ME PIISKAAJAT!

kun tuossa ihmisiä huhuilitte.. Niin pitäskö kaikkien vielä mukana olevien ilmottautua kun tää ketju on aloitettu kuitenkin jo tovi sitten..? Päivitettäs tuota listaa vähän? Ei oo toki pakko, kunhan ajattelin =)
 
mä oon kyllä tosi pettyny että mun paino on laskenut vain 100g!! :headwall: ja samalla kuitenkin yritän olla tyytyväinen että on edes sen 100g tippunu... no jos tämän päivän aikana tulee parempi tulos niin mä käyn korjailemassa täällä mun painoa listaan =)
 
:wave: Täällä ollaan! En näköjään muistanu aamulla käydä vaa'alla, taitaa muutenkin tulla rokuliviikko... On vaan ollu niin kiirettä etten oo edes ehtiny ajoissa nukkumaan et olis jaksanu aamulla herätä ajoissa liikkumaan, tai vastaavasti ajoissa töihin ja iltapäivällä liikkumaan. No, pitää yrittää taas ottaa itteään niskasta kiinni. Paino pysyny suht samassa. Toivottavaa olis tietty et sais laskemaan...
 
Eli aamu paino oli 87,4kg. Huh huh, kyllä tuo vielä hurjalta kuulostaa. Tympeintä tässä on se että mitkään vaatteet joita pidin ennen raskautta ei mahdu.. Vieläkin pitää pitää raskausfarkkuja ku muut kiristää niin pirusti. Minä hölmä kun luulin että pari viikkoo synnytyksestä niin kaikki menee :whistle:

Tänään kävin kävelemällä kaupungilla joten tuli sentään jotain liikuntaa. Viikonloppuna ois tarkotus käydä kunnon lenkillä. Tai no mulle se on kunnon lenkki, muille varmaan vaan semmosen alku.. :ashamed:
 
77,2(-300g) Rasittavan hidasta.. Huomenna olisi kolme salibandypeliä, joten liikuntaa tulee ja aion kyllä herkutella isolla karkkipussilla :whistle:

Liikuntaa on paljon, mutta hidasta tuo painon putoaminen, no housut kokoa 40 jo meni päälle, että kai sitä läskit ovat kyytiä saaneet.
 
Paino nyt 67,1

Tosin tuo on eilisen vaakalla käynnin tulos kun jostain syystä tänä aamuna taas näytti ihan hirveitä lukemia vaikka en ole syönyt sen enempää kuin ennenkää. No on kyllä vähän turvokki olokin taas vaihteeksi. Jännä kun sellanen iskee aina silloin tällöin. Vettäkin olen kyllä juonut lähemmäs kaksi litraa päivittäina ja huonompina päivinäkin sen litran kuitenkin. Mutta onhan tuo jo ihan hyvin joten olen tyytyväinen :)

Jospa se sitten viikon päästä näyttäis alle 67. Tosin perjantaina kyllä meinasin repsahtaa muutamaan siideriin ja johonkin hyvään syötävään :p Pitää silti kuitenkin yrittää kohtuudella mussutella =)
 
moi!
eilen vietettiin tytön 1 vee synttäreitä ja herkkuja on tullu syötyä aivan kauhia määrä :eek: ja tänäänkin on tullu syötyä kakkua jne. vieraita tulee tänään lisää ja varmasti tulee syötyä kakkua vielä lisää :x luulenpa että perjantaina ei tule mitään hyviä lukemia.. :/
 
hmm.. tää meidän ketju on hiljentynyt aika lailla :whistle: älkää ihmiset nyt antako periksi tän laihutuksen suhteen ja sen takia poistu takavasemmalle. nyt vaan tsempataan toisiamme ja näytetään kaikille että me saavutetaan omat tavoitteeemme vaikka välillä takapakkia tulisikin :attn:
 
mä katoin tätä ketjua pitkälle taaksepäin ja ainakin nämä nimimerkit on kirjoitelleet viimeksi heinä/elokuussa:
äitipeikko, pakkasmarja, Harmaja kirnupiimä, jontsu79, napasaara
eli voisinkohan ainakin nämä nimimerkit poistaa listalta??
 
