miehelleni soittelee nainen

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;22125039:
No hei haloo ehkä se 'naikkonen' tiesi että miehesi on lomalla, silloin ei ole kovin kohteliasta häiritä työasioilla??? Oletko pikkasen vainoharhainen...
Ja onhan hän voinut saada sen vauvansakin jo, jolloin vaikka työasiat kiinnostaisivatkin, ne ehkä jäävät vähän enemmän taka-alalle. Naikkosilla ja akoillakin.

hoitajajaa
kumma meno täällä palstalla, kun suurin osa pitää sinua kummallisena ja mieheltä tuota normaalina touhuna.

minun mielestäni soittelussa on jotain kummallista? jos tapahtuu työaikaan ja nainen kaiken lisäksi ä-lomalla!!

ja jos soittelut selittyvät vielä jollain, niin milläs sitten se, että miehesi ei kerro sinulle? se on surullista :/ voimia. miehesi ei ilmiselvästi ole kaikista rehellisin ja avoimin mies :/

kumma meno täällä palstalla, kun suurin osa pitää sinua kummallisena ja mieheltä tuota normaalina touhuna.

minun mielestäni soittelussa on jotain kummallista? jos tapahtuu työaikaan ja nainen kaiken lisäksi ä-lomalla!!

ja jos soittelut selittyvät vielä jollain, niin milläs sitten se, että miehesi ei kerro sinulle? se on surullista :/ voimia. miehesi ei ilmiselvästi ole kaikista rehellisin ja avoimin mies :/
Yleensä työkaverit ja työhön liittyvät asiat soitellaan työaikaan. :xmas:

ärsytys
ne ei voi olla työpuheluita, kun naikkonen on nyt äippälomalla, sitä on turha kenenkään väittää. eilen mainitsin miehelle, että tää naikkonen on facebookissa yhen mun kaverin kaverina. sanoi vaa, että ihan pentuhan se on. on miestä siis 15v nuorempi. luulen, että mies ei viitti tän naisen soitteluista puhua, koska tietää,että olen vähän mustasukkainen. soitetuissa puheluissa ei ikinä ole, että mies ois sille soittanut.

ärsytys
sama soittelu jatkuu..eilen kysyin mieheltä, että "jokos se sun kamu on saanu vauvan?" mies vastasi vaa, et "mistä mä tiedän". ku ois pokkaa ollu, ni ois pitäny sanoo, et joka pv juttelette,etkä tommosta tiedä..

salaposliini
No mitä jos ottaisit tämän sillä tavalla puheeksi, että
a) sulta muka loppuu akku puhelimesta ja sitten pyydät miehen puhelinta lainaan. Siinä yhteydessä sitten kysyt, että mikä tämä tuntematon numero on, joka sulle on näköjään soittanut joka päivä?
b) Sanot kuulleesi kaverin kaverin kaverin kummin serkun kaiman kautta, että naisen synnytys ei ollutkaan mennyt ihan putkeen. Ja kysyt mieheltäsi, että tietääkö hän tapauksesta jotain enemmän. Ja katsot miten miehesi reagoi.

öklö
Jos on pelkkä kaveri, niin jos kerta on niiiiin hyvä kaveri et pitää lounailla yhdessä, eiks se vois tulla teille kylään, kysäseppä, että säki voit tutustua.. :D
Täs on hyvä pointti.

Tuosta arvon odottavasta äidistä voisi hyvin tehdä oman vaimonsa ystävän myös. Ei tuollainen herkässä tilassa olevan naisen sydänystävänä olo ole asiallista ilman että kertoo omalle vaimolla.

"vieras"
Me ollaan ilmeisesti miehen kanssa hyvin erilainen pariskunta.

Ei todellakaan käydä lounaalla työkaverin kanssa, saati ulkona töiden ulkopuolella. Ja varsinkaan toista sukupuolta olevan kanssa. Jos mä ulos lähden syömään, niin kyllä se on oma mies kenen kanssa sinne menen. Tai tyttöporukalla tms. Mut meillä jaetaankin ja puhutaan kaikesta mahdollisesta, ja suhteemme on avoin sekä kunnioittava.

"vieras"
Miksi se on niin vaikeeta kysyä suoraan mieheltä?Siksikö,että tiedät tehneesi väärin jo siinä kohtaa kun olet toisen puhelinta käynyt näpelöimään?Kyllä mä ihan suoraan nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin mieheltä,että kukas sulle soittelee ja missä asiassa.Jos siis asia häiritsis mua.

ärsytys
no niin. olin eilisen keskustelun jälkeen vaisuna, kuten tänä aamuna vielä. mies sitten äsken kysyi, että mikä on. kysyin suoraan, että käytkö tän naikkosen kanssa vielä syömässä. sanoin, että miks et eilen sanonut, onko tämä saanut lapsen vai ei, koska varmsti tiedät. näkee joka pv tän naisen miestä töiden merkeissä. sanoi, et ei viitiny sanoa mitää, koska ties,et mä käyn kyselee just näitä syömims juttuja ym.mustasukkasena. sanoin, et jos mä nään tai mulle soittaa joku miespuolinen työkamu,, olen kyllä aina maninnu asiasta. (ei ole tod.jokapäiväistä) mies sanoi, et hänellä on naispuolisia työkamuja, mitkä soittelee. sanoin, et joo, mut jos se on aina yks ja sama.. kysyin suoraan, et onko sill suhde. sanoi, et jos olis, se lähtis kyl kotoo saman tien menee. tiedän, et sen kummempaa suhdetta ei voi olla, koska mies on aina kotona. mainitsin kyllä, et enhän mä tiiä, mitä se työaikana tekee.. viittasin puheluihin.. suoraan en siis sanonu,et tiedän,et tämä naikkonen soittelee sille joka päivä. tiiän myös, et mun mustasukkasuuden takia mies ei siitä sanokaan. mut ärsyttää silti! kun kysyin, ois ollu hyvä tilaisuus sanoa, et se soittelee sille joka päivä.

...
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409552:
aina soittaa vaan työaikana. en usko,et nyt on töihin liittyvää, kun on nyt äitiyslomalla.
No kieltämättä kuulostaa oudolta. Alkuun ajattelin, että olet vainharhainen, mutta jos kerran nainen ei ole töissä, ja hän oikeasti ihan JOKA PÄIVÄ soittaa, niin silloin kertoo kyllä siitä, että heillä jonkinlainen suhde on... voi olla ihan kaverikin, mutta mene ja tiedä. Jokatapauksessa outo, jos miehesti ei kerro tästä naisesta mitään. Jos ei ole mitään salattavaa ja nainen on normaali ystävä, niin silloin hän todennäköisesti kertoisi sinullekin tämän naisen tapahtumista/puheluista.

....
[QUOTE="vieras";22392676]Me ollaan ilmeisesti miehen kanssa hyvin erilainen pariskunta.

Ei todellakaan käydä lounaalla työkaverin kanssa, saati ulkona töiden ulkopuolella. Ja varsinkaan toista sukupuolta olevan kanssa. Jos mä ulos lähden syömään, niin kyllä se on oma mies kenen kanssa sinne menen. Tai tyttöporukalla tms. Mut meillä jaetaankin ja puhutaan kaikesta mahdollisesta, ja suhteemme on avoin sekä kunnioittava.[/QUOTE]

Öööö, melko rajoittavaa, jos ei miespuolisten työkavereiden kanssa voi käydä ulkona syömässä. Itse työskentelen varsin miesvaltaisella alalla, ja jos en voisi mennä miesten kanssa syömään, olisi melko vaikea löytää lounasseuraa useimpina päivinä... ihan hullua tuollainen ajattelu.

ärsytys
siis oikeesti, ihan joka fuckin päivä soittaa. 8en nyt IHAN joka pv kännyä kyylää, mut aina kun katon, on soittanu. on mustakiin outoa, jos äippälomalla on niin paljon muka työasiaa... ja mies kun oli lomalla tai on pekkasella, ni ei soittoa kuulu..

...
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392313:
sama soittelu jatkuu..eilen kysyin mieheltä, että "jokos se sun kamu on saanu vauvan?" mies vastasi vaa, et "mistä mä tiedän". ku ois pokkaa ollu, ni ois pitäny sanoo, et joka pv juttelette,etkä tommosta tiedä..
No huh huh. TUossa olisi kyllä ollut loistava tilaisuus sanoa suoraan, että eikö se ole kertonut kun joka päivä soittaa. Siis oikeasti, mieti vaihtoehtojasi: jos tunnustat miehellesi, että olet penkonut hänen puhelintaan, on se varsin noloa sinulle, mutta niin on mihesikin. Hän sentään on se, joka on valehdellut sinulle. Eli ota härkää sarvista, ja tunnusta katsoneesi puhelinta ja vaadi selitystä.
Jos mies valittaa mustasukkaisuudesta ja puhelimen penkomisesta, sanot että ihan oma vika, kun näyttää olevan syytä olla.

ärsytys
ja mä en oikeesti ole mikään sairaan mustasukkanen, ihan normi. ja kysyin mieheltä vielä, että miks et sillo kaupassa jäänny juttelee tän naisen kanssa ´, kun nähtiin se. mies jää aina siis jututtaa tuttujaan kun näkee. nih mies sano, et mie oisin kuulemma ollu naama rullalla siinä vieressä!! mä sanoinkin, että tän kauppa episodin jälkeen mua on käynnykin ihmetyttää tää meininki..

Yhteistyössä