miehelleni soittelee nainen

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
ärsytys
[QUOTE="Qwer";22392806]ei mullekaan soitella työasioita kun olen lomalla. Saan viettää loman ihan rauhassa.[/QUOTE]

mutta kerro nyt mulle, mitä työasioita voi olla siivoojalla, mikä on aiteelomalla??!!

,,,,,
:LOL::LOL::LOL: Ei helkkari! Mäkin soittelen säännöllisesti ainakin kolmelle miespuoliselle ystävälleni enkä raportoi näistä puheluista miehelleni. Voi helkkari teidän kanssa....

Niin ja yks niist on vielä mun eksä...
Joo, mutta jos he ovat esim. vuoden opintovapaalla, soitteletko silloinkin heidän kanssa päivittäin. Ja jos jos heistä jonkun vaimo odottaisi lasta ja miehesi kysyisi joku päivä, että onko se Pekan vaimo jo saanut lapsen, niin valehtelistko silmät kirkkaina, että mistä minä tiedän???

...
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392814:
ja mä en oikeesti ole mikään sairaan mustasukkanen, ihan normi. ja kysyin mieheltä vielä, että miks et sillo kaupassa jäänny juttelee tän naisen kanssa ´, kun nähtiin se. mies jää aina siis jututtaa tuttujaan kun näkee. nih mies sano, et mie oisin kuulemma ollu naama rullalla siinä vieressä!! mä sanoinkin, että tän kauppa episodin jälkeen mua on käynnykin ihmetyttää tää meininki..
Ikävä kyllä kuulostaa kyllä siltä, että miehelläsi on jotain tuon naisen kanssa meneillään. Itse varmaan vi**uuntuisin tuosta jutusta niin paljon, että soittaisin tuolla naiselle. Siis soita joskus miehen puhelimesta, ja sano että hups sentään, vahingossa otit puhelun väärään numeroon ja sitten alat juttelemaan että "etkös sinä ollut äitiyslomalla"... ja kysyt ihan viattomasti, että mitä asiaa hänellä oli miehellesi. Ainakin ihan mielenkiintoista kuulla, mitä selittää ja toisaalta, jos on joku järkevä selitys, ei sinulla ole mitään hävettävää, kun kysehän oli vahingosta.

ärsytys
ite haluaisin niiiin uskoa, että kyse olisi vaan siitä, et mies ei jaksa mun kyselyitä ja mustasukkasuutta. eli sen takia ei viitti puhua. mies ei ole tod.pettävää tyyppiä ja aina inhonnu ihmisiä, jotka pettää.. on tullu itekin aikanaa petetyksi. yhessä ollaan oltu kohta 12v.

öklö
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392820:
mutta kerro nyt mulle, mitä työasioita voi olla siivoojalla, mikä on aiteelomalla??!!
Ei mitään työasioita ainakaan. Tuo nyt näyttää päivänselvältä, vaikka jotkut tässä keskustelussa haluaisivat näköjään muuttaa soittelut ihan normaaleiksi työasioiksi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392866:
ite haluaisin niiiin uskoa, että kyse olisi vaan siitä, et mies ei jaksa mun kyselyitä ja mustasukkasuutta. eli sen takia ei viitti puhua. mies ei ole tod.pettävää tyyppiä ja aina inhonnu ihmisiä, jotka pettää.. on tullu itekin aikanaa petetyksi. yhessä ollaan oltu kohta 12v.
No miksi sitten jauhat täällä jos et totuutta silmään uskalla katsoa.

Mietittävää riittää
Mun nykyinen mies soitteli mulle joka päivä töiden jälkeen, ja laittoi tekstiviestejä, kuten mäkin hänelle. Niin ja silloin oli naimisissa toisen kanssa, ollut jo 10 vuotta, ja erohan siitä tietenkin tuli.

Itse epäilisin, mutta voihan se olla myös niin, että tuolla naisella on kiinnostusta mieheesi, mutta tunne ei ole molemminpuoleinen. Miehes mielestä on vaan kiva että joku on kiinnostunut. Tai sitten niillä ei tosiaan ole mitään juttua. Mut omat kokemukset on, että jos on voimakas tunne että jotain on väärin, niin tuo tunne yleensä pitää paikkansa.

