miehelleni soittelee nainen

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
No ei mun mies raportoi jos kaverit soittelee. Voithan sä kysyä mieheltäs jos häiritsee mutta ei syyttävään sävyyn.
Ja mun mies ei kerro yleensäkään asioita mitkä ns päivänselviä asioita. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotin?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:
ois kiva nähä miehen ilme,kun sanon, et etin fonectalta, ton numeron, mikä joka päivä sulle soittaa..
Mitä mieltä mies on puhelimen tonkimisesta? Jos käytte luureillanne ihan siitä vaan tuskin mies mitään salailee ainakaan jos numeroa ei ole kuitenkaan pyyhitty lokista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
No ei mun mies raportoi jos kaverit soittelee. Voithan sä kysyä mieheltäs jos häiritsee mutta ei syyttävään sävyyn.
Ja mun mies ei kerro yleensäkään asioita mitkä ns päivänselviä asioita. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotin?
Niinpä, samaa mieltä. Aattele ku alkaiskin raportoimaan heti ku tulee töistä et klo 8.00 työkaveri x tuli sanomaan xxx ja sitten klo 9.35 soitti kaveri x jne...huoh.

vieras
onhan sekin outoa,et mies ei ole laittanut numeroa nimen kanssa puhelin muistiin, kerran joka päivä tää soittaa. kiva nähä,miten kesälomalla...
No ehkä sun kannattaa keskustella sun miehen kanssa asiasta eikä itkeä täällä ja haukkua tuntemattomia ihmisiä akoiksi. Sanot sille suoraan et sua vaivaa ku työkaveri soittelee työajalla.

onhan sekin outoa,et mies ei ole laittanut numeroa nimen kanssa puhelin muistiin, kerran joka päivä tää soittaa. kiva nähä,miten kesälomalla...
Jos mies pelkää että sä ylireagoit? Mulla omakohtaista kokemusta. Miehellä oli ns salanimellä naisen numero puhelimessa ja tietenki mä heti luulin kaikenlaista :ashamed:
No, tästä jo vuosia aikaa ja olen jopa tavannut tämän naisen, eikä heillä mitään vilunkilua ollut. Ja mies perusteli tämän salanimen juuri sillä että pelkäsi mun ylireagoivan. Olenpa ollut kamala :whistle:

voihan elämä
mulle ainakin soittelee mun kaverit miehetkin ja mun miehelle sen kaverit naisetkin, ei tosiaan tehdä lukua ja kerrota kavereiden puheluista jollei ole jotakin tarvetta sanoa.. esim kutsu jonnee tmv..

urpo
mut miks ei sit sano, et se naikkonen soittelee?? se mua ärsyttää!
Pitääkö miehesi raportoida kaikki työasiatkin sulle? Jos puhelut on töihin liittyviä, mies ei tajua, että nekin pitää pirttihirmulle kertoa.

Toisekseen, oletko kysynyt, soittaako nainen miehellesi?
Mistä mies voi tietää', että sua kiinnostaa hänen työpuhelutkin, ellet kysy.

Ja miksi ihmeessä miehen pitää raportoida kaikki asiat, myös työasiat sulle?
Tuollainen tilivelvollisuus on ahdistavaa.
Jos vahdit miestä liikaa ja kontrolloit koko ajan, tukehdutat hänet ja saat syyttää vain itseäsi, jos mies kyllästyy ja lähtee.

urpo
miks kaupas ku nähtii nainen, ei jääty sillon juttelee? mies vaan moikkas.
Siks, ku se on vaan työkaveri. Työasiat selvitettiin jo puhelimessa työaikana.

Mikset kysy mieheltäs, se tietää paremmin ku me.

Just
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Jos on pelkkä kaveri, niin jos kerta on niiiiin hyvä kaveri et pitää lounailla yhdessä, eiks se vois tulla teille kylään, kysäseppä, että säki voit tutustua.. :D
No voi ny elämä teidän kanssanne.

Mä käyn päivittäin työkavereiden kanssa lounaalla, sekä nais- että miespuolisten, miten ny sattuu kukin olemaan paikalla, mutta en perkele lähtis niille kotio syömään jos jonkun heistä puoliso sais jonkun skitsofreenisen kohtauksen ja mun pitäis mennä heille käymään todistaakseni ettei mitään oo "meneillään".

Minkä ihmeen takia sun puolison työkaverit haluais tutustua suhun vapaa-ajallaan? Eihän he puolisooskaan oo halunnu tutustua vapaa-ajalla vaan työpaikalla (jossa on vähän pakko), joten miks hitossa ne haluis tutustua työkaverin perheeseen?

Just
miks kaupas ku nähtii nainen, ei jääty sillon juttelee? mies vaan moikkas.
Siksi kun se on TYÖKAVERI, ei kaveri. En mäkään jää juoruileen kaupassa työkaverien kanssa, niitä näkee ihan kotitarpeiksi töissäkin. Jos on asiaa niin ne kerkee puhua työaikanakin.

Just
ois kiva nähä miehen ilme,kun sanon, et etin fonectalta, ton numeron, mikä joka päivä sulle soittaa..
No ois kyllä munkin ilme näkemisen arvonen jos mies sanois että hei mä kyylään sun puhelinta ja nyt oon sit tällasta salaliittoteoriaa tässä kehitelty, ja Fonectalta katoin sitä ja Facebookista sit tutkin tätä ja sit yhellä keskustelupalstalla kyselin tällasta ja....

Juu. Varmasti on miehes ilme näkemisen arvonen.

maria
olet vainoharhanen.Olin mieheni yrityksessä töissä ja mulle soitti mieheni työntekijät,jotka on myös miehen kavereita siviilissä.Voi olla puhas työasia,ei ainakaan mun mies ruvennu vahtaamaan mitään kun ties että saatan soitella ja mailata monta kertaa päiväs muitten miesten kaa.Siksikin miehes ei ole ehkä tallentanut numeroa ettei vaan viitsi,ei kiin sen enempää. huh huh relaa vähän...

No
miten voi olla työasioita, jos akka ei ole edes työelämässä nyt??
No tuskin se ny kauheen kauaa on siellä äitiyslomalla ollu jos on edelleen raskaana?

Eiköhän homma oo niin että sen naisen hommat esim. siirretään sun miehelle, ja just lomalle jäännin yhteydessä on vielä aika paljonkin keskeneräsiä asioita jotka pitää sijaisen kanssa kattoo.

Kun mä olin äippäloman sijainen niin kyl se äippälomalainen soitteli alkuun paljonkin, kun muisti sitä ja tätä ja tota joka jäi hoitamatta tai sanomatta.

On
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
epäilyttävää jos mies ei tästä puhu :/
Se on epäilyttävää jos ei luettele vaimolleen ketkä on päivän aikana työkavereista soittanu? :D :D

On se mies jotain tainnu puhua kun vaimo noin tarkkaan tietää kenestä naisesta on kyse, onko naimisissa, onko raskaana, onko äippälomalla....

Alkuperäinen kirjoittaja On:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
epäilyttävää jos mies ei tästä puhu :/
Se on epäilyttävää jos ei luettele vaimolleen ketkä on päivän aikana työkavereista soittanu? :D :D

On se mies jotain tainnu puhua kun vaimo noin tarkkaan tietää kenestä naisesta on kyse, onko naimisissa, onko raskaana, onko äippälomalla....
täähän soittaa joka päivä ja vain työaika :whistle:

Yhteistyössä