T
teekko jappo
Vieras
5. printtaa tää ohje ja lyö jääkaapin oveen niin ei tartte ens jouluna kinata tästä samasta asiasta taas![]()
Mistä me sit ens jouluna tapellaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
5. printtaa tää ohje ja lyö jääkaapin oveen niin ei tartte ens jouluna kinata tästä samasta asiasta taas![]()
Nyt mä keksin !! Ens jouluna tapellaan siitä onko vihreät kuulat yliarvostettu herkku. Juu, siin on loistoaihe, odotan 1000 viestiä vähintään.
Onneksi olkoon!
Ei ole tappelemista siinäkään; kun minä en niistä tykkää niin ei saa muutkaan tykätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en kestä;29370072:Menin sitten lukemaan tämän ketjun. Tilanne on nyt se, että raaka kinkku makaa edelleen pöydällä, ja minä räplään hysteerisenä uunin namikoita enkä osaa päättää, millä lämpötilalla tuon sian paistan. Itkettää, kellokin on jo noin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja en kestä;29370072:Menin sitten lukemaan tämän ketjun. Tilanne on nyt se, että raaka kinkku makaa edelleen pöydällä, ja minä räplään hysteerisenä uunin namikoita enkä osaa päättää, millä lämpötilalla tuon sian paistan. Itkettää, kellokin on jo noin paljon.
"No siksi sen uunin pitääkin olla sillä hetkellä kun laittaa kinkun uuniin 170-180 astetta....
![]()
En kyllä usko, että yksikään kinkku onnistuu jos sitä ei oteta ulos pinkkivalkoruudullisella patakintaalla. Onnea yritykselle.
Stop tykkänään, "ranteet auki" thread toisaalla, mee sinne puhumaan niistä![]()
kinkku onnistui TÄYDELLISESTI. Ei yhtän rakaa ja hyvä leikata. eoi punaista liha näkynyt missään, kuten joku epäili. Suussasulavaa ja pehmeää kinkkua.
kinkku onnistui TÄYDELLISESTI. Ei yhtän rakaa ja hyvä leikata. eoi punaista liha näkynyt missään, kuten joku epäili. Suussasulavaa ja pehmeää kinkkua.
Meidän ylikypsästä kinkusta on enää rippeet jälellä (sisälämpö 85astetta) ei ollut kuivaa vaan oikein hyvää kinkkuavaaleanpunertava kinkku jää multa syömättä.