ME PIISKAAJAT!

nyt mulla on kyllä on ihan huippu fiilis! :D Tuntuu että mä oon saanu ihan uutta energiaa tän laihdutuksen suhteen!
tosin nyt on joka paikka kipiänä ku jumppasin eilen aivan intona.. ehkä vähän liiankin intona =)
 
Huomenna ois vaaka päivä ja pikkasen kyllä meinaa pelottaa astua siihen kun tuntuu ettei yhtään ainutta kiloa ole pois lähtenyt :/ No huomenna näkee totuuden.

Eilen tein tunnin kävelyn huonekaluliikkeeseen ja takas eli meni hyötyliikunnan puolelle kun kävely oli reipasta kuitenkin.

Flunssa on tässä vaivannut ja ei ole mitään voinut oikeen harrastaa eikä kyllä jaksamustakaan ole ollut. Kun tervehtys äkkiä niin pääsis taas jumppaamaan ja varsinkin tuota vatsaa.

Kolmeen neljään viikkoon en ole vatsalihaksia tehnyt ja sen kyllä huomaa. Tuonne tiettyyn paikkaan on tullut roikkumahaa takas. Luulin ensin, että se on lähtenyt vaan kilojen myötä, mutta se olikin sit vissiin ton vatsalihas-liikkeiden tulosta. Pakko alkaa taas tekemään kunhan tervehdyn tässä.
 
Vaaka näytti 65,3 =)

Hiljaa hyvä tulee ja taitaa toi 65 häämöttää ennen joulua, jos vain ei tule takapakkia sitten. Oon tällä kertaa tyytyväinen tohon kun tuli tehtyä mokkapaloja ja parina päivänä söin niitä.

Mulla ei pitäis olla mitään hyvää kaapeissa muuten kiusaus olisi liian suuri syödä kuten nyt nuiden mokkapalojen kanssa.

Mutta nyt menen Dexterin kattomaan nauhalta ja sitte ostamaan ihana oloasu Hello Kitty :D Oon tohon hurahtanu ihan täysin.
 
-800g
eli paino tänä aamuna 83,5kg ja nyt melkein 10kg keväästä/synnytyksestä.....aika hyvin kun pitemmälle kattoo mutta tuntuu kyl et tosi hitaasti putoo tällä hetkellä. tosin ei ihme ku muutaman roskaruoka-annoksen olen vetänyt tällä viikolla enkä liikupaljoa yhtään.
Hyvin teillä muillakin on paino pudonnut...onnea!!! =)
 
-1,1kg!!! Eli paino tänä aamuna 85,5kg!
Tällä viikolla olen aloittanut taas tuon kuntosalilla käynnin, pyrin käymään ainaki sen kolme kertaa viikossa. Riippuu tieten vähän miehen menoista ja sen treeneistä. Mut ollaan sovittu että pyritään siihen että pääsen tuon 3 kertaa.
Kävelyllä oon kans käynyt useamman kerran. Painonvartijoiden pisteilyn aloitin keskiviikkona. Jos nuilla keinoilla ei paino putoa tulevaisuudessa ni ei sitten millään!!!

HYVÄ KAIKKI ME =) =) :flower:
 
Viikonloppu meni vähän syöpöttelyksi, mutta en jaksanut murehtia.
Nuhasta oon aika lailla parantunut. Toivon mukaan ei iske uudelleen.
Äsken tein vatsalihasjumpan. Ajattelin, että nyt on parempi ottaa itteensä niskasta kiinni ennen kuin menee ihan kokonaan retuperälle koko homma. Pitää kattoa vieläkö jaksaa rasvanpolton tälle päivää tehdä. Tukan pesu päivä joten ihan hyvin vois tehdä kun siinä ruukaa hiki tulla =) Onhan tässä ollutkin jumppien suhteen monen viikon tauko. Laiskuutta ja nuhaa. Huomas kyllä, että ei ollu pitkilleen tehny kun meinas hiki tulla enempi vatsalihaksissa kuin aikasemmin kun oli joku säännöllisyys.

Huono kunto siis :ashamed:
 
Kattelin tuosta taulukosta noita omia tavoitelukuja ja voi että kun tavoite on vielä NIIIIIIIIN kaukana... Eilinen ja tämä päivä on mennyt vähän niin ja näin ja osasyy on nämä vattumaisen kosteat kelit, jotka kipeyttävät nivelet niin perhanasti |O :kieh: Mikään ei taas huvita |O

No niin, helpottipas hieman. Nyt lopetetaan marina ja jatketaan laihduttamista, joulukin kolkuttaa kohta jo ovella ja meikäläisen välietappi menee tosi tiukille, eli ei ole varaa löysäillä yhtenäkään päivänä.
 
Aidon savolaisen korvaan tuo ei tunnu yhtään ihmeelliseltä. Pitkilleen=pitkään aikaan. Miehen veljen vaimo on Jyväskylästä ja hän tais kerran ihmetellä juuri tuota sanaa.

Sori kun tulin ketjuun sotkeutumaan. Tänään hankin tunnarit niin pitää päästä räpläämään! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Mun on pakko kysyä Verenpisaralta että mistä päin Suomea olet? Kun tuo yksi sana kiinnitti huomioni tuossa viestissäsi: pitkilleen. Nimittäin minä käytän sitä kotona ja mies ihmettelee mistä sellainen outo sana on kotoisin.
No Savossa olen lähes koko ikäni asunut, että oisko täältä tarttunut =)
 
Viikonloppuna tupsahti vaa´asta uudet kutosenalkuiset lukemat joten ikuisuustavoitteeni 70kg on saavutettu ja hiuksen hienosti myös ohitettu. Jesh. Tulipa tuota viikonloppuna viimein ostettua pienempi takki entisen teltan tilalle, samoin löyty uus pusero ja alkkarit. Hoilaarilaarilaa.
 
Ihan älyttömästi onnea! Mahtava saavutus! Tuo antaa itellekin motivaatiota että ehkä joskus vielä minäkin sen alle 70kg menen. Kaukana vielä moinen on mutta eihän se tietenkään hetkessä toteudu...

Pisteitä oon laskenu ja se systeemi vaikuttaa mulle sopivan. Mää en vaan meinaa saada kaikkia pisteitä käytettyä!! :eek: Mulla on niitä 31 joka mun mielestä on aika paljon.. Mää kyllä täysimetän että siitä saa varmaan lisää aika monta pistettä mut silti tuo on aika paljon, ehkä ei haittaa vaikkei ihan kaikkia käytäkkään..
 
semmosta vielä sulta kysyisin että missä ajassa oot laihduttanut ja paljonko oli lähtöpaino? On varmaan jossain tuolla muualla ketjussa mut en jaksa käydä kaikkia viestejä läpi... :ashamed:

*muoks* Löytykin heti ekalta sivulta... Eli samoista oon minä lähtenyt ja vasta viitisen kiloa lähtenyt :kieh: parissa kuukaudessa.... Voi mua saamatonta :'(
 
Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 84,5kg
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 69,6kg:flower:
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 89,4kg(-400g)
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 104kg
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 73,3kg(-700g)
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:51, 56kg (-500g)
Leimukka pituus:167cm, ap:84,5, tp:75kg, 83,7kg
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 64,9kg(-400g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 83,5kg(-800g)
Kukkala pituus:*, ap:96, tp:62-65, 74kg
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 84,5kg(-1kg)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 76,5kg(-400g)
Ihaa81 Pituus: 167cm, ap: 78kg, tp:65kg, 75,6kg (-2,4kg)
lumihiutale85 Pituus:*, ap:64kg, tp: 60kg

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)
 
Ja tällä viikolla jätän vaakapäivän väliin turvotuksen takia. Kun ei tiedä sitä todellista painoa sit.

Hyvin on kyllä mennyt tämä viikko joten toivon oikein kovasti, että ensi viikolla lukena alkaisi jo 64 numeroilla =) Mutta sen näkee sitten ensi viikolla.
 
Huomenta! eli viikon saldo on mulla -500g ja olen tosi tyytyväinen! :D Nyt painan 56kg ja tavoitepainoon on vielä 4kg, ei ole enää paljon urakkaa jäljellä.. kesäkuun alusta lähtien olen laihduttanu ja pudotettuja kiloja on 9kg.. tosin tuntuu että olisin jo vuoden ollu laihiksella =)
 
Huomenta!
Kilo pois multa, eli 84,5kg. Olen kyllä tyytyväinen itseeni :D Sais vaan jatkua tämä tahti mut taitaa se jossain vaiheessa hidastua..

Pisteilly oon edelleen ja salilla käynyt. Kävelyt on jääny ku on koko ajan niin pska ilma ettei oikein huvita ulos lähtä..
 
Tämän päiväinen aamupaino 69,6kg. Kyllä nyt sen verran tässä pudottelen vieläkin tavoitteeseen pääsystä huolimatta että paino alkaisi kutosella vaikka punnitsis illalla. -20,4kg pääsiäisestä. Kiitoksia vaan kukkasista :saint:
 

Yhteistyössä