Miehen ulkonäkö jumalattoman tärkeää, erityisesti kasvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolho

Vieras
Itse olen tällainen rumempinaamainen mies ja minulla on muutama tuttu jolla on komeat kasvot, toisella oikein komeat. Se on järkkyä olla samassa seurassa ravintoloissa ja melkein missä vaan kun huomaa mikä ero on vieraiden kontaktissa sekä miesten että naisten, suhteessa ulkonäköön ja erityisesti kasvoihin. Nämä kaverini suorastaan repivät miehiä ja naisia ympärilleen ja juttelemaan sekä aiheuttavat hymyjä kasvoilla. Itse sosiaalisten kontaktien saanti taas on erittäin vaikeaa, pikemminkin saan halveksivia katseita ja ihmiset koittavat luikkia karkuun etteivät joutuisi enempi tekemisiin tai puhumaan. Tämä siis ensisilmäyksillä tai muutaman lauseen jälkeen. Tietenkin olen epävarmempi tästä syystä kuin ystäväni, mutta en usko eleideni tai puheideni aiheuttavan reaktiota, vaan se että olen kasvoilta rumemman puoleinen. Vartalo on noiden kaverieni tasoa, eli suht tavallinen, tosin yhtä rohkeita tai muodikkaita vaatteita en kehtaa rumuuttani ympäröimään laittaa.
Ja mistäkö tiedän että olen ruman puoleinen. Kukaan ei ole sitä suoraan sanonut mutta sen huomaa aina uusia ihmisiä kohdatessa, nimenomaan siitä että he ovat vaivautuneita, eivät ainakaan hymyile tutustuessa. Lisäksi yksi pahimmista tavoista on se kun komean veljeni tuttavat ensi kertaa tavatessa sanovat että oletteko te todella veljeksiä, onko teillä eri isä tai äiti jne. Et ole yhtään sen näköinen kuin luulin jne. Ei ole todella kovin kivaa kuultavaa kun ymmärtää heti mitä tarkoitetaan. Usein vielä nämä sanojatkin ovat aivan tavallisen näköisiä tallukoita jotka vain ovat piireissä.

Näillä kauniilla kavereillani on kaiken lisäksi komeus mennyt ajan kuluessa yhä enemmän huppuun. Siis kännissä ja muutenkin kehuvat vähän väliä itseään muille eli vittu mä olen komea äijä, tai miksi muija jättää näin helvetin komean miehen (Komeuskaan ei auta pidemmän suhteen ongelmissa). Samoin muut vertaavat heitä Ville Valoon, Johnny Deppiin jne. joka ruokkii itsetuntoa ja ylimielisyyttä.

Tietenkin raha, valta ja asema tuovat komeutta ja menestystä naismaailmassa, mutta on todella ihmeellistä kuinka paljon muutamat sentit kasvoissa oikeassa kohtaa vaikuttavat toisten lähestymiseen, kiinnostavuuteen ja henkilön itsensä itsevarmuuteen.

Voihan sitä sanoa että hanki hyvä mies itsevarmuutta ja huumorintajua, mutta totuus on että niistä suurin osa on toisilta projisoitua. Kun saat positiivista huomiota niin tietenkin tulet positiiviseksi, sinut hyväksytään, sinusta pidetään jopa tuikituntemattomat pitävät ensisilmäyksestä. Kun sinua kehutaan komeaksi niin varmasti ymmärrät olevasi komea.

Ongelmasi taitaa olla kyllä lähinnä huono itsetunto :-/ En kyllä osaa antaa neuvoja siihen, että miten sitä voisi kohottaa, mutta tuo Leenan vinkki positiivisuudesta on mielestäni hyvä. Hymy ja ystävällinen ja kohtelias käytös purevat taatusti. Ja muistathan, että kauneus/komeus ovat katsojan silmissä, joten varmasti kaikki eivät pidä sinua rumana. Henk. koht. pidän miehen näköisistä miehistä (esim. Harrison Ford, Taisto Reimaluoto), kun taas kauniit miehet (Brad Pitt, Peter Franzén) eivät sytytä.

Itsevarmuutta lisää ja iloisuutta...Minuun ainakin tekee vaikutuksen kun joku ihminen on iloisen näköinen eikä ylimielisen, niinkuin joskus monet ns. `komeat´ovat. Kuten sanottu joillekin se on mennyt hattuun se komeus! Monet naiset ovat hulluina George Clooneyn tai Brad Pittiin yms. Mutta minua he eivät ikinä ole saaneet syttymään ulkonäöllisesti...Ihminen joka on persoonallisen näköinen on paljon viehättävämpi. Minusta jokaisessa ihmisessä on aina jotain ´kaunista´, se voi olla joku yksityiskohtakin, joko sitten silmät, piirteet, suu, tai hampaat jne. Olen varma, että sinustakin `Kolho´löytyy joku `kaunis`kohta...katsohan peiliin ja kerro...

Jos tuo ap:n väite pitäisi paikkansa, niin en olisi koskaan joutunut nuorena naimisiin. Itselläni on aina ollut rujo naama, nenä vinossa ja muutenkin naama vähän toispuoleinen. Enkä nyt ollut tuntemattomien naistenkaan kanssa itsevarma, vaikka tuttujen kanssa sitä on ollut liikaakin. Sisäinen kauneus on kyllä se, jolla nainen valloitetaan.

Katso nyt vaikka Gene Simonsia (KISS), ruma, vanhempi ukko jolla vielä mahtikielestä huolimatta pienehkö kalu, ja on nainut yli 5000 naisen kanssa. Siis varsinainen pelimiehen ja pukin maine ja vetää kauniita naisia puoleensä kuin paskaläjä kärpäsiä. Ja on muiden miesten mielestä kova äijä jonka seuraan halutaan jotta saataisiin edes jämät. Naisille tärkeintä on se että mies on suosittu muitten naisten mielestä, mitä haluttavampi muista sitä potentiaalisempi eli parasta A-ryhmää tai Alfa-uros. Se on ihan sama onko kalu pieni, muuten ruma, ylipainoinen, pieni jne. kunhan osaa esittää pelimiestä eli on hyvin röyhkeä ja itsevarma sekä itsetietoinen. Hyvät näyttelijän lahjat ja naista saa enemmän kuin uskotkaan. Nainen olettaa kaikkien avujesi olevan suuret, kunhan esität maailmanomistajaa. Ja tosipaikassa kun on kelvannut voittajalle, nainen käy jo niin kuumana ettei pettymystä voi tullakaan kun vedet virtaavat valtoimenaan.
Tällaisen kusipääitsetietoisuuden saanti vaan vaatii rahaa tai muuta menestystä tai sitten joillain ulkonäköäkin, ilman sitä mies ei saavuta maksimaalista maailmannavan egoa joka vetoaa jokaiseen naiseen vaikka muuta väittäisivät. On jokaisen pöksyt märkänä kun lähelle pääsevät, se on fakta.

Totuushan on se,pelimiehet ottavat naisen kuin naisen.Tällanen sohvis jää nuolemaan näppejään.Pitäs olla röyhkee,mutta kun se ei sovi meikäläisen pirtaan.Enkä edes halua.Olen kade tollasille tyypeille.Ei vaineskaan.No,ehkä hiukan.

Eikös sinulla ole "helpompaa" jos ystäväsi vetävät naisia puoleensa, pääset itsekkin tutustumaan naisiin, kun he ovat houkutelleet naisia seuraanne. Mietippä kuinka paljon työläämpää olisi alusta asti itse yrittää luoda kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja yrittää ventovieraan kanssa päästä juttusille.

Mikään ei sinua nytkään estä ottamasta itse kontaktia alusta asti kiinnostavaan naiseen. Toki on totta, että jos joku "tietty" henkilö herättää kiinnostuksen, ei se automaattisesti tarkoita, että olisi kiinnostunut siitä viereisestä ihmisestä.

Ajattele asiaa positiivisesti, tutustut naisiin helpommin ystäviesi kautta. Naisethan vielä usein ovat liikkeellä isommalla porukalla, joku nainen kiinnostuu ystävästäsi ja tämän naisen kaveri taasen sinusta.

Ei läheskään kaikki naiset halua mitään kiiltokuvapoikaa kumppanikseen. Paljon on todellakin asenteesta ja miehestä itsestään kiinni, jutellessa ja tutustuessa joko kiinnostuu miehestä tai ei.

Kuten itse sen jo kirjoitit
""""miksi muija jättää näin helvetin komean miehen (Komeuskaan ei auta pidemmän suhteen ongelmissa)."""

Miksi ihmeessä nainen jättäisi älyttömän komean miehen, niin in. Ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise. Naiset mieltyvät hyvin erinäköisiin miehiin, "kauneus on katsojan silmissä". Muut asiat todellakin ratkaisevat, ei todellakaan pelkästään se ulkonäkö.

On yksi kappale ansassa.Oikein mieleinen.Pari mutkaa matkassa hänen kautta.Odotetaan ja kuunnellaan miminpäin asiat menevät.Tunne on molemminpuoleinen.Hyvää kannatta odottaa.

Kuten yksi tuossa aikaisemmin mainitsi niin ei läheskään kaikkiin naisiin vetoa ne kuvankauniit piirteet miehissä. Ja sinä ap, sanoit että komeat kaverisi pukeutuvat muodikkaasti ja siihen voin itse todeta että kyllä ne vaatteet ja hieno,muodikas hiustyyli tekee miehen. Ajattelepa nyt, jos on ok kroppa kuten sanoit että itselläsi on ja hienosti istuvat farkut tms ja joku hieno yksinkertainen t-paita tai paita joilla siis on hyvä, nykyaikainen istuvuus, niin kyllä olet heti ns.komea. Eli vaikka sinulla se "rumuus" on esim.iso nenä, akneiho tai mitä liekin sinussa on "vikana" niin kyllä jo se ettei pukeudu junttimaisesti vaan on vähänkin tietoinen siitä mikä on hyvännäköistä (ei siis tarvitse olla mikään hypertrendikästä) tekee paljon. Ja hyvä tapa: sopivan puhelias, sopivan kiinnostunut jne. Ja hyvä ryhti!! Minä pidän kaikenlaisista ulkonäöistä ja joskus olen ollut aivan lääpällään johonkin ns."rumaan mieheen" jolla sitten on ollut sitä jotakin nimittäin: Pilkettä silmäkulmassa, treenattu kroppa tai muutaa ja kaverit ei ole tajunnut mitä hänessä olen nähnyt...Mutta toki katselen mielelläni ns.komeitakin miehiä...se taitaa olla se hyvä itsetunto joka saa miehestä karismaattisen.

Lisäys edelliseen: jos sattuu olemaan sellainen ongelma että hiuspehko alkaa ohentua hälyttävästi niin minusta kaikista cooleinta on ajaa koko pää kaljuksi (nam) eikä yrittää mitään kummallista lookia geelillä laittaa.

Tulipa vaan mieleen.Naisille rinnat ja hiukset ovat todella tärkeitä.Helppo sanoa,leikatkaa vaan puliksi,ei haittaa.Kyllä haittaa.Mistä miehiä rangaistaan,suurelta osalta miehistä hiukset lähtee.Itseltänikin alkaa hiukset harveta.Kyllä mieluiten pitäisin joka ainoan haivenen mitä olen saanut.Mites naiset,ette kestä hiustenlähtöä.Esim. syöpähoidon aikana jos hiukset lähtevät,silloln hankittava peruukki.Olisiko vähähiuksisten miestenkin hankittava peruukki.Siksi toin asian esille näin karskisti.Helppo rikkaan sanoa rahattomalle,ei se mitään haittaa vaikka oletkin rahaton.

Hiukset harvenee myös naisillakin iän ja hormoonimuutosten myötä. Se on vaan tultava toimeen itsensä kanssa tai hankittava tubee tai peruukki. Mutta ei naisten tarvitse tyhjiä `läpysköitään`poistattaa sen takia jos sinun karvat harvenee...

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Mutta mutta, puolikalju ei ole ollenkaan huononnäköinen...se taas on ihan karseeta, jos mies yrittää peitellä sitä kaljuaan...yök yök...

Leena.Mites tällanen,naiset piilottelevat pieniä rintojaan topatuilla rintaliiveillä?Entä silikoni täytteet?

Sohvis sohvis..älä taas provosoi..
Joku yrittää kiltisti vihjata, että se puolikalju voisi näyttää täysin kaljuna sata kertaa seksikkäämmältä kuin tuuheatukkaisena. Kannattaisi kokeilla, kyllä ne vähät haivenet kasvaa vielä takaisin jos kerran kokeilisikin kuinka komealta näyttää kaljuna. Ja sohvis, et sinäkään huoli rumaa tai kaljua naista. Minä voisin leikata jopa kaljuksi, mutten tässä iässä enää huvikseni viitsi. Muutaman millin sänkeä olen nuorempana pitänyt.

Kyllähän miehen ulkonäkö merkitsee paljon, ainakin minulle. Olen itse "aika hyvännäköiseksikin" kehuttu nainen, ja voin kokemuksesta sanoa, että on turhaa yleistää, että ns. komeat miehet olisivat aina itseään täynnäolevia luonnevammaisia.

Olen joskus nuorempana seurustellut erään "tavallisen" näköisen miehen kanssa, mutta syy eroomme oli enemmänkin luonteiden yhteensopimattomuus, kuin hänen vaatimaton ulkonäkönsä.

Ensivaikutelma tulee kuitenkin ulkonäöstä ja käytöksestä, joten molempia tarvitaan jos aikoo minut "hurmata". Hiusten merkitys ensivaikutelmaan on suuri, eivätkä kaljuuntuvat tai kokonaan kaljut saa mielenkiintoani heräämään - paremminkin päinvastoin. Tummat, siistit hiukset, voimakaspiirteiset (miehekkäät) kasvot ja treenattu vartalo, siinäpä se.

Kyllä hiukset miehelle yhtä tärkeät kuin naisellekin.KUn katsoo hiuksettomia miehiä upeehiuksisten,tyylikkäästi kammattujen naisten vierellä,ei siinä auta ravatit eikä muutkaan ropelit leuan alla.Kerjäläispojilta näyttävät.Jotain tarvii tehdä että miehet saavat pitää haivenensa.Yksi konsti olisi,vaihtaa leukanahan päänahan tilalle kertasiirrolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sohvis:
Kyllä hiukset miehelle yhtä tärkeät kuin naisellekin.KUn katsoo hiuksettomia miehiä upeehiuksisten,tyylikkäästi kammattujen naisten vierellä,ei siinä auta ravatit eikä muutkaan ropelit leuan alla.Kerjäläispojilta näyttävät.Jotain tarvii tehdä että miehet saavat pitää haivenensa.Yksi konsti olisi,vaihtaa leukanahan päänahan tilalle kertasiirrolla.

Mulla kasvaa tuuheaa, tummaa ja kikkaraa karvaa siellä, mitä ei yleensä julkisesti näytellä. Vastaavasti päälaki loistaa kaljuna, kuin polkupyörän sisukumi.

Voisikohan ajatella, että jonkinmoisella siirtoleikkauksella tuolta alapäästä otettaisiin rehevämpää kasvustoa ja istutettaisiin yläpäähän? Tarkkana pitäisi tohtorien kuitenkin olla, että mitään muuta kuin tuota karvoitusta, ei sieltä alapäästä siirrettäisi yläpäähän. Muuten pitäisi kulkea aina hattu päässä, ja hatussakin pitäisi olla sepalus.

Toisaalta, voisihan se tuoda lisäarvoa, jos naista tervehtiessään nostaisi aina kohteliaasti hattua, jolloin nuo tummat ja tuuheat kiharat pääsisivät valloilleen.

Yhteistyössä