Mietittävää riittää
Alkuperäinen kirjoittaja Mietittävää riittää;22392929:
Mun nykyinen mies soitteli mulle joka päivä töiden jälkeen, ja laittoi tekstiviestejä, kuten mäkin hänelle. Niin ja silloin oli naimisissa toisen kanssa, ollut jo 10 vuotta, ja erohan siitä tietenkin tuli.

Itse epäilisin, mutta voihan se olla myös niin, että tuolla naisella on kiinnostusta mieheesi, mutta tunne ei ole molemminpuoleinen. Miehes mielestä on vaan kiva että joku on kiinnostunut. Tai sitten niillä ei tosiaan ole mitään juttua. Mut omat kokemukset on, että jos on voimakas tunne että jotain on väärin, niin tuo tunne yleensä pitää paikkansa.
Niin, ja siis oltiin samassa duunissa.

En jaksa lukea koko ketjua mut oon ainut nainen omalla työpaikallani ja kun vietän meitin poikien kans enemmän aikaa viikossa töissä kun ehdin olla mieheni kanssa kun on vuorortöissä niin kyllä sitä väkisin läheiseksi tulee. Me soitellaan työpäivän aikana kun ei jakseta kävellä taloa päästä päähän ja jos joku on saikulla niin sillonkin lähtee huvipuheluita eteen päin. Yksi työkavereista on tosi tärkeä ja jaetaan sen kans asioita paljonkin, myös vapaa-ajalla mutta todellakin vain ystävä mielessä. Mutta siis mun mielestä on normaalia et tärkeisiin työkavereihin pidetään yhteyttä.. Tosin meillä ei olla perheessä mustasukkasta sorttia kumpikaan.

ärsytys
En jaksa lukea koko ketjua mut oon ainut nainen omalla työpaikallani ja kun vietän meitin poikien kans enemmän aikaa viikossa töissä kun ehdin olla mieheni kanssa kun on vuorortöissä niin kyllä sitä väkisin läheiseksi tulee. Me soitellaan työpäivän aikana kun ei jakseta kävellä taloa päästä päähän ja jos joku on saikulla niin sillonkin lähtee huvipuheluita eteen päin. Yksi työkavereista on tosi tärkeä ja jaetaan sen kans asioita paljonkin, myös vapaa-ajalla mutta todellakin vain ystävä mielessä. Mutta siis mun mielestä on normaalia et tärkeisiin työkavereihin pidetään yhteyttä.. Tosin meillä ei olla perheessä mustasukkasta sorttia kumpikaan.
mullakin on paaljon mies työkavereita ja soitellaa myös puolin ja toisin. itelleni on tullut vaan semmoinen tapa, et kerron miehelleni tästä. mies ei ole yhtään mustis sorttia. outoa on vaan se, että naisen asiat loppuu kun seinään, kun mies on lomalla tai pekkasella..

öklö
Alkuperäinen kirjoittaja Mietittävää riittää;22392929:
Se on just niin, että ilman jonkinlaista kiinnostuneisuutta kukaan ei jaksa edes soitella lähes joka päivä. (Paitsi naiset nyt ystävinä keskenään)

Mutta ap:n kannattaa olla hyvin varovainen siinä, miten miehen kanssa asiaa käsittelee. Voisin kuvitella, että nainen antaa tukeaan enemmän ja enemmän jos mies paljastaa sille, että vaimo on vähän vauhkona. Kokemusta on tuollaisesta takertujasta. Jos ap jaksaa olla ymmärtäväinen, saattaa juttu mennä ohi paremmin. Jos mitään todisteita pettämisestä ei siis ole.

ärsytys
Alkuperäinen kirjoittaja öklö;22392986:
Se on just niin, että ilman jonkinlaista kiinnostuneisuutta kukaan ei jaksa edes soitella lähes joka päivä. (Paitsi naiset nyt ystävinä keskenään)

Mutta ap:n kannattaa olla hyvin varovainen siinä, miten miehen kanssa asiaa käsittelee. Voisin kuvitella, että nainen antaa tukeaan enemmän ja enemmän jos mies paljastaa sille, että vaimo on vähän vauhkona. Kokemusta on tuollaisesta takertujasta. Jos ap jaksaa olla ymmärtäväinen, saattaa juttu mennä ohi paremmin. Jos mitään todisteita pettämisestä ei siis ole.
mun mies on semmoinen, että en usko,, että se "kehtais" tälle naiselle edes sanoa, että mä tiedän puheluista.

