Ei ne kaikki oo paskoja, osa vaan. :hug:
Sellaasta miestä ei tässä maailmassa olekaan jonka kelpuuttaasin parisuhteeseen tämän paskan jälkeen. En vain jaksa enää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sellaasta miestä ei tässä maailmassa olekaan jonka kelpuuttaasin parisuhteeseen tämän paskan jälkeen. En vain jaksa enää.
No se on kyllä ihan kuluneimpia tekosyitä, mitä käytetään tuo haluan olla yksin. Suomeksi se tarkoittaa: en halua olla sinun kanssasi. Ikävää, mutta näin se taitaa olla. Itsekin olen tullut tuota käyttäneeksi. Sitä koristellaan myös lauseilla: ei tämä sinusta johdu, mulla on vaan on joku tarve nyt koittaa löytää itseni. Jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ysemppiä;22568220:Juu, täähän onkin se vanha tapaus. Enpä enää muistanut, vaan luulin uudeksi. Unohda jo Harava!
Alkuperäinen kirjoittaja ei kuulosta hyvältä;22568234:Kannattaa unohtaa tuollainen ukkeli, joka ei kestä tavata kuin silloin tällöin. Jos mies ei pysty tapaamaan silloin kun sinä haluaisit vaan ainoastaan silloin kun hän itse haluaa tai hänelle sopii, minulla heräisi epäilys onko hänellä joku salaperhe tai toinen deitti pyörityksessä, eikä vielä tiedä kumman valitsisi. Jos ihminen on todella kiinnostunut ja ihastunut, niin kyllä se näkyy. Silloin haluaa varmistaa, ettei kukaan nappaa sinua nenän edestä ja siksi pitää usein yhteyttä. Välttelisin itse sitoutumiskammoista ihmistä tai sellaista, joka ei ole mitenkään hirveän ihastunut minuun. Se on niin mukavaa, kun toinen on ihastuksesta soikeana. En haluaisi semmoista, että toinen arpoo täytänkö hänen kriteerinsä ja kannattaako panostaa vai olisiko jossain odottamassa parempi.
Niin, sun on siis ihan ok yleistää kaikki miehet "v*tun paskoiksi", mutta se ei käy, että joku tekee yhtä typerän yleistyksen yksinhuoltajista?Ei muuten ole, mutta tuo ajattelutapa on sun ongelmas eikä mun tarvitte sillä vaivata päätäni.
No sikojahan ne on...ole vaan onnellinen ettei siitä mitään tullut pääset loppujen lopuksi paaaljon helpommalla.
Taidat olla oikiassa... Ei tämä helppoa silti ole. Kun tunteet saisi pois nappia painamalla eikä tarvisi kärsiä.
No tietenkin se yksin olo olo tekosyy... Tai kaunisteltu versio.. Ei halunnut loukata sinua.. Kyllä JOKAINEN mies seurustelisi mieluummin kuin olisi sinkku, se on vaan kiinni siitä, että millaisen naisen kelpuuttaa ja millaisen ei.. Karu fakta.. Mutta näin on..
Ei muuten ole, mutta tuo ajattelutapa on sun ongelmas eikä mun tarvitte sillä vaivata päätäni.