Ä
ärsytys
Vieras
ois kiva nähä miehen ilme,kun sanon, et etin fonectalta, ton numeron, mikä joka päivä sulle soittaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:miten voi olla työasioita, jos akka ei ole edes työelämässä nyt??
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:ois kiva nähä miehen ilme,kun sanon, et etin fonectalta, ton numeron, mikä joka päivä sulle soittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:No ei mun mies raportoi jos kaverit soittelee. Voithan sä kysyä mieheltäs jos häiritsee mutta ei syyttävään sävyyn.
Ja mun mies ei kerro yleensäkään asioita mitkä ns päivänselviä asioita. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotin?
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:onhan sekin outoa,et mies ei ole laittanut numeroa nimen kanssa puhelin muistiin, kerran joka päivä tää soittaa. kiva nähä,miten kesälomalla...
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:onhan sekin outoa,et mies ei ole laittanut numeroa nimen kanssa puhelin muistiin, kerran joka päivä tää soittaa. kiva nähä,miten kesälomalla...
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:mut miks ei sit sano, et se naikkonen soittelee?? se mua ärsyttää!
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:miks kaupas ku nähtii nainen, ei jääty sillon juttelee? mies vaan moikkas.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jos on pelkkä kaveri, niin jos kerta on niiiiin hyvä kaveri et pitää lounailla yhdessä, eiks se vois tulla teille kylään, kysäseppä, että säki voit tutustua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:miks kaupas ku nähtii nainen, ei jääty sillon juttelee? mies vaan moikkas.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:ois kiva nähä miehen ilme,kun sanon, et etin fonectalta, ton numeron, mikä joka päivä sulle soittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:miten voi olla työasioita, jos akka ei ole edes työelämässä nyt??
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:epäilyttävää jos mies ei tästä puhu :/
Alkuperäinen kirjoittaja On:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:epäilyttävää jos mies ei tästä puhu :/
Se on epäilyttävää jos ei luettele vaimolleen ketkä on päivän aikana työkavereista soittanu?![]()
![]()
On se mies jotain tainnu puhua kun vaimo noin tarkkaan tietää kenestä naisesta on kyse, onko naimisissa, onko raskaana, onko äippälomalla....