N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No comments!Kunnes promillemäärä nousee riittävän korkeaksi "kolmella" edellisellä vastaajalla... Mielenkiinnolla odottelen.
Kunnes promillemäärä nousee riittävän korkeaksi "kolmella" edellisellä vastaajalla... Mielenkiinnolla odottelen.
Nää "ei-kommetoijat" on oikeen porukalla hyvin ahkeria kommentoijia.
Minua ei tarvi ymmärtää puolesta sanasta - itse asiassa minua ei tarvi ymmärtää ollenkaan. Mutta, jos haluaa ymmärtää minut oikein, pitää vaan lukea. Sana sanalta ja rivi riviltä. Ei tehdä mitään omia tulkintoja.
Olen joskus kymmenisen vuotta sitten vuotanut (toisen ihmisen välityksellä) henkilöllisyyteni netissä. Minusta se ei ole pätevä syy paljastella henkilöllisyyttäni enää missään.
Kissa-hiirileikistä. En koskaan kirjoittanut, etten olisi tehnyt ilmoitusta netissä. Miksi minun pitäisi vääntää haponkestävästä langasta asioita uuvateille ihmisille vain siksi, että uuvatit ihmiset ei ymmärrä selkeää suomea ja ole tekemättä omia tulkintojaan?
Niin, aina noita juttuja ei ymmärrä. Ei, vaikka tavuttaisi sanat. Eikä niistä voi tehdä omiakaan tulkintoja. Voisko olla niin, että kirjoittelit juttujasi pienessä sievässä, vähän kuin baari-etkot.
Tuosta henkillölisyydestä. Minusta sinä olet pitänyt tasaisesti vuotolinjaa auki, mitä henkillöisyyteesi tulee. Edelleenkin teet sitä. Vänkäät koko ajan miehesi aateluudesta. Hänen ammatistaan jne. Vaikka olet edelliset tunnistamisketjut poistattanut, niin luot taas ihan itse uusia. Et vaan opi. Netissä oleva tietomäärä on nykyään niin huima, että sieltä kuka tahansa pystyy pienilläkin vinkeillä googlettamaan tietoja. Kokeile vaikka hakusanoja, oma etunimesi, sukunimen etuliite ja ammatti... a'vot sieltähän sinä pomppaat heti esille. Ajattele, kolmella aika mitättömällä tiedolla! Kahdellakin löytyy. Juurikin tästä syystä keskustelufoorumeilla tai niihin liittyen on jatkuvasti varoituksia omien tietojen annosta. En tiedä, kuinka monta kertaa tämä asia täytyy sulle ratakiskosta taivuttaa, ennen kuin ymmärrät. Eli yhden sortin uuvatti (mikä lienet onkaan ) itsekin olet!
Ymmärsinkö muuten oikein, että aiot vain taustalla katsella, kuinka suhde kehityttyy? Miehesi saattaa kokea sen niin, ettet välitä liitostanne. Vaikka niinhän se taitaa loppupeleissä ollakin. Haluat jotain uutta, lähinnä sen rakastumisen ja jännityksen tunteen, mikä suhteen alussa on?
Lainausten nimikoinnit menee hiukan omituisesti. Ihan kuin olisin vastannut itselleni, vaikka laatikossa pitäisi lukea vn. Noh, lukeehan se siinä päällä.
Kuulehan alepatäti,
Tulet olemaan minulle alepatäti just niin kauan kuin jaksat jutella ruokakauppojen tarjouksista. Minä en edes tiedä, mitä maito, olutpullo tai oivariinipaketti maksaa, lataan ne vaan koriini. En kyllä tiedä, mitä polttoainekaan maksaa. Joku tänä aamuna suht kalliin näkösessä uudehkossa audissa tossa lähiaabeeceellä aloitti jutustelutuokion kanssani ja sanoi, että välttelee tätä tankkauspistettä, koska tässä on niin kallista. Vastasin, että niin on, hirmu kallista, minäkin käyn aina jossain muualla. Vaikken oikeasti käy. Käyn AINA siinä samaisella tankkauspisteellä.
Käyn AINA keskustelemassa vain Ellien parisuhdepalstalla nykyään.
No entäpä jos aviomies ihastuu vaimoaan vanhempaan naiseen? Mistäpä se kertoo muuta kun että vaimo ei enää kiinnosta?Ei kai se nyt niin ihmeellistä ole, jos aviomies ihastuu nuorempaan naiseen. Sehän kertoo siitä, että vaimo ei enää kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja älä hämää;11360924:Eihän teijän talossa oo partsia.
Alkuperäinen kirjoittaja älä hämää;11360924:taitaa alkonpiste olla liian lähellä.
Lähimpään alkoon meiltä on matkaa n. 25 km.