Mieheni ihastui nuorempaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha Noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, nyt on joku sitten kertonut miehelleni, että kirjoittelen täällä ja ilmoittanut myös, että olen kirjoitellut eri nikeillä kuin vain "Vanhana Noitana". Tässä on nyt jo mennyt jokunen päivä tämän asian setvimisessä eikä loppua näy...

Olet sanonut useaan kertaan, että miehesi tietää sinun kirjoittelevan tänne, mutta ei välitä. Nyt väität toista...........
Ranskasta käsinkö miehesi sätvii asiaa kanssasi?

Viimeksi muokattu:
Tätä ihastumisjuttua olen miettinyt.

Mun on pakko myöntää, että minua ei kiinnosta tippaakaan, vaikka mieheni olisikin ihastunut johonkin toiseen (olkoot nainen tai mies tai nuori tai vanha...). Jossain vaiheessa mietin, kun mieheni jätti puhelimensa pöydälle yläkertaan useaksi tunniksi (jota ei tapahdu koskaan, se on AINA miehen taskussa) ja se piippaili ja soi, että pitäiskös vilkasta. Ajattelin, että se teki sen tahallaan, jotta saisi asian esille. Mulla ei koskaan ole puhelin missään mukana nykyään ja mieheni aina katsoo, kuka soittaa...jos siellä on vaikka joku lapsosista...

Huomasin ajattelevani, että ihan sama. Minua ei kiinnosta yhtään, kuka miehelleni viestii tai soittelee.

Tätä ihastumisjuttua olen miettinyt.

Mun on pakko myöntää, että minua ei kiinnosta tippaakaan, vaikka mieheni olisikin ihastunut johonkin toiseen (olkoot nainen tai mies tai nuori tai vanha...). Jossain vaiheessa mietin, kun mieheni jätti puhelimensa pöydälle yläkertaan useaksi tunniksi (jota ei tapahdu koskaan, se on AINA miehen taskussa) ja se piippaili ja soi, että pitäiskös vilkasta. Ajattelin, että se teki sen tahallaan, jotta saisi asian esille. Mulla ei koskaan ole puhelin missään mukana nykyään ja mieheni aina katsoo, kuka soittaa...jos siellä on vaikka joku lapsosista...

Huomasin ajattelevani, että ihan sama. Minua ei kiinnosta yhtään, kuka miehelleni viestii tai soittelee.
Panee nuorempaa ja nätimpää?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä