S
Sana sisältää
Vieras
Joka osaa puhua ja käyttäytyä sivistyneesti..Oonko väittänyt koskaan olevani "leidi" (mitä ihmettä sana sitten sisällään pitääkin)?
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joka osaa puhua ja käyttäytyä sivistyneesti..Oonko väittänyt koskaan olevani "leidi" (mitä ihmettä sana sitten sisällään pitääkin)?
Hei alepatäti,
Missäs sitten oot nämä viestisi tänne kirjoittanut?
Minä olen just niin tupelo, että saisin tällaisten viestien kirjoittamiseen jollain puhelimella menemään ikuisuuden.
En kirjoittele muuten missään muualla netissä. En edes sähköposteissa nykyään.
Jonka poliisille ilmoitetit?Miten ylläpito suhtautui ilmoitukseesi? Lopeta jo turha höpötys!)))))))))))
Alkuperäinen kirjoittaja Sana sisältää;11359162:Joka osaa puhua ja käyttäytyä sivistyneesti..
Saldoraja olisi hyvä idea.
Välittömästi selvittämään vainoojaasi,olet kyllä melko huvittava pelle. Ja yllä pito luultavasti bannaa sinut lähi aikoina...Minun ei kai tarvi tietää rikosnimikkeitä ilmoitusta tehdessäni. Eikö se ole poliisin tehtävä selvittää? Halusin tehdä ilmoituksen, koska olen kokenut tulleeni vainotuksi tämän yhden henkilön taholta jo lähes kymmenen vuotta. Poliisin tehtävä on selvittää, mitä on tapahtunut ja onko mitään tapahtunut. Ylläpito toimi niin kuin olin toivonutkin.
Tähän haluan esittää vastakysymyksen. Mitä ihminen, joka on käynyt kommentoimassa lähes jokaiseen viestiini tällä palstalla lähes kymmenen vuoden ajan sitten haluaa? Lisäksi haluaa paljastaa henkilöllisyyteni, uhkailee "paljastella" kirjoituksiani miehelleni? Mitä tällainen ihminen sitten minusta haluaa? Suosioni ja epäsuosioni kohteet kyllä tulevat tietämään, miten se näkyy.
Voisiko olla, että yritätte liikaa tulkita? Jos vaan lukisitte, mitä kirjoitan? Sana sanalta ja rivi riviltä. Vastasin asiallisesti. Kerroin just niin kuin asiat menivät. Kirjoitin tehneeni ilmoituksen ylläpitoon ja poliisille. Näin tein. Kerroin olleeni paikallisen poliisin kanssa paikallisessa baarissa tuona yönä. Näin tein.
Luulen, että näitä vastailioita on useita. Ei vain yhtä. Yksi lie vanha juoppohullu mies, jonka sairasta mieltä olet loukannut. Sen kostonhimo elää. Eli tuskin kyse mistään suosioon pääsemishalusta, vaan puhtaasta ilkeydestä ja kostonhimosta. Toinen on sekin mies, jonka moraaliarvoja sinä et täytä. Hän selvästi ilahtui, kun joskus huomioit häntä vaikka pienellä kehulla. Se oli aika hauskaa! Lisäksi on liuta kirjoittajia, myös minä, jotka ei vaan tajua sun kiukuttelua, jos joku kysyy tarkennusta vastaukseen. Hitto vie, mene vaikka Tieteen kuvalehden sivustoille kirjoittelmaan, jos haluat, että sinua ymmärretään puolesta sanasta! Minulle yks hailee, olenko jonkun suosiossa vai not.
Tuosta henkillöölisyyden paljastamisesta. Ymmärsin, että sinä itse olet nuo tietosi netissä jakanut. Jos näin on, ei poliisi voi asialle yhtikäs mitään.
Tuosta tulkinnasta. Teit ihme kissa-hiiri leikin, johon et edellenkään ole vastannut selkeästi. Muistaakseni ketjussa sanoit, että et tehnyt ilmoitusta netissä, etkä baarissa. Baarissahan se ei edes ole mahdollista, jos poliisi on asiakkaana siellä. Asia olisi ollut selkeä jo aikapäivää sitten, jos olisit (ystävällisesti) kertonut vaikka näin, "tein ilmoituksen netissä ennen baariin menoa"....
Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa;11359142:Tää ketju on syötti, jonka avulla "vainoaja" koukataan. Älkää vastatko enää, jos ette halua banneja. Bannit voi saada, jos joku sitä pyytää, siis ilman "syytä".
Hitto vie, mene vaikka Tieteen kuvalehden sivustoille kirjoittelmaan, jos haluat, että sinua ymmärretään puolesta sanasta!
Tuosta henkillöölisyyden paljastamisesta. Ymmärsin, että sinä itse olet nuo tietosi netissä jakanut. Jos näin on, ei poliisi voi asialle yhtikäs mitään.
Tuosta tulkinnasta. Teit ihme kissa-hiiri leikin, johon et edellenkään ole vastannut selkeästi. Muistaakseni ketjussa sanoit, että et tehnyt ilmoitusta netissä, etkä baarissa. Baarissahan se ei edes ole mahdollista, jos poliisi on asiakkaana siellä. Asia olisi ollut selkeä jo aikapäivää sitten, jos olisit (ystävällisesti) kertonut vaikka näin, "tein ilmoituksen netissä ennen baariin menoa"....
Minua ei tarvi ymmärtää puolesta sanasta - itse asiassa minua ei tarvi ymmärtää ollenkaan. Mutta, jos haluaa ymmärtää minut oikein, pitää vaan lukea. Sana sanalta ja rivi riviltä. Ei tehdä mitään omia tulkintoja.
Olen joskus kymmenisen vuotta sitten vuotanut (toisen ihmisen välityksellä) henkilöllisyyteni netissä. Minusta se ei ole pätevä syy paljastella henkilöllisyyttäni enää missään.
Kissa-hiirileikistä. En koskaan kirjoittanut, etten olisi tehnyt ilmoitusta netissä. Miksi minun pitäisi vääntää haponkestävästä langasta asioita uuvateille ihmisille vain siksi, että uuvatit ihmiset ei ymmärrä selkeää suomea ja ole tekemättä omia tulkintojaan?
Miksi minun pitäisi vääntää haponkestävästä langasta asioita uuvateille ihmisille vain siksi, että uuvatit ihmiset ei ymmärrä selkeää suomea ja ole tekemättä omia tulkintojaan?
Ensimmäisen kerran sentään tajusit edes keskustelevasi monen ihmisen kanssa, tai monen sinun kanssasi, kun yleensä jokainen meistä saa jatkuvasti kaikkien muidenkin kirjoitukset piikkiinsä. Onnitteluni. Etenet sentään tolkkuuntumisessa, vaikka vauhti voisi olla vikkelämpikin. Edistystä kuitenkin, hienoa!
Tästä tuli kyllä mieleeni.
Alepatäti,
Luuletko, että mieheni on komea ja jopa sellainen tekoaatelinen? Siis niin kuin kaikkien naisten unelma? Komea, aatelinen (meillä on aateloimispaperi, jota kukaan ei ole halunnut sen mieheni isoisoisän jälkeen löydyttyä edes viedä mihinkään rekisteriin) ja ainoa perijä?
))))))))))))))
Tao uutta ihastustaan ilman essua...Mielenkiinnosta kysyn, että miksi seppä ei voisi olla aatelinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Menehän katsomaan;11359215:Tao uutta ihastustaan ilman essua...
Oonko väittänyt koskaan olevani "leidi" (mitä ihmettä sana sitten sisällään pitääkin)?
You tubista...Mieheni on tällä hetkellä Ranskassa. Liian pitkä matka. Takokoot rauhassa.
Eikö nainen ole ihminen?
Mieheni ei jaksa lukea näitä nettitarinoitani. Hänelle on ihan sama, mitä kirjoittelen missäkin. Usko pois.
Voi olla, että mieheni juuri noiden minun puutteellisuuksieni takia ihastuukin johonkin toiseen. En ole puuttunut heidän yhteiseen "eloonsa ja oloonsa" eikä minun pidäkään. Olen siis samaa mieltä.
Viihdyn elleissä vain muutamalla palstalla.
Huomenna on lähikaupan tupaantuliaiset. Sen jälkeen ehkä olen S-Market-täti. Tarjoukset mainoksessa olivat ihan mukavia.