäinen tyyppi luulla ystävällisyyttä jonkinmoiseksi kiinnostuksen osoitukseksi. Ja jos ei ole hirveästi naisseuraa ympärillä niin ilo se on pienikin ilo.

[QUOTE="vieras";22402134]Ja jokainen nainen voi varmaan allekirjoittaa sen, että liian moni mies luottaa väsytystaktiikkaan.[/QUOTE]

Ja se ei toimi, voin sanoa kokemuksesta. Siinä vain ajaa toisen kauemmas.

En mä tekis mut kyllä tiedän itseasiassa montakin ihmistä, jotka on vonkunut toista vuosia. Ei jatkuvalla pommittamisella, mutta sellaisella, että aina muutaman kuukauden välein tulee kännisoittoja tai kun satutaan samaan paikkaan, niin yritetään taas... No mut ei sille vaan toisaalta voi mitään, jos tykkää toisesta niin kovin, mutta pitää ne ahdistelut jättää pois.

Jos on kaks tempperamenttista ihmistä niin ei ne sais mitään suhdetta aikaiseksi jos ei toinen vähintään jaksais välillä vähän vonkailla vaan aina ois "lähe menee" "okei hyvästi"

No mut ei sille vaan toisaalta voi mitään, jos tykkää toisesta niin kovin, mutta pitää ne ahdistelut jättää pois.

Niin eihän niille tunteille mitään voi, mutta ei sitä toista tosiaan saa sillä ahdistelulla. Itte ainakin halua pysyä kaverina sen miehen kanssa josta tykkään joten mun vain pitää päästä tunteiden yli. Me kuitenkin tullaan niin hyvin juttuun kavereina, että miksi heittää menemään hyvä ystävyys.

En. Haikailla ehkä voisin esimerkiksi mieheni perään tuossa tilanteessa (jos siis mies jättäisi minut yllättäen, olemme kuitenkin olleet yhdessä tähän mennessä reilut 13 vuotta), mutta en mä häiriköksi silti rupeaisi. En tosiaankaan.

Oiskohan tossa kaverisi tapauksessa ennemminkin kyse jo jostain sairaasta pakkomielteestä?

Yhteistyössä