mämämä
No hei haloo ehkä se 'naikkonen' tiesi että miehesi on lomalla, silloin ei ole kovin kohteliasta häiritä työasioilla??? Oletko pikkasen vainoharhainen...
Ja onhan hän voinut saada sen vauvansakin jo, jolloin vaikka työasiat kiinnostaisivatkin, ne ehkä jäävät vähän enemmän taka-alalle. Naikkosilla ja akoillakin.Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;22125039:No hei haloo ehkä se 'naikkonen' tiesi että miehesi on lomalla, silloin ei ole kovin kohteliasta häiritä työasioilla??? Oletko pikkasen vainoharhainen...
Yleensä työkaverit ja työhön liittyvät asiat soitellaan työaikaan. :xmas:kumma meno täällä palstalla, kun suurin osa pitää sinua kummallisena ja mieheltä tuota normaalina touhuna.
minun mielestäni soittelussa on jotain kummallista? jos tapahtuu työaikaan ja nainen kaiken lisäksi ä-lomalla!!
ja jos soittelut selittyvät vielä jollain, niin milläs sitten se, että miehesi ei kerro sinulle? se on surullista :/ voimia. miehesi ei ilmiselvästi ole kaikista rehellisin ja avoimin mies :/
no jos se ei tunne tarpeelliseks mainita sulle jokaista työpuheluaan...Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409543:mut miks ei sit sano, et se naikkonen soittelee?? se mua ärsyttää!
Jep, isyystestit jää tarpeettomaksi kun kaksplussan etsivät selvittää hetkessä isyyden.Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.
Voi hyvä luoja mitä porukkaa...
Täs on hyvä pointti.Jos on pelkkä kaveri, niin jos kerta on niiiiin hyvä kaveri et pitää lounailla yhdessä, eiks se vois tulla teille kylään, kysäseppä, että säki voit tutustua..
No kieltämättä kuulostaa oudolta. Alkuun ajattelin, että olet vainharhainen, mutta jos kerran nainen ei ole töissä, ja hän oikeasti ihan JOKA PÄIVÄ soittaa, niin silloin kertoo kyllä siitä, että heillä jonkinlainen suhde on... voi olla ihan kaverikin, mutta mene ja tiedä. Jokatapauksessa outo, jos miehesti ei kerro tästä naisesta mitään. Jos ei ole mitään salattavaa ja nainen on normaali ystävä, niin silloin hän todennäköisesti kertoisi sinullekin tämän naisen tapahtumista/puheluista.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409552:aina soittaa vaan työaikana. en usko,et nyt on töihin liittyvää, kun on nyt äitiyslomalla.
No huh huh. TUossa olisi kyllä ollut loistava tilaisuus sanoa suoraan, että eikö se ole kertonut kun joka päivä soittaa. Siis oikeasti, mieti vaihtoehtojasi: jos tunnustat miehellesi, että olet penkonut hänen puhelintaan, on se varsin noloa sinulle, mutta niin on mihesikin. Hän sentään on se, joka on valehdellut sinulle. Eli ota härkää sarvista, ja tunnusta katsoneesi puhelinta ja vaadi selitystä.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392313:sama soittelu jatkuu..eilen kysyin mieheltä, että "jokos se sun kamu on saanu vauvan?" mies vastasi vaa, et "mistä mä tiedän". ku ois pokkaa ollu, ni ois pitäny sanoo, et joka pv juttelette,etkä tommosta tiedä..
ei mullekaan soitella työasioita kun olen lomalla. Saan viettää loman ihan rauhassa.on vaan outoa,kun ollaan tässä lomalla oltu, ni eipäs tällä naikkosella ole nyt mitään asiaa... kertaakaan ei ole puhelin soinnut.