Mieheni ihastui nuorempaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha Noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...Ja tähän kaikkeen kirjoittamiseen ja lukemiseen meni nyt aikaani vajaa puoli tuntia tältä päivältä, joten älä, alepatäti, huoli. Osaan hoitaa myöskin netissä roikkumisen ihan itse. Mutta kiitos huolenpidosta!

Tarina on tosi juuri niin kuin sen kirjoitin. Eli annoin itseni ymmärtää niin. Luulen, että neitokainen on jo pidemmän aikaa (vuosia) ollut ihastunut mieheeni.

Autan nuoria tukemalla heitä.

Joo, tuo yksi minua jahtaava yksilö, joka ei ymmärrä pysyä erossa minusta, ei tule ikinä pääsemään suosiooni. Joten hänen kannattaa pysyä erossa minusta. Turhaa energian tuhlausta.

Pointti siihen, että te ette ole sopivia tukemaan tuota neitosta, on siinä, että kyseessä on ihastunut pari, joista toinen osapuoli on naimisissa sinun kanssasi. Tulee mieleen pukki kaalimaan vartijana.
Muutenkin, jos pari on ihastunut toisiinsa, niin miksi sinä haluat heidän olevan tekemisissä toistensa kanssa? Haluatko ruokkia ihastusta ja katsoa kuinka pitkälle se vie? Onko kyse alitajuntaisesta eron odotuksesta? Jos mies jättäisi, se olisi asia jolle et mitään voisi, eikä sinua voitaisi syyllistää perheen rikkomisesta. Saisit pitää hyvän vaimon kehän pääsi päällä.

Et taida ymmärtää kysymyksiä oikein. Eli toistan vielä: Kuinka oletat, että tuo nikki jolle sanasi osoitit, haluaa edes päästä suosioosi? Jos suosioosi sitten jotenkin joku onnistuu pääsemään, kuinka se näkyy? Entä epäsuosio -kuin se näkyy?

Minusta tuo nikki ja moni muukin, ei halua suosioosi, ei ystäväksesi, vaan pointti taitaa olla ihan vain keskustelupalstalla kirjoittelusta. Jos joku suosioosi haluaa, niin miten sen huomioit, verrattuna epäsuosiossa oleviin? Minusta jotenkin vaikuttaa, että ihan kaikki kirjoittajat ovat sinun no-no-listallasi. Suurin osa siitä syystä, että ovat niin tyhmiä :o
Esimerkki muiden tyhmyydestä: kukaan ei tajunnut sitä, missä välissä ja millä keinoin teit sen ilmoituksen poliisille. Voisiko siis olla, että sinä kirjoitat epäselvästi, eivätkä muut ymmärrä siitä syystä? En oikein jaksa uskoa, että sinä olisi palstan ainut, jolla se äo suurempi kuin kengän numero. En usko, että teit ilmoitusta ollenkaan. Jos olisit tehnyt, niin olisit vastanut kysyjille asiallisesti. Eli, mites se ny meni?

Viimeksi muokattu:
Lue siis vastaukseni nikille "huoh, huoh" sisäistäen.

Kirjoitin aloitukseni, koska haluan keskustella aiheesta.

Ai että miehesi ihastui nuorempaan. No kuinkas nyt sitten suu pannaan? Oli kyllä varmaan ihan odotettavissa, vai mitä olet mieltä? Lörppäsuisia naisia harva mies kestää ja hakee sen sijaan mukavaa kumppania muualta.

Minä olen sitä mieltä, että mehesi on saanut tarpeekseen sinusta ja nettiavautumisistasi. Mitäs mieltä sinä olet? Luuletko, että miehestäsi on ollut mukava lukea juttujasi täältä? Luuletko, että hän näistä keskustelee uuden tyttöystävänsä kanssa? Ei kai häntä oikein salarakkaaksikaan voi nimittää, koska sinä tiedät asian. Varmaan nainenkin on nästä kirjoituksistasi selvillä ja tukee nyt miestäsi kaikin tavoin, eikö?

