ME PIISKAAJAT!

Jaahas, kai se on sitten täälläkin näyttäydyttävä. Olen pitänyt hiljaiseloa kun laihis on vähän mennyt miten sattuu :/ . Lukemat olivat kuitenkin tänä aamuna 75,7, eli -400 pudotusta jos oikein osaan laskea. Tosin en tainnut viime viikolla ilmoittaakaan lukemia.

Noh, huomenna on tiedossa raksapäivä, eli eiköhän se taas hieman hoikenna. Ja tuohon herkkujuttuun sanoisin että olen syönyt ihan reilusti suklaata, jos on tehnyt mieli :ashamed: , mutta silloin olen syönyt jonkun pienen ja imeskellyt sitä hartaasti ja pitkään, jotta se makeanhimo laantuu. Mutta mulla ei sitä makean himoa olekaan enää entiseen malliin, se on vaihtunut makean väkisin syömiseen ja jos joku keksii siihen parannuskeinon, niin kertokaa ihmeessä :ashamed:
 
mä se vaan herkuttelen ja herkuttelen.. ihme kierre tästä on tullut.. no, huomenna otan taas kerran itseä niskasta kiinni.. olis pakko saada painoa alas pari kiloa, jotta vois paremmalla omallatunnolla jouluna herkutella olan takaa :D
 
Mulla on maanantait olleet normaalisti vaakapäiviä, mutta ajattelin siirtää sen perjantaille kun viikonloput on vaarallista aikaa. Nyt viikonloppuna söin tietosesti vaikka mitä ja se varmasti näkyy huomenna vaakssa joten tän viikon tulos jää kertomatta. Perjantaina kerron sitten paljonko puntari näytti.
Ens viikko onkin sit skarppi viikko ja yritän ainakin sen kilon saada pois :) Kävin minä nyt viikonlopun aikana kaks kertaa ihan kunnon lenkilllä joten ei välttis ihan kamalasti ole takapakkia tullut.
Kaloreiden laskun suhteenkin sattui kömmähdys joten olen tavallaan syönyt liikaa. Saa kait sitä sitten ihmetellä kun paino ei tipu mihinkään suuntaan :/
Mutta paremmalla mielellä huomenna.
 
arvatkaapas oliko ihana yllätys..kävin tänään vaakalla ja tulos oli 75,6kg joten olen laihtunut 2,4 kg IHANAA=)..ainakin nesteet lähtenyt liikkeelle ja oli siitä liikunnastakin varmasti hyötyä,vaik viikon loppuna tuli kyllä herkuteltua, mutta oli jännä huomata et pienempikin määrä karkkia riitti kun yleensä menny pussikerralla. nyt harmittaa se kun olen flunssan kourissa enkä pääse salille mut toivottavasti pian toivun et pääsee taas liikkumaan.. =) Ajattelin nyt kans sit ottaa tulevaisuudes sen perjantain punnitus päiväks kun toi karkkipäivä sijoittuu tonne viikonlopulle. :wave:
 
Ihaa81:Mahtava homma!! Miten sää tommosia lukuja täräyttelet? Ja minä kun oon tyytyväinen 400 gramman pudotuksesta :whistle:

Tympäsee tuo harmaa ja sateinen ilma. Eilen kävin vaunulenkillä mut tänään taidan jättää väliin. Josko sitä taas sitten huomenna.. Sais mun puolesta jo tulla pikku pakkaset ja lumi maahan. Ois sentään vähän valosampaa. Mulla aina syksyisin meinaa tulla vähän masista ja sehän ei tätä laihdutus urakkaa helpota sitten millään. Muutenki kaipais jo jotain vaihtelua ku tuntuu että ei mihinkään pääse ku on vauva niin tississä vielä kiinni. Ja jotenkin mää vierastan tuota julkisilla paikoilla imetystä. Ei siis hävetä tai mitään mutta ku tuntuu ettei se kuitenkaan onnistu ku ei oo tyynyä ja omaa tuttua ympäristöä.. No jospa sitä muutaman viikon päästä vähän helpottais.

Karkkia tekee hulluna mieli nyt kun päätin etten mitään sokeria 10 päivään syö.. niinpä tietenkin.. :ashamed: Toivottavasti ei tuu korvattua tuota sokeria millään muulla epäterveellisellä..

Mut palaillaan taas
:wave:
 
Perlos: sä ihmettelit tota mun pudotusta, no aloitin viimevkon maanantaina semmosen detox-puhdistusmehu kuurin, sillä varmasti ollu osuutta asiaan kun kuona-aineet lähteny liikkeelle( oon saanut ravata pissillä) et eiköhän toi pudotus ala tasaantumaan taas, mut olen kyllä siitä huolimatta tyytyväinen aloitukseeni, nyt kans vähän masentaa tää syksy ja kaikenkukkuraks oon saikulla flunssan kourissa et makeaa on tehny mieli ja vähän oon lipsunutkin nyt alkuviikosta vaik pitäis pysyä tiukkana..minkähän tsempityksen sitä keksisi..täytyy varmaan kokeilla sitä valokuvan liimaamista jääkaapinoveen itsestä laihana/läskinä josko laittais ajattelemaan :LOL: ;) =)
 
Ei taida tän viikon vaakapäivästä tulla mitään :/ Pari kiloa turvotusta jota esiintyy näin kerran kuussa.
En kyllä jaksa uskoa, että viikonlopulta nuin paljoa kuitenkaan tulis :eek: Kilon vielä uskon, mutta kaks... Mutta ens viikolla sitten näkee sen todellisen painon kun turvotuskin on poissa =)
 
ihaa81: on sulla kyllä tosi hienosti tuo paino menny alaspäin! :flower:

mulla ei vaan meinaa olla sitä motivaatiota... en siltikään aio antaa periksi, vaikka tässä on jo monta viikkoa menny niin etten oo laihtunu..
 
Kiitos ellu, joo ei missään nimessä anneta periksi :hug: se on laihduttamisessa ihan normaalia että tulee tommonen tasaus vaihe milloin ei paino laske , vaan junnaa paikallaan ja moni tekee just sillon sen virheen ja antavat periksi just ku ei pitäis mut kun pysyy vaan tavoitteessaan niin hiljaa hyvä tulee =) mullakin on tää alkuviikko menny ihan penkin alle :ashamed: en ole pystynyt vastustamaan tota karkkia..mut toivottavasti ei kauheesti oo tullu tota painoa takas.. mut nyt vaan tsemppi päälle kyllä me ne omat läskimme päihitetään =) vai mitä :p
 
Mulla toi paino oli viime perjantaina 76,9 eli taas vähän alaspäin. Hitsi ku on hidasta. Onko muilla hidasta, jotka laihduttavat paljon liikkumalla?
Nyt kyllä täytyy jäädä perjantain punnitus väliin, sillä saunaillassa tuli viime viikonloppuna otettua juomaa, sipsiä, karkkeja ja suklaakakkua sama linja jatkui 2 päivää :ashamed: No nyt taas ruodussa mukana.

Oli kyllä hieno pudotus Ihaa81.
Ellu80, älä vain anna periksi, kyllä se sit tippuu taas humahtamalla muutaman viikon kun jaksat vain. :)
Perlos tsemppiä 10 päivän sokerittomaan.

PS:Minä herkuttelen viinirypäleillä, hunajameloonilla ja pähkinöillä, joskus myös juustoriisikakuilla ;)
 
Minä mittasin jo lukemat tänään, kun en muista kuitenkaan käydä huomenna, eli 75,0 tärähti tauluun, siis -700 g. Täytyy olla tuohonkin tyytyväinen, mutta hieman kateellisena lueskelen noita päälle kilon ja kahden viikkopudotuksia snotty: Tätä vauhtia taidan jäädä yksikseni tänne kirjoittelemaan, kun muut ovat jo tavoitteessaan.

Verenpisara: mullakin on sitä tuttua turvotusta ollut, mutta ei ilmeisesti niin pahasti näy vaassa. Jospas sais vielä huomiseksi tuota lukemaa hieman alaspäin, niin olis mukavampi lähteä uuteen viikkoon uuden näköisestä luvusta :)
 
Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 84,5kg
Solaris1 pituus: * , ap: 81,3, tp:69,9, 81kg
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 71,1kg(-100g)
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 89,4kg(-400g)
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 104kg
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Quattromam Pituus: 163, ap: 79,4, tp:65-70
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 75,0kg(-700g)
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:52, 57,1kg (-100g)
Leimukka pituus:167cm, ap:84,5, tp:75kg, 83,7kg
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 66,3kg(-200g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 84,3kg(-900g)
Kukkala pituus:*, ap:96, tp:62-65, 74kg
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 87kg(+100g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 76,5kg(-400g)
Ihaa81 Pituus: 167cm, ap: 78kg, tp:65kg, 75,6kg (-2,4kg)

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)
 
En taida sittenkään luovuttaa ihan vielä. Voi olla, että huomenna käynkin vaakalla. On lähtenyt nesteet liikenteeseen ja muutenkin on toi maha tyhjentynyt parin päivän aikana ihan tehokkaasti =) Mutta en vielä hypi ilosta ennen kuin tiedän huomisen tuloksen.

