Mieheni on isä tahtomattaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, onko teillä elämän perusfakta noin hataralla pohjalla?? Jos miehesi menee sänkyyn naisen kanssa, joka ei käytä ehkäisyä, niin kai se nyt pitäisi tajuta, että raskaaksihan siitä voi tulla :o ! Ja sitten vielä syyttää naista moisesta, vaikka miehesi on tiennyt ettei nainen ehkäisyä ole käyttänyt. Eikö miehessäs ollut tarpeeksi munaa käyttää kumia?

Huh, mitä jeesustelua palstalaisilta.
Ei tuo miehestä hirivötä tee, niin se vain on.
Toki tuo,että MIES TIESI ETTEI NAINEN KÄYTÄ EHKÄISYÄ -kohta pistää ihmettelemään,
ja miettimään, että oiskohan pitäny miehen sitten pohtia sänkyynmenoa vähän tarkemmin,
mutta tällaisia tapauksia, että miestä on OIKEASTI HUIJATTU, on niin paljon, että SURETTAA. :(
Minusta on väärin huijata ketään isäksi, sellainen on todella alhaista ja typerää naiselta! Harva kai ajattelee seksiä harrastessaan, että tässäpä sitä lasta nyt tehdään! EHEI!

No huh.
Miestäkö tässä on huijattu, kun aikuinen mies harrastaa suojaamatonta seksiä 20 -vuotiaan tytön kanssa? Joka kertoo, että ei käytä ehkäisyä.
Ei tuo ole mies eikä mikään vaan kakara, joka ei kanna vastuuta teostaan.
Miksi naisen pitäisi yksin kantaa vastuu? Ja vielä tehdä abortti- häpeä kun tuollaista ehdotat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ehkä meidän elämä on sitten sontaa.
mutta nyt ap kiittää ja kuittaa. ja jatkaa elämäänsä hyvillä mielin niinkuin tähänkin saakka.

Hyvillä mielin?

:D

Varmaankin olisit tällaisen aloituksen tehnyt, jos olisit elämääsi elänyt hyvillä mielin tähän saakka :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Toki tuo,että MIES TIESI ETTEI NAINEN KÄYTÄ EHKÄISYÄ -kohta pistää ihmettelemään,
ja miettimään, että oiskohan pitäny miehen sitten pohtia sänkyynmenoa vähän tarkemmin,
mutta tällaisia tapauksia, että miestä on OIKEASTI HUIJATTU, on niin paljon, että SURETTAA. :(
Minusta on väärin huijata ketään isäksi, sellainen on todella alhaista ja typerää naiselta! Harva kai ajattelee seksiä harrastessaan, että tässäpä sitä lasta nyt tehdään! EHEI!

näitä "huijauksia" ei pääsisi tapahtumaan jos miehet muistaisivat itse kantaa huolta siitä kumihupusta. pieni harmi siihen verrattuna mitä voi tulla jos ei ehkäisyä käytä. edelleen.. se joka ei lasta halua ehkäisee itse.

kerrankin kkk lausuu jotain fiksua.

Munat pois tuollaisilta kakaroilta, jotka eivät kanna vastuuta itse tarkoituksella tehdyistä lapsistaan. (tarkoituksella on tehty, jos ei käytä kondomia)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Joojoo, se on hirveätä jos OIKEASTI huijaa, mut hei oikeasti.

Nainen: "Mä haluan lapsen sun kanssa. En käytä ehkäisyä."

Mies: "Mä en halua lasta. En mäkään käytä ehkäisyä, perkl."

Nainen: "Mä oon raskaana."

Mies: "Vitun juonitteleva ämmä! Huijasit!"

HÄH? Ei se ihan noin mene. Aikuinen mies on TÄYSIN TIETOISESTI saattanut seurustelukumppaninsa raskaaksi, sitten jättänyt hänet yksin hoitamaan odotuksen ja lapsen hoidon itse. Aikuinen mies pakoilee vastuuta ja on HYLÄNNYT OMAN LAPSENSA jonka saattoi alulle tietoisesti.

Tai sit se mies on ihan helevatan tyhmä ja vähä-älyinen ja on oikeasti luullu ettei suojaamattomasta seksistä voi raskautua ellei "toivo" lasta, ja se on nyt sen naisen syy ku toivo sitä. :headwall:

Mut ei kukaan oo noin tyhmä, eihän?

Kävi alussa miten tahansa, mies on nyt kylmästi hylännyt oman lapsensa omaa itsekkyyttänsä. Käykö joku kaunis päivä ap:lle ja ap:n lapsille samoin...? Toivotaan, ettei heidän lapsillensa, mutta ap:lle toivotan hyvää matkaa helvettiin. En ymmärrä, miten nainen joka on itsekin äiti voi olla pienelle, viattomalle lapselle noin julma.

Siis toihan on kamalaa!!Pari kertaa vuodessa vielä kehtaa eukko käydä ruikuttamassa,että miehes pitäis tenavaa tavata tai jotakin.Kyllä on taas uskomatonta väkeä liikkeellä..Halaukset sulle ja miehelles ja jaksamisia vaikeina aikoinanne.Kyllä te tuosta vielä selviätte ja miehesi voi vaikka heti ens jouluksi toivoa itselleen hiukan munaa,jotta uskaltaa exälleen suoraan sanoa,että pelkää sinun antavan kaulimesta mikäli on yhteydessä lapserena.

Ellei sitten salaa jo tapaakin lastaan siellä isovanhemmilla..

Tämä ketju sai kyllä mielen apeaksi! :(
vastauksena aplle kysymykseen jos olisin samanlaisessa tilanteessa niin, kyllä toivoisin että miehelläni olisi sen verta selkärankaa että kantaisi vastuun teoistaan ja pitäisi yhteyttä lapseensa! Vaikkakin jos lapsi syntyisi syrjähypyn takia. Ja ei, en tottavie olisi innoissani tilanteesta (jos siis kyseessä olisi pettäminen!!! ) mutta lapsi olisi siinä tilanteessa täysin viaton enkä voi toivoa lapselle pahaa! Jos taas miehelläni olisi tavatessamme ollut raskaana oleva ex niin en olisi jatkanut juttua pidemmälle jos en olisi ollut valmis äitipuolen rooliin!!! Mitään niin selkärangatonta miestä en olisi huolinut joka ei olisi ottanut vastuuta omasta lapsestaan.

Ja sellaista vielä kommentoin että en tekisi itse aborttia, en ainakaan vain siksi että mies ei nyt haluaisikaan isäksi. Muutenkin mielestäni epätoivottuun raskauteen ratkaisuksi pitäisi aina harkita adoptioon antoa. Vaikkakin se on varmasti vaikeaa. Ja monikaan ei siihen varmasti halua...

Kerta kaikkiaan tosi mieltäylentävä ketju näin joulun jälkeen... Enkä edes lukenut koko ketjua läpi..........

Ja toivotaan, että kun ap raskautuu uudelleen (suunnitelmien mukaan) miehelleen, tämä ei muutakkaan mieltään ja vaadi aborttia. Koska tehtävähän se sitten on, koska exänkin olisi niin pitänyt ymmärtää tehdä. Öitä vaan ja rauhallista unta.

Nyt minulle jäi paha mieli näistä teksteistä. Tuntuu että ihan tahallanne ymmärrätte minua väärin ja vääristelette joka sanan :(
muutamia lukuunottamatta.

No itsehän asiat esität niin kuin esität. Olette päätöksenne tehneet ja miehesi on suorastaan pyhymys asiassa. On varmaan paha mieli muillakin asianomaisilla, mutte sehän ei teitä kiinnostanut.

Nyt minulle jäi paha mieli näistä teksteistä. Tuntuu että ihan tahallanne ymmärrätte minua väärin ja vääristelette joka sanan :(

En jaksa lukea koko viesti pinoa mutta oma mielipiteeni on, että sun ja miehes asenteessa on korjattavaa. Ja mies on ihan yhtä "syyllinen" 4v lapsensa tekoon kuin hänen äitinsäkkin. Jollei niin suosittelen tekemään rikosilmoituksen raiskauksesta. Haloo!! miehesi on itse vapaaehtoisesti pannu ilman ehkäisyä! Ajatteletko muuta kuin itseäsi? En jaksa kertoa mistään lapsen oikeuksista tuntea isänsä. Et ymmärtäisi kuitenkaan. :flower:

vaan kuvitella ettet tossa kuviossa oo ainut jolla paha mieli

ehkä en osaa sitten ilmaista itseäni kirjallisesti.
Jos jollekkin olen ihan kasvokkain kertonut tästä meidän tilanteesta,niin ovat kyllä olleet meidän puolella ja suhtautuneet muutenkin hieman eritavalla kuin täällä lähes kaikki.

Kun se lapsi on tehty vilpillä,eikä mieheni toiveita ole kuunneltu. Vaan tehty vaan vaikka mies ei halunnut isäksi.
Se on sitä vastaan.

Ja ihan omassa ok-talossa asutaan,kiitos vain.

Tehty vilpillä? Tuollaisten poikien pitäis asua kotona siihen saakka että tietävät miten lapsi saa alkunsa..

Jos jollekkin olen ihan kasvokkain kertonut tästä meidän tilanteesta,niin ovat kyllä olleet meidän puolella ja suhtautuneet muutenkin hieman eritavalla kuin täällä lähes kaikki.

Mahdatko itse värittää kertomillesi ihmisille vähän liikaa tarinaa tai sitten tutuilla ei ole kanttia sanoa suoraan mitä ajattelevat...mieti nyt oikeasti!

tai sitten eivät kehtaa sanoa päin naamaa mitä mieltä ovat. aika harva on sen kannalla oikeasti että lapselle kostetaan ja jätetään vastuu kantamatta vaikkei itse ole huolehdittu ehkäisystä. koska kellekään muullehan te ette tuolla toiminnalla hallaa tee.. vain ja ainoastaan sille lapselle joka on syytön koko sotkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
en jaksa oikeesti lukea kaikkia sivuja, joten pyydän referaattia: miten lapsi on saanut alkunsa miehen vastoin tahtoa, jos mies on tiennyt ettei nainen käytä ehkäisyä ja on vapaaehtoisesti ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä?

Nainen valehteli että ei voi tulla raskaaksi! Ja tuli sitten kuitenkin samantien..
Ja mies sanoi että ei tahdo lasta,nainen piti kuitenkin.
Näin.
Mutta nyt pistämään omaa lasta nukkumaan.

Yhteistyössä