Miehesi varmaan ihastui nuorempaan/parempaan/halukkaampaan/ymmärtäväisempään/ihailevampaan naiseen, joka pystyy antamaan hänelle sitä, mitä hän on kauan kaivannut, vai mitä mieltä olet? Onhan miehelläsi tietysti oikeus kohdata tämä nuorikkonsa ja avittaa häntä elämän poluilla, vai kuinka? Minusta sinun ei pitäisi puuttua heidän yhteiseen eloonsa ja oloonsa, ihan vaikka sillä perusteella, että suhtaudut alentuvasti naiseen, johon miehei on ihastunut, vaikkei sinulla ole mitään syytä. Oletko samaa mieltä?

Odotan mielenkiinnolla keskustelua kanssasi näistä aloituksesi herättämistä ajatuksistani!

Viimeksi muokattu:
Ai että miehesi ihastui nuorempaan. No kuinkas nyt sitten suu pannaan?
Odotan mielenkiinnolla keskustelua kanssasi näistä aloituksesi herättämistä ajatuksistani!

Meinasin vastata kysymyksiin, vaikka kysymykset ei olekaan mulle osoitettu. Jotenkin ajatus jäi tähän -kuinkas suu nyt pannaan. Mua jostain syystä nauratti, mielikuvissani näen sinut kädet puuskassa tivaamassa keskustelua :D... ja nyt uteliaisuudella odotan, kuinka VN vastailee.

Viimeksi muokattu:
Nopeesti on nyt ihan ensiksi (en edes ehtinyt vielä lueskella kirjoituksianne) kirjoitettava, että prkl. Ylpeys kyllä käy lankeemuksen eellä: Olen koko iltapäiväni käyttänyt hammaslääkärissä! Hampaastani lohkesi pala pähkinän kuorta purressani. ...tu.

Nopeesti on nyt ihan ensiksi (en edes ehtinyt vielä lueskella kirjoituksianne) kirjoitettava, että prkl. Ylpeys kyllä käy lankeemuksen eellä: Olen koko iltapäiväni käyttänyt hammaslääkärissä! Hampaastani lohkesi pala pähkinän kuorta purressani. ...tu.

Etkö ole kuullut pähkinäsärkijästä? (Vinkki: Sitä varten ei tarvitse mennä balettiin!)

Viimeksi muokattu:
Tää ketju on syötti, jonka avulla "vainoaja" koukataan. Älkää vastatko enää, jos ette halua banneja. Bannit voi saada, jos joku sitä pyytää, siis ilman "syytä".

Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa;11359142:
Tää ketju on syötti, jonka avulla "vainoaja" koukataan. Älkää vastatko enää, jos ette halua banneja. Bannit voi saada, jos joku sitä pyytää, siis ilman "syytä".
Levitä...:)))))))))))))))

Onko kyse alitajuntaisesta eron odotuksesta?
Hyvä kysymys. Sitä olen pohtinut ja pohdin edelleen. Tekeekö alitajuntani jopa niin monimutkaisia kiemuroita, että en pysy mukana? Onko tämä koko ihastumisseikkailu vain minun alitajuntani temppuja? En osaa vastata tuohon vielä.

Kuinka oletat, että tuo nikki jolle sanasi osoitit, haluaa edes päästä suosioosi? Jos suosioosi sitten jotenkin joku onnistuu pääsemään, kuinka se näkyy? Entä epäsuosio -kuin se näkyy?
Tähän haluan esittää vastakysymyksen. Mitä ihminen, joka on käynyt kommentoimassa lähes jokaiseen viestiini tällä palstalla lähes kymmenen vuoden ajan sitten haluaa? Lisäksi haluaa paljastaa henkilöllisyyteni, uhkailee "paljastella" kirjoituksiani miehelleni? Mitä tällainen ihminen sitten minusta haluaa? Suosioni ja epäsuosioni kohteet kyllä tulevat tietämään, miten se näkyy.

