Miehet on yksiä v**un paskoja!

No se on kyllä ihan kuluneimpia tekosyitä, mitä käytetään tuo haluan olla yksin. Suomeksi se tarkoittaa: en halua olla sinun kanssasi. Ikävää, mutta näin se taitaa olla. Itsekin olen tullut tuota käyttäneeksi. Sitä koristellaan myös lauseilla: ei tämä sinusta johdu, mulla on vaan on joku tarve nyt koittaa löytää itseni. Jne.

Noin se juuri menee. Samaa käytän ja yksin haluan ollakin, ellei seura kiinnosta. Pian 18 vuotta avioerosta.

[QUOTE="vieras";22568000]Että tosiaan jättäisit rauhaan? Sähän oot jauhanu siitä jo viikkoja ja märissy perään vaikka se noin selkeesti halus susta eroon.[/QUOTE]

Juu, täähän onkin se vanha tapaus. Enpä enää muistanut, vaan luulin uudeksi. Unohda jo Harava!

[QUOTE="epätietoinen";22567988]Mites kun mä oon 2 viikkoa tapaillut miestä (ollaan nähty 3 kertaa tuona aikana) ja kun viimeksi ehdotin tapaamista tyyliin parin päivän päähän niin sanoi suoraan, että häntä alkaa ahdistaa jos liian usein näkee?!?!?!

Mulla 4-vuotias tyttö ja hän ei ole lasten kanssa ollut tekemisissä joten kai se vaikuttaa että haluaa hitaasti edetä. Haluaa nähdä aina mieluummin päivällä kuin illalla (joten ei ole seksin perässä)...

Niin ja ei myöskään tekstaile tuossa välissä enkä mäkään sit viitti kerta se häntä "ahdistais". Soittaa aina päivä ennen kuin nähdään ja sovitaan aika jne.[/QUOTE]

Kannattaa unohtaa tuollainen ukkeli, joka ei kestä tavata kuin silloin tällöin. Jos mies ei pysty tapaamaan silloin kun sinä haluaisit vaan ainoastaan silloin kun hän itse haluaa tai hänelle sopii, minulla heräisi epäilys onko hänellä joku salaperhe tai toinen deitti pyörityksessä, eikä vielä tiedä kumman valitsisi. Jos ihminen on todella kiinnostunut ja ihastunut, niin kyllä se näkyy. Silloin haluaa varmistaa, ettei kukaan nappaa sinua nenän edestä ja siksi pitää usein yhteyttä. Välttelisin itse sitoutumiskammoista ihmistä tai sellaista, joka ei ole mitenkään hirveän ihastunut minuun. Se on niin mukavaa, kun toinen on ihastuksesta soikeana. En haluaisi semmoista, että toinen arpoo täytänkö hänen kriteerinsä ja kannattaako panostaa vai olisiko jossain odottamassa parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ysemppiä;22568220:
Juu, täähän onkin se vanha tapaus. Enpä enää muistanut, vaan luulin uudeksi. Unohda jo Harava!

No mulla ei ole tapana ihastua joka päivä uuteen mieheen ja varsinkaa kun menin nyt ihastumaan aivan järjettömän paljon. Mä en tajua miten te osaatte unohtaa tuosta noin vain!

Alkuperäinen kirjoittaja ei kuulosta hyvältä;22568234:
Kannattaa unohtaa tuollainen ukkeli, joka ei kestä tavata kuin silloin tällöin. Jos mies ei pysty tapaamaan silloin kun sinä haluaisit vaan ainoastaan silloin kun hän itse haluaa tai hänelle sopii, minulla heräisi epäilys onko hänellä joku salaperhe tai toinen deitti pyörityksessä, eikä vielä tiedä kumman valitsisi. Jos ihminen on todella kiinnostunut ja ihastunut, niin kyllä se näkyy. Silloin haluaa varmistaa, ettei kukaan nappaa sinua nenän edestä ja siksi pitää usein yhteyttä. Välttelisin itse sitoutumiskammoista ihmistä tai sellaista, joka ei ole mitenkään hirveän ihastunut minuun. Se on niin mukavaa, kun toinen on ihastuksesta soikeana. En haluaisi semmoista, että toinen arpoo täytänkö hänen kriteerinsä ja kannattaako panostaa vai olisiko jossain odottamassa parempi.

Näin se taitaa olla :( Hän olis huomenna tulossa päivällä käymään meille kotiin mutta mietin tässä nyt kuumeisesti perunko huomiset treffit?!

No tietenkin se yksin olo olo tekosyy... Tai kaunisteltu versio.. Ei halunnut loukata sinua.. Kyllä JOKAINEN mies seurustelisi mieluummin kuin olisi sinkku, se on vaan kiinni siitä, että millaisen naisen kelpuuttaa ja millaisen ei.. Karu fakta.. Mutta näin on..

tyyliset selitykset voivat usein myös olla tottakin. Että ihmisessä itsessään ei ole vikaa, vaan juuri ei kiinnosta syystä tai toisesta tai jos on niin paljon omia ongelmia esim sitoutumiskammo niin eikö se sitten pidä paikkaansa? Toisesta voi välittää ja rakastaa, mutta silti joku estää olemasta yhdessä.

Kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Ja juuri yh:t on säälittäviä munahaukkoja. JUUURI näinhän se on AINA ollut. Se on mukava kun joku perheellinen akka tai vanha piika tietää kyllä minkälaisia muut naiset ovat :)

[QUOTE="epätietoinen";22567988]Mites kun mä oon 2 viikkoa tapaillut miestä (ollaan nähty 3 kertaa tuona aikana) ja kun viimeksi ehdotin tapaamista tyyliin parin päivän päähän niin sanoi suoraan, että häntä alkaa ahdistaa jos liian usein näkee?!?!?!

Mulla 4-vuotias tyttö ja hän ei ole lasten kanssa ollut tekemisissä joten kai se vaikuttaa että haluaa hitaasti edetä. Haluaa nähdä aina mieluummin päivällä kuin illalla (joten ei ole seksin perässä)...

Niin ja ei myöskään tekstaile tuossa välissä enkä mäkään sit viitti kerta se häntä "ahdistais". Soittaa aina päivä ennen kuin nähdään ja sovitaan aika jne.[/QUOTE]

Miksi mulle tulee mieleen, että tää mies on varattu?

No tietenkin se yksin olo olo tekosyy... Tai kaunisteltu versio.. Ei halunnut loukata sinua.. Kyllä JOKAINEN mies seurustelisi mieluummin kuin olisi sinkku, se on vaan kiinni siitä, että millaisen naisen kelpuuttaa ja millaisen ei.. Karu fakta.. Mutta näin on..

Kyllä JOKAINEN mies seurustelisi mielummin kuin olisi sinkku. Yleistä, yleistä ja yleistä.

Kaikki eivät halua sitoutua, kaikki eivät halua lapsia, kaikki ei tykkää kaikesta tai tee niin kuin suurin osa tekee.

Lopettakaa toi hemmetin yleistäminen. Tuostakin juuri näkee että ihmisillä ei ole faktaa asioita vaan ajattelevat stereotyyppisestä kaikki asioita. Avartakaa ajattelumaailmaanne ihmiset!

[QUOTE="lisko";22568364]Miksi mulle tulee mieleen, että tää mies on varattu?[/QUOTE]

Hänellä on ilmotus suomi24:sessa, tosin kuvaton. Hän otti muhun yhteyttä... meillä 50km välimatkaa joten ei voitaiskaan ihan joka päivä nähdä, mutta 2 kertaa olen ilmoittanut että olis vapaailta ja pääsisin hänen luokse käymään, mutta on ehdottanut että tulee mieluummin jo päivällä mun luo. On sanonut että edellisestä suhteesta 2v ja seurusteli 3-vuotta.

Ollaan käyty hänen kotikaupungissa julkisella paikalla kahvilla joten en usko et on varattu.

En nyt sit viitti perua huomista! Oon ollut jo 3,5v sinkku joten so what saanpahan edes vähän iloa tästä vaikka tää loppuiskin lyhyeen ;) Ja oon itsekkin nyt vastannut parin muunkin tyypin yhteydenottoon ja aion myös heidän kanssa käydä kahvilla... luulen että niin tekee tää munkin tyyppi kun haluaa hitaasti edetä! En jätä kaikkea yhden kortin varaan ;)

Jos mies ei halua niin se on näköjään pakko saada.

Kyllä nainen aina hyvänkin miehen saa. Jätä miehille se rakkauden perään itkeminen.

Joo ihan kiva jos se mies ei vinkunut pillua, mutta senkö takia se on niin kamalan ihana? Sitten itkettäis kun se antaakin munaa vaan kerran vuodessa.

Yhteistyössä