miehelleni soittelee nainen

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
onko valoo
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392764:
no niin. olin eilisen keskustelun jälkeen vaisuna, kuten tänä aamuna vielä. mies sitten äsken kysyi, että mikä on. kysyin suoraan, että käytkö tän naikkosen kanssa vielä syömässä. sanoin, että miks et eilen sanonut, onko tämä saanut lapsen vai ei, koska varmsti tiedät. näkee joka pv tän naisen miestä töiden merkeissä. sanoi, et ei viitiny sanoa mitää, koska ties,et mä käyn kyselee just näitä syömims juttuja ym.mustasukkasena. sanoin, et jos mä nään tai mulle soittaa joku miespuolinen työkamu,, olen kyllä aina maninnu asiasta. (ei ole tod.jokapäiväistä) mies sanoi, et hänellä on naispuolisia työkamuja, mitkä soittelee. sanoin, et joo, mut jos se on aina yks ja sama.. kysyin suoraan, et onko sill suhde. sanoi, et jos olis, se lähtis kyl kotoo saman tien menee. tiedän, et sen kummempaa suhdetta ei voi olla, koska mies on aina kotona. mainitsin kyllä, et enhän mä tiiä, mitä se työaikana tekee.. viittasin puheluihin.. suoraan en siis sanonu,et tiedän,et tämä naikkonen soittelee sille joka päivä. tiiän myös, et mun mustasukkasuuden takia mies ei siitä sanokaan. mut ärsyttää silti! kun kysyin, ois ollu hyvä tilaisuus sanoa, et se soittelee sille joka päivä.
varo nyt vähän, jos miehesi puhuu totta eikä sillä mitään suhdetta ole niin sä teet hallaa omalle suhteellesi, sä satutat koko ajan omaa liittoasi jatkuvilla epäilyillä, ala luottamaan mieheen tai potkase pellolle mutta miltä miehestäsi tuntuu(jos hän puhuu totta) ja sinä epäilet häntä koko ajan, luuletko hänen nauttivan tilanteesta?

"Rouva"
Täällä on paljon esitetty pointteja puolesta ja vastaan, mutta jos nainen on äippälomalla oleva siivooja, ei hänellä todellakaan pitäisi olla mitään jokapäiväistä asiaa miehellesi, jollei kyse ole jostain muusta kuin työkaveruudesta.

Olisin kyllä todella huolissani, jos mieheni arvostaisi minua noin kehnosti, ettei "uskalla" kertoa ystävyydestään naisen kanssa. Jos siis kyse olisi vain kaveruudesta.

Mä kyllä kans kallistun vähän tuohon "hyökkäys on paras puolustus" -teorian kannalle. Ei halua kertoa sulle, koska suhde on enemmän kuin kaverisuhde ja koska sulla ei ole todisteita, hän voi syyttää sua turhasta mustasukkaisuudesta.

Miksi IHMEESSÄ et ole ottanut asiaa puheeksi miehesi kanssa? Onko niin, että pelkäät, mitä saat selville? Taidat itsekkin tietää jo, että suhde ei ole viaton ja sun on helpompi, jos et saa varmuutta? Voit pitää itseäsi mustasukkaisena raivopäänä sen sijaan että olisit petetty vaimo?

Mietittävää riittää
Nyt huomaa, että jotenkin itse selittelet asiaa miehesi puolesta, jos sittenkin sitä ja tätä.
Ise en ainakaan valehtelua sietäisi. Ja jos kaikilla olisi puhtaat jauhot pussissa, olisi miehesi pysähtynyt normaalisti juttelemaan tuon työkaverinsa kanssa kun satuitte törmäämään.
En sano, että tähän mennessä on mitään ollut, mutta kyllä tuossa kummallista salailun makua on, koko jutussa. Turhan sinun on niitä miehesi puolesta puolustella.

......
varo nyt vähän, jos miehesi puhuu totta eikä sillä mitään suhdetta ole niin sä teet hallaa omalle suhteellesi, sä satutat koko ajan omaa liittoasi jatkuvilla epäilyillä, ala luottamaan mieheen tai potkase pellolle mutta miltä miehestäsi tuntuu(jos hän puhuu totta) ja sinä epäilet häntä koko ajan, luuletko hänen nauttivan tilanteesta?
Jossain tapauksessa tämä olisi hyvä pointti, mutta ei tässä. Mies on kuitenkin jo valehdellut vaimolleen ja salaillut noita puheluita. Tässä on jo syytä siihen, että kuka tahansa tulee mustasukkaiseksi, oli sitten luonteeltaan millainen tahansa. Ja jos kerran toinen on valehdellut, on toisella oikeus saada selitys.

"Rouva"
[QUOTE="hmmmmmm";22393026]No sitten kannatta miettiä, että haluatko oikeasti olla miehen kanssa, johon A) et voi luottaa ja B) joka pitää sinua heikkopäisenä psykona, jonka käytöstä joutuu häpeämään.[/QUOTE]

Näinpä. Miehesi ei kyllä korkealle arvostai. En ikinä voisi elää yhdessä miehen kanssa, joka ei luota tuon vertaa arvostelukykyyni.

Annan taas sen saman neuvon kuin aikaisemmin, puhu sen miehesi kanssa.
Jos te olette parisuhteessa, niin kyllä silloin pitää pystyä puhumaan toisen kanssa aidosti asioista omana itsenään. Muutenhan tämä asia jää kalvamaan mieltä ja syömään parisuhdetta, oli miehellä suhdetta tai ei. Asiat pitää puhua läpi.

ärsytys
Niin, no jos se nainen sitten on jollainlailla ihastunut tai muuten vaan tykästynyt mieheesi ja siksi siis soittelee noin tehden tikusta asiaa. Miehen on vaikea kieltää soittamasta eikä hän halua puhua sinulle asiasta koska pelkää mustasukkaisuutta ja sitä että tuo kaatuu kuitenkin hänen niskaansa.
näin mäkin haluaisin uskoa ja kait sydämessä tiedän, että asia onkin..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22393149:
näin mäkin haluaisin uskoa ja kait sydämessä tiedän, että asia onkin..
Paras ratkaisu on, että pistät pään puskaan.

Näin mies on tyytyväinen kun saa kireetä työkaverilta ja sinä kun voit leikkiä onnellista kotia.

:)

gdsg
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409632:
kai se on vaan sit normaalia, et naiset soittelee miehille joka päivä, vaikka työasioista ei voi olla kyse..
no ei tuo ole normaalia käytöstä miehelle jos elää uskollisena vakituisessa parisuhteessa. Kyllä pahasti kuulostaa siltä, että heillä on jotain vipinää keskenään ellei sitten ole jopa todella niin että lapsi on miehesi. Mulla ei ainakaan olis mitään tarvetta salailla mieheltäni jos joku työkaveri mies soittelis mulle (on soitellutkin ja mies saa aina tietää miksi ja mitä asiaa oli)

yfhreh
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392866:
ite haluaisin niiiin uskoa, että kyse olisi vaan siitä, et mies ei jaksa mun kyselyitä ja mustasukkasuutta. eli sen takia ei viitti puhua. mies ei ole tod.pettävää tyyppiä ja aina inhonnu ihmisiä, jotka pettää.. on tullu itekin aikanaa petetyksi. yhessä ollaan oltu kohta 12v.
huh ja jaksata vielä kuvitella ettei miehes ole pettävää tyyppiä.... mun miestä kaikki piti enkelinä...ettei se ny ainakaan pettäs...mutta niin vaa juoksi salaa vieraissa...vaikka illat viettiki mun kans kotona...ihmekö tuo kun oli just noita salaisia puheluita ja sähköposteja jne ja totta kait minua epäili aina uskottomuudesta ja syyytteli flirttailusta jos jollekulle miespuoliselle erehdyin juttelemaan ystävälliseen sävyyn. Toisekseen myös mun mies jatkuvasti päivitteli omaa veljeään joka petti vaimoaan, että miten moraalitonta hommaa tuollanen pettäminen...mutta ite teki samaa salassa kuitenkin.

"vieras"
Ihan suoraan kysyt asiasta ja näät varmaan heti miehen kasvoista, mikä on tilanne. Suoraan sanottuna, kaikkien muitten mielipiteistä huolimatta, ei ole normaalia tai ainakaan sun kannalta suositeltavaa, että jatkaa tuota yhteydenpitoa, jos nainen on poissa työelämästä ja äitiyslomalla. Kuulostaa kyllä orastavalta suhteelta.

