onko valoo
varo nyt vähän, jos miehesi puhuu totta eikä sillä mitään suhdetta ole niin sä teet hallaa omalle suhteellesi, sä satutat koko ajan omaa liittoasi jatkuvilla epäilyillä, ala luottamaan mieheen tai potkase pellolle mutta miltä miehestäsi tuntuu(jos hän puhuu totta) ja sinä epäilet häntä koko ajan, luuletko hänen nauttivan tilanteesta?Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392764:no niin. olin eilisen keskustelun jälkeen vaisuna, kuten tänä aamuna vielä. mies sitten äsken kysyi, että mikä on. kysyin suoraan, että käytkö tän naikkosen kanssa vielä syömässä. sanoin, että miks et eilen sanonut, onko tämä saanut lapsen vai ei, koska varmsti tiedät. näkee joka pv tän naisen miestä töiden merkeissä. sanoi, et ei viitiny sanoa mitää, koska ties,et mä käyn kyselee just näitä syömims juttuja ym.mustasukkasena. sanoin, et jos mä nään tai mulle soittaa joku miespuolinen työkamu,, olen kyllä aina maninnu asiasta. (ei ole tod.jokapäiväistä) mies sanoi, et hänellä on naispuolisia työkamuja, mitkä soittelee. sanoin, et joo, mut jos se on aina yks ja sama.. kysyin suoraan, et onko sill suhde. sanoi, et jos olis, se lähtis kyl kotoo saman tien menee. tiedän, et sen kummempaa suhdetta ei voi olla, koska mies on aina kotona. mainitsin kyllä, et enhän mä tiiä, mitä se työaikana tekee.. viittasin puheluihin.. suoraan en siis sanonu,et tiedän,et tämä naikkonen soittelee sille joka päivä. tiiän myös, et mun mustasukkasuuden takia mies ei siitä sanokaan. mut ärsyttää silti! kun kysyin, ois ollu hyvä tilaisuus sanoa, et se soittelee sille joka päivä.