Miehen ulkonäkö jumalattoman tärkeää, erityisesti kasvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllähän se on kuulkaa niin, että puolikaljut miehet on petoja sänkypuuhissa!!! Siitä ei pääse yli eikä ympäri...testosteroni ne hiukset taitaa ajaa pois...=)

No, mitäpä mies?! Viimeksi kun tavattiin, ei kaljusi ollut vielä kovin paha, mutta joko sitten olet nykyään "puolikalju"?

Älä välitä, kyllä joku kuuro-mykkä-sokea nainen sinutkin vielä sänkyynsä huolii, niin ei täällä tarvitse enää unelmoida sänkypuuhista naisten kanssa. Vai mitä, "Leena". ;-))

Tietämysmasiinassani taita olla jotain vikaa.Taas puuttuu tekstini.Mihin ne oikein katoavat?Selkeesti näkyi näytölläni että asia noteerattu.Missään sitä ei kuitenkaan näy.Kirjoitin hiussiirteestä.Otetaan uusiksi.Jos kirurgille sattuu pikku lapsus ja siirtää koko siirteen keskuksineen päivineen miehen päähän.Kun mies hattu päässä kävelee kaupungilla ja näkee seksikkään naisen,hattu nousee parikymmentä senttiä.

Oikein nyt meinaa...??? Kyllä täällä aivan ehta nainen on...Onko sulla kateellisuutta ilmassa vai mikä mätää??? Minun seksielämäni on todella tyydyttävää, enkä haaveile kenesätäkään muusta kuin omasta rakkaasta miehestäni...Mutta mukava leikkiä täällä...Huvittaa vaan kun aina väliin joku tulee ja epäilee minua mieheksi..Tuu kuule ja tsekkaa...pillu löytyy omasta takaa!!! heh heh hee =)

Ei tainnut nikkini kopioinut kommentoida asiaa enempää, pitäisikö minunkin muuttaa nikkiäni, koska sitä näköjään käyttää muutkin ;)

Et Leena kyllä mieheltä vaikuta, omasta mielestäni. Älä huolehdi. Kuka lie kirjoittanut älyttömyyksiä. Taisit osua kirjoituksellasi jotakuta hermoon.

Käsittääkseni tuo olisi nykyään väärä käsitys, että testosteronin määrä vaikuttaisi hiustenlähtöön miehillä. Uusien tutkimusten mukaan, testosteronin määrällä ei ole vaikutusta hiustenlähtöön.

Olen vaan kuullut, että se siinä vaikuttaa.Samapa tuo...kunhan vehkeet toimii! =)

Vai on sinunkin nikkiisi käyty kiinni? Kummaa sakkia liikenteessä täällä nykyään.Ei saa omalla nikillä enää vapaasti kirjoittaa ja kommetoida.Siksipä minäkin rekisteröin omani. =)
Kiitos luottamuksestasi! =)

Yhteistyössä