No mun mielestä sää kuulostat just sellaselta skitsoämmältä, että miehes nimenomaan kannattaa olla kertomatta normaalista kanssakäymisestä naispuolisten kavereiden kanssa, koska tee aivan varmasti kärpäsestä härkäsen heti, kun vaan tulee siihen tilaisuus. Ymmärrän erittäin hyvin, miksei jäänyt kaupassa juttelemaan sun kanssa liikkeellä ollessaan, vaikka yksin ollessaan olisikin jäänyt.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392814:ja mä en oikeesti ole mikään sairaan mustasukkanen, ihan normi. ja kysyin mieheltä vielä, että miks et sillo kaupassa jäänny juttelee tän naisen kanssa ´, kun nähtiin se. mies jää aina siis jututtaa tuttujaan kun näkee. nih mies sano, et mie oisin kuulemma ollu naama rullalla siinä vieressä!! mä sanoinkin, että tän kauppa episodin jälkeen mua on käynnykin ihmetyttää tää meininki..
ja tähän´mies sanoi, että tiesi, että alkaa tenttaaminen, jos oltas juttelee jääty.. :/No mun mielestä sää kuulostat just sellaselta skitsoämmältä, että miehes nimenomaan kannattaa olla kertomatta normaalista kanssakäymisestä naispuolisten kavereiden kanssa, koska tee aivan varmasti kärpäsestä härkäsen heti, kun vaan tulee siihen tilaisuus. Ymmärrän erittäin hyvin, miksei jäänyt kaupassa juttelemaan sun kanssa liikkeellä ollessaan, vaikka yksin ollessaan olisikin jäänyt.
Mä sanoisin, ja mun mies lopettas noi jokapäiväiset keskustelut. Meillä kunnioitetaan oman puolison tunteita enemmän kuin "ulkopuolisten", siis puolisot ja suhde menee muiden edelle.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22394235:sanonko mä mun miehelle, että sanoo sille naiselle ettei tarvi enää soitella? mies kun ei taho kellee pahaa, ni en usko, että vois kellee tollasta sanoakaan..
tämä asia otetaan tänään vielä puheeksi..Alkuperäinen kirjoittaja Paljon mietittävää;22394294:Mä sanoisin, ja mun mies lopettas noi jokapäiväiset keskustelut. Meillä kunnioitetaan oman puolison tunteita enemmän kuin "ulkopuolisten", siis puolisot ja suhde menee muiden edelle.
Mun mies on kyllä kans tommosta kiltimpää shorttia, joten uskon, että hänelle olis myös vaikea sanoa, että soittojen tulis loppua. Mutta suhteen ja mun vuoksi tekis sen.
Pitäs vaan keksiä joku hyvä tapa sanoa se.
niimpäEi juma mikä ämmä olet!
Mun mielestä parisuhteessa pitäisi kunnioittaa myös toista osapuolta; jos miehesi sanoo että häntä ei oikeasti ko. nainen kiinnosta, niin miksi ihmeessä ei voi sanoa tälle naiselle että lopettaa soittelemisen kun se kerran sua häiritsee? Jos mies ei sitä viitsi sanoa, niin vedän tästä johtopäätöksen, että hän HALUAA jutella naisen kanssa, aivan sama mitä mieltä sinä olet asiasta. Onhan se väärin sitä naistakin kohtaan, jos nainen on ihastunut mieheesi mutta mies ei saa sanottua ettei kiinnosta, ruokkii vääriä toiveita.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22394235:sanonko mä mun miehelle, että sanoo sille naiselle ettei tarvi enää soitella? mies kun ei taho kellee pahaa, ni en usko, että vois kellee tollasta sanoakaan..
Oletpa sinä hyvätapainen! Onneksi ei tunneta!Ei juma mikä ämmä olet!
Tuo on klassinen tapa pitää yllä flirttiä jonku muun kuin puolison kanssa. Kun ei saa aikaiseksi lopettaa yhteydenpitoa, esiintyy laupiaana, että tee sinäkin vain samaa. Jos mies ei olisi vähän ihastunut, hän sanoisi, että okei, jääköön se nainen vähälle huomiolle.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22394168:mies sanoikin, että ei häntä häiritse jos mies puolinen mulle soittaa, kun tietää, että siinä ei ole sen kummempaa.