öklö
Muutes, ei ehkä kannata tehdä sitä virhettä, että itse otat yhteyttä tuohon takertujaan. Sellaiset saattavat käydä arvaamattomaksi, eikä tutustumisesta tulekaan mitään, koska sellaiset haluaisivat pitää miehesi omana turvalelunaan. Vaikka et edes sanoisi ilkeästi, tuollainen saattaa ottaa nokkiinsa ja voi saada miehesi puolelleen esittämällä loukattua. Itselleni on pienen kyselyn jälkeen itketty, että tuntui kuin olisi huora. Ja sitä samaa se takertuja itki miehelleni :DD Eli ole varovainen.

ärsytys
Alkuperäinen kirjoittaja öklö;22393425:
Muutes, ei ehkä kannata tehdä sitä virhettä, että itse otat yhteyttä tuohon takertujaan. Sellaiset saattavat käydä arvaamattomaksi, eikä tutustumisesta tulekaan mitään, koska sellaiset haluaisivat pitää miehesi omana turvalelunaan. Vaikka et edes sanoisi ilkeästi, tuollainen saattaa ottaa nokkiinsa ja voi saada miehesi puolelleen esittämällä loukattua. Itselleni on pienen kyselyn jälkeen itketty, että tuntui kuin olisi huora. Ja sitä samaa se takertuja itki miehelleni :DD Eli ole varovainen.
en ota yhteyttä, vaikka mieli tekisi. tekisin itteni vaan ehkä pelleksi?? facebookissa kyllä näyttää k.o. henkilö olevan..

sh:n nainen
Mun mies on sairaanhoitaja ja kaikki sen työkaverit on NAISIA, pitäisköhän mun vaatia että mies vaihtaa ammattia vaikka kirvesmieheksi.. joskus nää työkaverit soittelee. Ja mies käy työpaikan virkistyspäivillä ja pikkujouluissa ym näiden naispuolisten työkavereiden kans, KAUHEETA!!! :D

ärsytys
Mun mies on sairaanhoitaja ja kaikki sen työkaverit on NAISIA, pitäisköhän mun vaatia että mies vaihtaa ammattia vaikka kirvesmieheksi.. joskus nää työkaverit soittelee. Ja mies käy työpaikan virkistyspäivillä ja pikkujouluissa ym näiden naispuolisten työkavereiden kans, KAUHEETA!!! :D
tähän en viitsi edes kommentoida tän enempää. tästä ei ole siis kyse. olisit huomannut, jos olisit ketjua lukenut.

öklö
Teet itsestäsi pellen jos otat tohon naiseen yhteyttä. Kyllä vastuu tästä kuviosta ja sen selvittämisestä sulle on sun omalla miehelläs.
Sellainen oikeus jokaisella puolisolla kyllä on, että voi yrittää tutustua miehensä naispuolisiin tuttaviin. Normaalissa yhteydenotossa ei ole mitään pellemäistä. Mustasukkaisuudesta ei kuitenkaan kannata mainita.

"Herttarouva"
Hei ap! Älä enää pyörittele asiaa täällä. Kerro miehellesi miten paha olo sinulla on ja korosta vielä sitä, että et halua syyllistää miestä(tähän syyttämiseen hyvätkin keskustelut töksähtävät alkuunsa). Ehdota pariterapiaa, jossa voisitte jutella asiasta luotettavan ulkopuolisen kanssa, jos kahdenkeskiset keskustelunne eivät etene. Seurakunnan pariterapia tai kaupungin perheneuvola ei edes maksa teille mitään, mutta siellä pystytte selvittämään solmun suhteessanne. Miehelläsi on varmasti paljon tunteita sinua kohtaan ja tahtoo elää kanssasi, koska "ei ole vielä lähtenyt" niin kuin on sanonut. Sinun mustasukkaisuutesi voi kuitenkin syödä sitä rakkautta. Keskity perhe-elämään ja työnnä katkeruus taka-alalle.

Jos paljastuu, että miehesi on pettänyt sinun luottamuksesi, niin silloin teidän on yhdessä mietittävä tulevaisuutta. Haluatko sinä jatkaa miehesi kanssa, haluaako miehesi jatkaa sinun kanssasi. Virheet on myös mahdollista antaa anteeksi ja liitto on pelastettavissa riippuen kummastakin osapuolesta.