Unissakävelijä: Paremmin ne kilot pysyy poissa kun tippuu vähempi kerralla. Kyllä muakin harmittaa monesti alle kilon tiputus, mutta olen toisaalta tyytyväinen sillä aikasemmin kun tiputin 14kg niin siitä tuli vain 4kg takas. Tuli todistettua, että kun hitaasti tippui niin paremmin pysyi painokin kurissa =)
 
Aamun tulos 86,9. Aika säälittävä tiputus mutta oon silti ihan tyytyväinen ku viikonloppuna tuli niitä ristiäisherkkuja syötyä oikein olan takaa. Ihme että on ees vähän laskenu.
Mut ens viikolla on kyllä pakko olla vähän enemmän puotusta. Ei se joka viikko saa noin hidasta olla.. Muutenhan tässä menee ikä ja terveys :LOL:

Eilen kävin lenkillä ja tänään ois taas tarkoitus mennä. Hitsi ku jaksaiski joka päivä käydä! Tai no ees joka toinen päivä ni seki ois mulle jo edistystä :whistle:

Mutta antakaahan muutkin piiskaajat kuulua itsestänne!!! Ei kai sitä olla luovutettu??
:wave:
 
Alkaako tämä meidän porukka hiipua? :/ Hei, älkääs nyt luovuttako :wave: Tuleehan niitä alamäkiä, mutta sitten tulee taas parempi päivä, eikös niin? Vaikken minä noita parin kilon pudotuksia saakaan mittariin per viikko, olen ihan tyytyväinen että vaikka se 100g tulisi pudotusta niin hyvä juttu. Ja minä en kyllä näin kahden suht lyhyen ajan välillä tapahtuneen synnytyksen jälkeen haluakaan, että paino putoaisi nopeaan koska en harrasta tällä hetkellä liikuntaa mainittavissa määrin, niin ettei jäisi mitään roikkuvia kohtiakaan sitten riesaksi.

Mutta viikonloppuja ja älkäähän luovuttako :wave:
 
Olen viettänyt hiljaiseloa 3 viikkoa koska olin lasten kanssa kotopuolessani käymässä. Söin 2 viikkoa ihan liikaa ja miten lystäsin mutta silti paino putosi puoli kiloa (pelkäsin sen nousseen pari kiloa). Teki varmaan ihan hyvää mässytellä kunnolla välillä.

Muutenkaan en enää varsinaisesti laihduta. Tänä aamuna painoin 71,2kg. En ole enää ylipainoinen painoindeksi mukaan. Se on ollutkin yksi tavoite, päästä normaaliin BMIhin. Nyt jos vielä saisi sen kutosella alkavan luvun puntariin vuoden loppuun mennessä niin tämä tyttö olis valmis. Nyt on pudonnut liki 19kg kuopuksen (8kk ikäinen) syntymän jälkeen omia kilojani.
 
Kateellisena olen seurannut muiden painonpudotuksia ja mahtavia saavutuksia..itse ku en saa otetta millään laihdutuksesta ja varmaan se 20kg pitäs saada pois :ashamed:
Sadetta kerro minkälaisia ruokia sinun päivään on kuulunut ja paljon ja minkälaista liikuntaa olet harrastanut =)

Jostakin on meikäläisen saatava nyt inspiraatio..tai tuleehan se alotus aina harva se päivä mutta siihenpä se sit jääkin :kieh:
 
Liikuntaa en ole lisännyt yhtään. En harrasta sitä millään muotoa. Mitä nyt pari pientä vaunulenkkiä tekee viikossa 1-2km kerrallaan. Oliski hyvä jos sais otettua lenkit tavaksi mutta eipä ole tullut.

Syömisestä. Ennen söin isoja annoksia, napostelin vähän väliä kaikenlaista, ostin suklaata joka kauppareissulta eli en yhtään aatellu mitä ja miten syön.

