Miehet on yksiä v**un paskoja!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Aivan pokkana sanotaan, että haluaa olla yksin. Silti samalla on kattellut netistä naista ja nyt on sellaasen löytänyt. |O :headwall:

Eikä silti voi myöntää, että valehteli mulle tuosta, että haluaa olla yksin! :headwall:

Oikiasti, miehillä ei tee yhtään mitään.

No se on kyllä ihan kuluneimpia tekosyitä, mitä käytetään tuo haluan olla yksin. Suomeksi se tarkoittaa: en halua olla sinun kanssasi. Ikävää, mutta näin se taitaa olla. Itsekin olen tullut tuota käyttäneeksi. Sitä koristellaan myös lauseilla: ei tämä sinusta johdu, mulla on vaan on joku tarve nyt koittaa löytää itseni. Jne.

No ei se vaa kehannut sanoa, että sä et oikee innosta. Kyl mäkin oon keksinyt aina jonkun valkosen valheen, kun ei oo enää kiinnostanut tapailla. Jotenkin julmaa mun mielestä sanoo toiselle suoraan esim. että oot niin hiton tylsä, ettei tästä tuu mitään. Mun mielestä ihan ymmärrettävää.

No olisko se ollu parempi että se olis sanonu sulle ettei just sua halua pätkääkään?

Ja eipä se sulle oo tilivelvollinen. En ihmettele yhtään ettei sua ottanu, sä oot niin hermoheikko.

Mites kun mä oon 2 viikkoa tapaillut miestä (ollaan nähty 3 kertaa tuona aikana) ja kun viimeksi ehdotin tapaamista tyyliin parin päivän päähän niin sanoi suoraan, että häntä alkaa ahdistaa jos liian usein näkee?!?!?!

Mulla 4-vuotias tyttö ja hän ei ole lasten kanssa ollut tekemisissä joten kai se vaikuttaa että haluaa hitaasti edetä. Haluaa nähdä aina mieluummin päivällä kuin illalla (joten ei ole seksin perässä)...

Niin ja ei myöskään tekstaile tuossa välissä enkä mäkään sit viitti kerta se häntä "ahdistais". Soittaa aina päivä ennen kuin nähdään ja sovitaan aika jne.

[QUOTE="vieras";22567972] En ihmettele yhtään ettei sua ottanu, sä oot niin hermoheikko.[/QUOTE]

Just joo. :headwall: On se hyvä kun sä tunnet mut. Enkä mä toki ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa ja lapsikin sai alkunsa pyhästä hengestä.

Mies sanoi, että pitää mua kaverina ja että haluaa olla yksin. Että ei kolahda mun kanssa, että miksi vitussa piti lisätä vielä tuo valhe tuohon!!!

Sitä vaan yrittää päästä helpommalta ja on kivempi, että sille jätetylle jää mielikuva, että olipa se kuitenkin ihana tyyppi. Vaikka oikeasti olisi parempi olla rehellinen, ei jäisi puolin eikä toisin mitään epäselvää.

[QUOTE="vieras";22568000]Että tosiaan jättäisit rauhaan? Sähän oot jauhanu siitä jo viikkoja ja märissy perään vaikka se noin selkeesti halus susta eroon.[/QUOTE]

Niin ittekseni ja täällä märissyt. Meinaaks, että laitan viestiä joka päivä sille miehelle. :O

Mä sain sunnuntaina tekstarin "ilmota kun selibaattis on ohi". Kyseessä jonkun isä ja mies, eikä mulla ole harmainta haisua, miksi saan aina tällaisia tekstareita. Onneksi mitään kiinnostusta ilmoittaa mistään tuollaisesta ei ole. Miehiä on monenlaisia... :kieh:

[QUOTE="vieras";22568007]Niin no erohan sulla siitä lapsen isästäkin tuli.

Kai hermoheikkoakin panna voi. Elää sen kans ei viitti.[/QUOTE]

Mä halusin erosta likan isästä ja olen sen täällä jo kertonut. Enkä ole mikään hermoheikko, turha sunkin ruveta valehtelemaan.

No se on kyllä ihan kuluneimpia tekosyitä, mitä käytetään tuo haluan olla yksin. Suomeksi se tarkoittaa: en halua olla sinun kanssasi. Ikävää, mutta näin se taitaa olla. Itsekin olen tullut tuota käyttäneeksi. Sitä koristellaan myös lauseilla: ei tämä sinusta johdu, mulla on vaan on joku tarve nyt koittaa löytää itseni. Jne.

Peesaan tätä. Ja tuo viimeinen lause "ei se susta johdu" on kyllä todella usein juurikin se syy. On se inhottavaa, mutta aina ei voi voittaa.

Mä sain sunnuntaina tekstarin "ilmota kun selibaattis on ohi". Kyseessä jonkun isä ja mies, eikä mulla ole harmainta haisua, miksi saan aina tällaisia tekstareita. Onneksi mitään kiinnostusta ilmoittaa mistään tuollaisesta ei ole. Miehiä on monenlaisia... :kieh:

:O Todella saalis tuokin mies...

[QUOTE="vieras";22568074]Ja sinä hermoheikosta, rääväsuisesta ämmästä joka luulee voivansa rääppiä kaikkea ja kaikkia ilman että itsestä saisi kukaan sanoa mitään poikkipuolista.[/QUOTE]

Ja sä malliesimerkki ihmisestä joka tykkää lyödä lyötyä. :flower:

Yhteistyössä