Toivon kovasti, että miehelläsi ei olisi liiton ulkopuolista suhdetta. Jos on, niin miehesi todennäköisesti inhoaa itseään sen ulkopuolisen suhteen vuoksi, koska hän arvostaa paljon uskollisuutta. Muista, että vaikka paljastuisikin suhde, niin syy ei ole aina ihan kokonaan yksin pettävässä osapuolessa. Parisuhdetta pitää hoitaa ja parisuhteesta pitäisi pystyä rakentamaan sellainen, että siinä ei ole tilaa kolmannelle osapuolelle. Sellaisessa parisuhteessa on turvallista elää. Pitkässä liitossa on välillä ylä- ja alamäkiä... ja voi olla esim pienet lapset ja parisuhteesta huolehtiminen jäädä vähälle ja toista pidetään itsestäänselvyytenä.

Voimia Sinulle! Muista, että et ole koskaan yksin ja apua on saatavilla, jos sitä tarvitsee.

e
Mun mielestä tässä tilanteessa ei oikeen oo muuta vaihtoehtoa kuin nostaa kissa pöydälle ja ottaa asia puheeksi miehesi kanssa. Sano hänelle, että tiedät naisen soittelevan hänelle joka päivä työaikaan, ja kysy, mitä ihmeen asiaa äitiyslomalla olevalla siivoojalla voi olla miehellesi joka ikinen päivä. (Oletko muuten katsonut, kuinka kauan puhelut kestävät?) Vaadi selitystä.

ärsytys
Mun mielestä tässä tilanteessa ei oikeen oo muuta vaihtoehtoa kuin nostaa kissa pöydälle ja ottaa asia puheeksi miehesi kanssa. Sano hänelle, että tiedät naisen soittelevan hänelle joka päivä työaikaan, ja kysy, mitä ihmeen asiaa äitiyslomalla olevalla siivoojalla voi olla miehellesi joka ikinen päivä. (Oletko muuten katsonut, kuinka kauan puhelut kestävät?) Vaadi selitystä.
puhelimessa ei näy, kun viimosen puhelun kesto. eli en tiedä kauan rupattelee.

Täh?
Olen varmasti tosi yksinkertainen, kun en käsitä etteikö kukaan teistä ole sitä mieltä että kyseessä voi olla vaan kaveri.
Jos vaimo vetää herneet joistain puheluista, niin en ihmettele yhtään että mies ei halua avoimesti kertoa olevansa kaveri / ystävä tuon naisen kanssa.
Soitella voi myös muuten kun työasioissa tai romanttisessa mielessä.

(ja kyllä, itselläni on juuri tuollainen miespuolinen kaveri, joka ei ole voinut kertoa meidän kaveruudesta vaimolleen koska tämä kilahtaisi. Itse olen miehelleni avoimesti kertonut että olen tavannut miehen josta on tullut tosi tärkeä osa mun päiviä. Käydään niin lounaalla kun esim juhlimassakin joko kaksin tai isommalla porukalla. Viihdymme yhdessä, ilman mitään säätöjä tms)

[QUOTE="Rouva";22393068]Täällä on paljon esitetty pointteja puolesta ja vastaan, mutta jos nainen on äippälomalla oleva siivooja, ei hänellä todellakaan pitäisi olla mitään jokapäiväistä asiaa miehellesi, jollei kyse ole jostain muusta kuin työkaveruudesta.

Olisin kyllä todella huolissani, jos mieheni arvostaisi minua noin kehnosti, ettei "uskalla" kertoa ystävyydestään naisen kanssa. Jos siis kyse olisi vain kaveruudesta.

Mä kyllä kans kallistun vähän tuohon "hyökkäys on paras puolustus" -teorian kannalle. Ei halua kertoa sulle, koska suhde on enemmän kuin kaverisuhde ja koska sulla ei ole todisteita, hän voi syyttää sua turhasta mustasukkaisuudesta.

Miksi IHMEESSÄ et ole ottanut asiaa puheeksi miehesi kanssa? Onko niin, että pelkäät, mitä saat selville? Taidat itsekkin tietää jo, että suhde ei ole viaton ja sun on helpompi, jos et saa varmuutta? Voit pitää itseäsi mustasukkaisena raivopäänä sen sijaan että olisit petetty vaimo?[/QUOTE]

Osittain samaa mieltä.

Yhteistyössä