Rupesin juomaan vettä pitkin päivää (sitä en kyllä enää muista tehdä!), rupesin syömään säännöllisesti. Eli aamupala, ruoka, välipala, iltapala. Järkeistin ateriakoot eli esim 3 aamupalaleivän sijasta 1 ja sen lisäksi vaikka jogurttia+mysliä lasillinen. Ruokaa riittää se pari kauhaa, ennen kukkuralautasellinen ja santsikierros. Kasviksia/salaattia oon koittanu ottaa reilusti lautaselle. Suklaat oon jättäny ostamatta. Olisinkohan mä maaliskuun jälkeen ostanu 4 kertaa suklaata. . . ennen olin siihen ihan koukussa.

Ja yksi tärkeä ja kantava juttu, herkuttelu! Joka päivä jotain hyvää. Vaikka se puoli litraa jätskiä sitten kunhan se korvaa jonku aterian (useimmin käytännössä iltapalan) eikä tule iltapalan lisäksi. Eli jos herkuttelen niin karsin muusta. Leivälle riittää se 1 juustoviipale, kahviin 2 sokeria/makeutusainepuristetta ja ruokaa vain se 1 lautasellinen.

Jokaisen pitää vaan löytää se oma juttunsa. Itelle on passannut tämä. Kun saa viikossa parissa ateriarytmin selkäytimeen niin sitten on helppoa ja kaikki menee omalla painollaan. Ja kyllä on tullut välillä syötyä ihan liikaa ja herkuteltua liikaa mutta sitten taas seuraavana päivänä järkevämmin. Tietty imetyskin varmaan kuluttaa niitä kaloreita mutta esikoisen imetysaikana lihoin 5kg koska söin miten lystäsin.

Näin on helppo jatkaa hautaan asti. Mässäilystä ei saa kuin raskaan olon ja vatsan sekaisin - kun välillä siihen olen sortunut.

Tänään olen syönyt aamupalaksi nakkimunakasta ja vispipuuroa. Sitte päiväkahvilla reilu pala puolukkapiirakkaa. Ruuaksi on kohta salaattia ja lasagnea. Illalla kenties joulutorttuja/leipää/jogurttia+mysliä.

Että tämmösiä ajatuksia Toksulle!
 
Todella hyvin pudotettu SADETTA! :flower:
Olisi yksi kysymys, onko nahka jäänyt roikkumaan? Itse pelkään sitä koko ajan. Mulla kun tuota painon pudotusta on n.20 kg.

Perjantaina paino oli pysynyt samassa, vaikka viime viikonloppuna tuli syötyä tosi huonosti. Ja sama jatkunut :ashamed: Mulla tuntuu jotenkin ylivoimaiselta tämä pudotus, tarttisin jonkun kannustimen eli ulkomaanmatka kesälle, jossa joutuu käyttämään bikineitä ym.
 
en oo muistanu käydä vaa'alla, mutta tiedän tasan tarkkaan etten oo ainakaan laihtunu, eilen olin kaverin luona sauna illassa ja herkuttelin heti viimesen päälle..
ja nyt on kyllä tosi ällö olo.. itse asiassa olo on kuin alkoholistilla joka ei saa ryyppyputkea katkeamaan ja hirvee morkkis ja krapula..
ja mä oon oikiasti KYLLÄSTYNYT siihen etten saa itseäni niskasta kiinni ja siksi nyt päätänkin ja lupaan itselleni että herkuttelu loppuu nyt tähän !!!!! :kieh:
 
Nyt voineen sanoa, että kun paino on palannut uomiinasa niin sepäs onkin pysynyt samana |O
No täytyy viikko sitten viikonlopun syömingit vaikuttaa tähän painoon, koska viime viikon olin taas syömisien kanssa skarppina eli viime viikon tiputtelin niitä viikonlopun syömisiä. No onneksi ei kuitenkaant tämän pahempaa ja jouluun mennessä aion painaa 65kg.
Nyt ryhti takasin :kieh:
Tää viikonloppu meni taas plus miinus nolla syöntien kanssa. En kamalasti kattonut mitä söin, mutta en kyllä mättänytkään.
Mutta hyppään vaakalle perjantaina taas.

Niin ja piilotan ton vaakan kaappiin viikoksi niin ei tuu joka päivä hypittyä tolla :ashamed:
 

Yhteistyössä