Esimerkki muiden tyhmyydestä: kukaan ei tajunnut sitä, missä välissä ja millä keinoin teit sen ilmoituksen poliisille. Voisiko siis olla, että sinä kirjoitat epäselvästi, eivätkä muut ymmärrä siitä syystä? En usko, että teit ilmoitusta ollenkaan. Jos olisit tehnyt, niin olisit vastanut kysyjille asiallisesti. Eli, mites se ny meni?

Voisiko olla, että yritätte liikaa tulkita? Jos vaan lukisitte, mitä kirjoitan? Sana sanalta ja rivi riviltä. Vastasin asiallisesti. Kerroin just niin kuin asiat menivät. Kirjoitin tehneeni ilmoituksen ylläpitoon ja poliisille. Näin tein. Kerroin olleeni paikallisen poliisin kanssa paikallisessa baarissa tuona yönä. Näin tein.

Viimeksi muokattu:
saisi rikki kookospähkinän..

Kävin tänään lounaalla ja salaattilautaseltani tipahti lattialle musta oliivi.
Jostain syystä mieleeni juolahti vanha klassikko Pretty Woman. Siinähän on se ravintolakohelluskohtaus. Mutustelin ruokaani ja nautin siitä ettei tarvitse roikkua netissä.
Selailin lähtiessäni pöydällä olevan Iltalehden ja luin vain otsikot.

En minäkään ap. ole ehtinyt tänään roikkua netissä. Luin sähköpostini älypuhelimella.
Joten sitä parempi päivä mitä vähemmän netissä ja lehtiä lukemassa.

Paluumatkalla meinasin kaatua kadulla kaksi kertaa. Siellä on uskomattoman liukasta.
Aamulla maa oli valkoisena ja lumi on edelleen maassa vaikka lämpötila näyttää plus yksi astetta.

Huomenna on lähikauppani tuparit. Kauppa valmistui etuajassa. Joten eiköhän jo kuopata tuo alepa-täti. Käyn niin harvoin Eliel-aukion alepassa vaikka sekin on nyt kiva kauppa delikahviloineen. Käykää tekin joskus kaupassa ja unohtaa persoonani.

Viimeksi muokattu:
Minä olen sitä mieltä, että mehesi on saanut tarpeekseen sinusta ja nettiavautumisistasi. Mitäs mieltä sinä olet?

Miehesi varmaan ihastui nuorempaan/parempaan/halukkaampaan/ymmärtäväisempään/ihailevampaan naiseen, joka pystyy antamaan hänelle sitä, mitä hän on kauan kaivannut, vai mitä mieltä olet? Onhan miehelläsi tietysti oikeus kohdata tämä nuorikkonsa ja avittaa häntä elämän poluilla, vai kuinka? Minusta sinun ei pitäisi puuttua heidän yhteiseen eloonsa ja oloonsa, ihan vaikka sillä perusteella, että suhtaudut alentuvasti naiseen, johon miehei on ihastunut, vaikkei sinulla ole mitään syytä. Oletko samaa mieltä?

Mieheni ei jaksa lukea näitä nettitarinoitani. Hänelle on ihan sama, mitä kirjoittelen missäkin. Usko pois.

Voi olla, että mieheni juuri noiden minun puutteellisuuksieni takia ihastuukin johonkin toiseen. En ole puuttunut heidän yhteiseen "eloonsa ja oloonsa" eikä minun pidäkään. Olen siis samaa mieltä.

Viimeksi muokattu:
En minäkään ap. ole ehtinyt tänään roikkua netissä. Luin sähköpostini älypuhelimella.

Hei alepatäti,

Missäs sitten oot nämä viestisi tänne kirjoittanut?

Minä olen just niin tupelo, että saisin tällaisten viestien kirjoittamiseen jollain puhelimella menemään ikuisuuden.

En kirjoittele muuten missään muualla netissä. En edes sähköposteissa nykyään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä