miehelleni soittelee nainen

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
ihmeissään
Niin, no jos se nainen sitten on jollainlailla ihastunut tai muuten vaan tykästynyt mieheesi ja siksi siis soittelee noin tehden tikusta asiaa. Miehen on vaikea kieltää soittamasta eikä hän halua puhua sinulle asiasta koska pelkää mustasukkaisuutta ja sitä että tuo kaatuu kuitenkin hänen niskaansa.
Ei voi olla totta, että inäkin vastaat noin. Oletko mustis?

sanoniiio
Alkuperäinen kirjoittaja öklö;22394716:
Tuo on klassinen tapa pitää yllä flirttiä jonku muun kuin puolison kanssa. Kun ei saa aikaiseksi lopettaa yhteydenpitoa, esiintyy laupiaana, että tee sinäkin vain samaa. Jos mies ei olisi vähän ihastunut, hän sanoisi, että okei, jääköön se nainen vähälle huomiolle.
Myönnän, olen itsekin käyttänyt tätä. Eräs työkaverini oli jossain määrin ihastunut minuun, omalta puolelta tunsin vain kaveruutta, mutta sen verran hyvältä ja kivalta tuntui, kun toinen koko ajan kehui ja kertoi miten mukava olen jne.... etenkin kun kotona mitään kiitosta harvemmin kuuli, joten annoin siis tilanteen jatkua aika pitkäänkin. Ja joskus jos jotain sanomista näistä puheluista tuli miehen kanssa, niin selitin juuri, että ko. mies on niin yksinäinen kun ovat juuri muuttaneet tänne ja vaimolla on jotain omia kiireitä jne...

"vieras"
koska sä tietää että sä hermostut ja tuut mustasukkaseks, sen takia sei mittää sano, ei oovarmaa tajunnu että sä oot niin mustasukkanen että katoto puhelintiedotkin salaa sen selän takana. rauhotu nainen. kyllä miehillä voi olla naispuolisia kavereita

Mielestäni ei ole kyllä kovinkaan kilttiä valehdella vaimolle (ei kyllä puhelimenkaan katsominen salaa, mutta epäluottamusta on ilmassa) Ja pitää peliä pienenlapsen äidin kanssa, jolla ilmeisesti tylsää ja elättelee jotain toiveita toisesta. Kaveruus on eriasia kuin se että vastaa siihen puheluun, ja antaa mahdollisesti sen vastapuolen elätellä jotain toiveita. Varmaan imartelevaa aluksi, mutta pidemmän päälle, jos ollaan ihan kaveripohjalta niin ollaan sitten rehellisesti että vaimollekkin voi kertoa totuuden. Tietääkö naisen puoliso tästä kaveruudesta? Onko ihan ok?

ärsytys
tein eilen kyllä erittäin selväksi, että tästä asiasta en tykkää. jos nyt silloin tällöin soittelee, mut joka päivä!! ja tällä naisella ei ole vielä sitä lasta.

heipps
Luin tän ketjun nyt, ja ihmettelen; ap on siis pantannut tätä asiaa kesästä asti???
Ihme toimintaa!
Miten voit oikeasti luottaa miehesi sanoihin??
Ei kukaan normaali ihminen puhu jonkun kanssa PÄIVITTÄIN, jos ei ole säpinää!
Mä tekisin jotain radikaalia, soita "vahingossa" sille naiselle ja kysele suoraan, tai
jotain vastaavaa. En jäisi noin tossun alle, sun mies on erittäin puolueellinen-sen toisen naisen puolella!!huh huh.

ärsytys
tein eilen erittäin selväksi, että joko mies ilmoittaa naiselle, että soittelut saa loppua, ainakin huomattavsti vähentyä, tai minä teen sen selväksi. katotaan nyt miten käy.

Kysyn vaan
Tilanne on jatkunut kyllä pitkään,kesällä luin tämän ketjun. En sulattais moista,kyllä mies sais valita mut tai sit sen et soittelee joka päivä naiselle jolla ei ole miestä,vielä vauvakin syntymässä....

Kyl tollanen häirihtee omaa eloa miehen kanssa.Jaksuja sulle kovasti ja mieti mitä teet!!!

"Rouva"
On kyllä melko alentavaa sinulle joutua ottaan yhteyttä tuohon naikkoseen. Miehesi pitäisi arvostaa sinua edes sen verran, että itse hoitaisia asian. Ja mieluummin niin, että sä kuulet sen puhelun.

Täytyy nyt kyllä sanoa, että melko munaton on tuo miehesi. Ei "kehtaa" tehdä loppua toisen naisen soitteluista silläkään uhalla, että se satuttaa sua. Kyllä mä luulen, että se ihan täysillä on nauttinut tämän toisen naisen huomiosta. Muuten olis tehnyt soittelusta lopun jo silloin kun se alkoi.

Yhteistyössä