Mieheni on isä tahtomattaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti teilläkin ap lapsi on tullut kuitenkin aika nopeasti suhteeseen?
Odotas vaan kun miehes tunteet jäätyy, niin jäätte kaksin muksun kans ja "omapa on ongelmas silloin".

Mä en tollaselle vastuuttomalle paskalle lasta edes tekis, ihmettelenkin miksi sinä menit tekemään. Myös tiesit että toinen nainen odottaa kun aloitte olla miehes kanssa, joten mitä nyt rutiset.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vaggari harmaana:
Olen samaa mieltä että kohtuuton rangaistus ehkäisyn unohtamisesta on se että pakotetaan elinikäiseen vanhemmuuteen.

Eikö muka kenestäkään muusta ole kohtuutonta? Mielestäni AINOA vaihtoehto olisi ollut abortti.

Olette tekopyhiä.. ihan kuin ette tekisi virheitä. Ettekä takuulla itse olisi valmiita maksamaan LIIAN kovaa hintaa yhdestä virheestä.

Miten mies voi unohtaa ehkäisyn, jos seurustelee pari kuukautta naisen kanssa, joka on kertonut ettei käytä ehkäisyä, ja että on vauvakuumeessa? :o
Siis ei sellainen yksinkertaisesti vaan ole mahdollista.
Se osapuoli, joka ei halua raskautta, hoitakoon ehkäisyn.

Jokainen tekee virheitä, mutta tuo ei ole virhe, vaan silkkaa tyhmyyttä ja raukkamaisuutta.

Niimpä

Siis oli ihan korostanut sitä että ei hän varmaan voi tulla raskaaksi ollenkaan,kun ei aijemmassa suhteessa ollut tullut useemman vuoden aikana. Ihan keksittyä soopaa minusta,tahtoi vaan saada mieheni uskomaan että saisi sen lapsen.

Niin kantakoot nyt vastuunsa sitten,tätähän hän halusi. Ja kehtaa vielä perään itkeä..

Jos nainen olis valehdellu käyttävänsä ehkäsyä ja näin hankkiutunut tahallaan raskaaksi niin sillon sillä ei olis kyllä oikeutta vaatia mitään. Mut jos mies on harrastanut seksiä tietäen että toisella ei ole ehkäsyä käytössä eikä silti ole itse käyttänyt kortsua niin kyllä sen pitäis tajuta vastuunsa kantaa. on todella idiootti jos ei tajua että jos harrastaa seksiä niin siinä on kyllä AINA ''riski'' raskaudesta. jos olis mun mies niin mua kyllä hävettäis että se olisi noin vastuuton ja suorastaan itsekäs. se mitä mies ja nainen on keskenään tehnyt, ei kyllä todellakaan ole lapsen vika. typerää kostaa asiaa viattomalle pienelle ihmiselle joka on omaa lihaa ja verta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.
En minä kyllä miestä tässä syyttäisi vaan sitä juonittelevaa naista.

Tyhmästä päästä kärsii koko kropa :D

Kyllä minusta se on aika iso rangaistus että lapsen saa vaikka ei halua.
Ja ihan aikuisia ihmisiä ollaan. Tuo nainen kyllä nuorempi,niinkuin nyt tempauksista voi huomatakkin.

katoppa sitä omaa lastas. hän varmaan on ihana ja suloinen ja rakas. voisiko hän olla rangaistus jollekkin. se miehesi lapsi on varmasti myös ihana ja suloinen ja rakas miten hän voi olla rangaistus? ja se suloinen pieni lapsi kaipaa isäänsä.
kuin voit olla noin kylmä ja katkera pienelle lapselle?

Siis oli ihan korostanut sitä että ei hän varmaan voi tulla raskaaksi ollenkaan,kun ei aijemmassa suhteessa ollut tullut useemman vuoden aikana. Ihan keksittyä soopaa minusta,tahtoi vaan saada mieheni uskomaan että saisi sen lapsen.

Niin kantakoot nyt vastuunsa sitten,tätähän hän halusi. Ja kehtaa vielä perään itkeä..

en voi kuin nauraa sun miehes typeryydelle.sano sille idiootille terveisiä!

Ja sinäkin tiesit asian alkaessasi noin säälittävän miehen kanssa seurustelemaan, joten mitä v****ua sinä kehtaat täällä itkeä?!?

ehkä nainen tosiaan luuli niin (on voinut olettaa, että vika on hänessä, hedelmättömyys ) Mutta vika onkin ollut miehessä. Olisihan miehesi pitänyt tajuta, että se vika on voinut olla siinä toisessa osapuolessa.

no mielestäni jos mies on tehnyt selväksi ettei halua lasta, eikä aio olla lapsen elämässä mukana niin se on silloin ollut naisen päätös synnyttää isätön lapsi.. ja mitä tulee tuohon ehkäisyn käyttämättä jättämiseen niin kyllä mäkin voisin helposti sanoa että en raskaudu helposti.. yritystä oli kovasti mutta ku ei nappaa nii ei nappaa, pitäisin lähinnä onnekkaana sattumana jos raskaaksi tulisin.. ja jos tämän kerron miehelle niin silloin mies helposti voi olettaa että on "turvallista" harrastaa ilman ehkäisyä seksiä.. mutta jos nyt parin kk seurustelun jälkeen raskaaksi tulisin niin antasiin miehelle pari vaihtaria, joko on mukana lapsen elämässä jos päätän pitää lapsen tai sitten ei ole mukana laspen elämässä ikinä.. thats it...

tohon että nainen oli selittäny että ei ehkä voi tulla raskaaks ollenkaan niin ehkä se nainen oikeesti uskoi niin!!! katos kun mä olin ite 8kk sinkkuna ilman ehkäsyy ja en tullu raskaaks ja tän nykyisen ukkoni kanssa oltiin yhdessä 1kk ja mä sit tulinkin raskaaks ekast kerrasta.

ja toinen kyl se sun oma ukko kultas olis voinu silti hankkia kortsuja.. eikä nyt kun paskat on jo housuissa niin itkee että ei tahdo nähdä lasta. lapsella kun on oikeus molempiin vanhempiin ja nainen varmasti kertoo isäsästä.

joten pistä vaan ukkos tapaamaan ei toivottua lastaan ja yrittää elää sen kans..

elämä on!!!!

oisko ollu paha asia et sun miehes olisi ajatellu ihan ite? :whistle:

Jos naisen edellisessä suhteessa hänen silloinen mies ei kyennyt naista raskaaksi saamaan niin miten ihmeessä se vaikuttaa sinun mieheesi ja häneen? Äly hoi älä jätä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:
Odotas vaan kun miehes tunteet jäätyy, niin jäätte kaksin muksun kans ja "omapa on ongelmas silloin".

Mä en tollaselle vastuuttomalle paskalle lasta edes tekis, ihmettelenkin miksi sinä menit tekemään. Myös tiesit että toinen nainen odottaa kun aloitte olla miehes kanssa, joten mitä nyt rutiset.

Niin tiesin,ja tuin miestäni päätöksessään että ei ole tekemisissä. Ei vastannut mitään kun nainen ilmotti syntymästä ym. niin kyllä sen pitäs jo kertoa että ei kiinnosta meitä!!

Ja kyllä me olimme seurustellut yli 2v ennen kuin lapsi syntyi. Ja yhdessä hänet halusimme. Ja mieheni on todella hyvä isä lapsellemme.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mutta onhan se lapsi varmasti miehesi :o siellä tyhmää äijää viedään ku pässiä hyvien eläreiden toivossa :xmas:

on kun teetettiin dna-testit. Ei onneksi kamalan isoa summaa joudu mies maksamaan.
Mutta on sekin aina omalta lapseltamme pois.

Hmmm,nyt kyllä kuulostaa siltä että ap on tässä se katkera siitä että hänen miehellään on lapsi jonkun toisenkin kanssa.Ettei vain olisi niin että mies kaipaa lastansa ja haluaisi hänen kanssaan tekemisissä olla mutta kun vaimo ei anna.

Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:

Niin tiesin,ja tuin miestäni päätöksessään että ei ole tekemisissä. Ei vastannut mitään kun nainen ilmotti syntymästä ym. niin kyllä sen pitäs jo kertoa että ei kiinnosta meitä!!

Ja kyllä me olimme seurustellut yli 2v ennen kuin lapsi syntyi. Ja yhdessä hänet halusimme. Ja mieheni on todella hyvä isä lapsellemme.

Tuit vai manipuloit miehen hylkäämään oman lapsensa??

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mutta onhan se lapsi varmasti miehesi :o siellä tyhmää äijää viedään ku pässiä hyvien eläreiden toivossa :xmas:

on kun teetettiin dna-testit. Ei onneksi kamalan isoa summaa joudu mies maksamaan.
Mutta on sekin aina omalta lapseltamme pois.

paljos se makso?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmm,nyt kyllä kuulostaa siltä että ap on tässä se katkera siitä että hänen miehellään on lapsi jonkun toisenkin kanssa.Ettei vain olisi niin että mies kaipaa lastansa ja haluaisi hänen kanssaan tekemisissä olla mutta kun vaimo ei anna.

Juuri tältä tämä minustakin kuulostaa...

minäkin olin aikanaa useamman vuoden miehen kanssa jonka kanssa yritettiin vuosia raskautta, käytiin lapsettomuus hoitoja läpi. oletin etten varmaan saa lapsia ikinä ja tän ukollenikin siis nyksälle sanoin ja kun aikanaan aloimme yrittämään vauvaa ja jätimme ehkäsyn pois tulin heti raskaaksi. pitäskö mun miehenikin haukkua mua valehtelijaksi? siis kunsanoi etten varmaan saa lapsia..

Yhteistyössä