ärsytys
miehestäni vielä.. mies on tosi sosiaalinen, tulee kaikkien kanssa hyvin juttuun. mietin vaan, että joku nainen saattaisi luulla, et mies olisi kiinnostunut, kun juttelee paljon jne.

....
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392965:
mullakin on paaljon mies työkavereita ja soitellaa myös puolin ja toisin. itelleni on tullut vaan semmoinen tapa, et kerron miehelleni tästä. mies ei ole yhtään mustis sorttia. outoa on vaan se, että naisen asiat loppuu kun seinään, kun mies on lomalla tai pekkasella..
Outoa on se, että mies valhtelee naisen soitoista. Jos oikeasti olisi ihan vain kaveri, ei olisi tarvetta valehdella/jättää kertomatta.

Vanha keinooo
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392814:
ja mä en oikeesti ole mikään sairaan mustasukkanen, ihan normi. ja kysyin mieheltä vielä, että miks et sillo kaupassa jäänny juttelee tän naisen kanssa ´, kun nähtiin se. mies jää aina siis jututtaa tuttujaan kun näkee. nih mies sano, et mie oisin kuulemma ollu naama rullalla siinä vieressä!! mä sanoinkin, että tän kauppa episodin jälkeen mua on käynnykin ihmetyttää tää meininki..
Ikävä kyllä tuo on aika yleinen tekosyy miehillä. KUn on jotain pientä peliä toisen kanssa, ja vaimo kysyy asiasta, niin kuten vanha sanontakin sanoo "hyökkäys on paras puolustus". Koko asian voi helposti kuitata sillä, että alkaa vain syyttää vaimoaan mustasukkaiseksi sekopääksi.

"hmmmmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22393014:
mut jos mies luulee, et mä saan tiltit ja soitan sille naiselle ja häpäsen ne molemmat käytökselläni..?
No sitten kannatta miettiä, että haluatko oikeasti olla miehen kanssa, johon A) et voi luottaa ja B) joka pitää sinua heikkopäisenä psykona, jonka käytöstä joutuu häpeämään.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392999:
miehestäni vielä.. mies on tosi sosiaalinen, tulee kaikkien kanssa hyvin juttuun. mietin vaan, että joku nainen saattaisi luulla, et mies olisi kiinnostunut, kun juttelee paljon jne.
Niin, no jos se nainen sitten on jollainlailla ihastunut tai muuten vaan tykästynyt mieheesi ja siksi siis soittelee noin tehden tikusta asiaa. Miehen on vaikea kieltää soittamasta eikä hän halua puhua sinulle asiasta koska pelkää mustasukkaisuutta ja sitä että tuo kaatuu kuitenkin hänen niskaansa.

.........
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22393019:
tai oikeestaanhan mies ei ole valehdellut ehkä suoraan soitoista, vältteli vaan puheenaihetta ja sanoi, että olen vaan mustis turhaan..
No kyllähän se valehteli siitä, että tietääkö tämän naisen saaneen lapsen vai ei. Jos kerran päivittäin soitellaan, niin kyllä siinä ihan varmasti jossain puhelun välissä mainitsisi tuollaisen pikkuasian, etä ai niin, sain muuten lapsen eilen... eli hän kyllä tasan tarkkaan tiesi asian, ja valehteli sinulle.

jaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22393014:
mut jos mies luulee, et mä saan tiltit ja soitan sille naiselle ja häpäsen ne molemmat käytökselläni..?
Kuulostaa nyt kuule ihan siltä, että sinä vain haluat sulkea silmäsi todellisuudelta (oli se sitten mikä tahansa) ja haluat selittää miehesi teot parhain päin ja keksiä syyn jokaiselle teolle.

Yhteistyössä