Mahtuisiko vielä mukaan uusi laihduttaja? :wave: olen tässä jo pisempään ollut jojo painolla mutta nyt tuli raja vastaan maanantaina vaaka näytti 78 kg ja olen 167cm pitkä, esikoisestani painoin viimeisilläni 82 ja siitä jo 4vuotta aikaa..ja ne raskauskilot lähti sillon ihan helposti ja ylikin painoin puolivuotta synnytyksen jälkeen noin 60kg, mut heti imettämisen lopettamisen jälkeen painoni on heitellyt vuodenaikojen mukana,,nyt kun en edes odota niin tuntuu itsestä hurjalta tuo paino ja on tuo mieskin ruvennut huomauttelemaan ;) mun normaali paino ja tavoite olisi 65kg vuosi sitten kesällä painoin just noin 65kg, yks syy painon nousulle oli varmasti tupakan polton lopettaminen, kun tuli noi herkut tilalle..juu ja nyt olis perheenlisäystä suunnitteilla niin painonpudotus olis ihan paikallaan =) olipas pitkä sepustus..elikkä aloitin nyt virallisesti laihdutuksen maanantaina, rupesin pitämään ruokapäiväkirjaa ja aloitin detox-mehu puhdistuskuurin kestää 20pv, ja herkuttelupäivän aijon pitää kerran vkossa, aloin käymään nyt säännöllisesti jumpissa tavoite olis 3xvko eilen olin bodypumpissa ja tänään spinningissä, molemmat muuten tositehokkaita..voin suositella :) ja tänään paino oli 77kg eli vielä on matkaa tavoitteeseen -12kg mutta eiköhän se sieltä tule tiukalla itsekurilla =)
 

Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 84,5kg
Solaris1 pituus: * , ap: 81,3, tp:69,9, 81kg
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 72,2kg(-400g)
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 89,4kg(-400g)
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 104kg
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Quattromam Pituus: 163, ap: 79,4, tp:65-70
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 75,0kg(-700g)
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:52, 57,5kg (+800g)
Leimukka pituus:167cm, ap:84,5, tp:75kg, 83,7kg
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 67,1kg(-700g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 84,8kg(-800g)
Kukkala pituus:*, ap:96, tp:62-65, 74kg
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 87kg(-400g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 76,9kg
Ihaa81 Pituus: 167cm, ap: 78kg, tp:65kg, 75,6kg (-2,4kg)

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)
 
tänään mä oon taas ollu aivan intona tän laihiksen suhteen! :D välillä on ollu täys masis ja tuntuu ettei paino putoa ikinä, mutta eiköhän tollasetkin tuntemukset kuulu asiaan =) ihmiset hoi! ilmoitelkaan itsestänne!! kuulumisia tahtois tietää enemmänkin! :wave:
 
samma här.. =) vaik sit välil iskee epätoivo..mulla ainakin tekee tiukkaa kun tietää et tuo kaapis olis karkkia..mitä ei tietenkään sais nyt sielä olla kun kerran laihiskin päällä, mut me oltiin laival viime viikonloppuna ja sitä tuli sieltä ostettua..täytys nyt jaksaa oottaa sitä sallittua herkuttelupäivää mikä olis mulla lauantai :) mut tänään taas jumppaan =)
 
ajattelin pistää galluppia teidän laihis herkuista,et mitä popsitte kun iskee makean himo? mä oon laittanu pieneen jälkiruokakulhoon, rasvatonta A+jugurttia sit vadelmia/mansikoita ja banaanin palasia joukkoon, on tosi hyvää ja ei tarvii sokeria ollenka kun banaani on makeeta..niin ja tietty rusinat ja luumut on kans pieninä määrinä hyviä..
 
no, mä saatan syödä just karkkia mut en paljon.. ja sit kevyempinä herkkuin syön sitten hedelmiä.. pitääkin kokeilla tuota jugurttia marjojen ja hedelmien kanssa =) huomenna on sitten piiskaajien punnituspäivä! toivottavasti sitten muutkin piiskaajat aktivoituvat :D
 
Hyi että mua huominen jo valmiiksi masentaa ja inhottaa!! Tiedän että paino on vaan noussu.. Herkuteltu on ja argh! Miks pitää olla niin heikko luonne?? Viikonloppuna pojan ristiäiset niin tietäähän sen mitä siitäkin tulee.. Ja taas sanon itsellene että maanantaina skarppaan tosissaan.. |O :'( :ashamed:
 
On meikäläinen taas alottanu (toivottavasti) säännöllisen liikunnan. Vähän lyhyempiä lenkkejä ollu nyt mut pääasia et liikkuu, vai mitä? ;) Tällä viikolla oon tiistaina ja torstaina käyny puolen tunnin lenkillä (hölkkä), työpäivän jälkeen kotimatkan varrella Kangasalla, 2:lla eri harjulla, ja niitähän siellä riittää :D Eli maasto on aikas haastava, varsinkin nousut. Ja kiva ku on vaihtelua. Mihinkähän sitä seuraavaks menis lenkille...

Kävin nyt vaa'allakin: 89,4 kg eli -400 g, jee! =) Pudotusta se on pienikin pudotus. Nyt alotan pitkästä aikaa CLA:n käytön vaikka musta tuntuu et pikkuhiljaa se paino laskee ilmankin mut ehkä jaksamista tulee enemmän liikuntaan.
 
no, mä taidankin olla ainoa jolla paino on noussu :whistle: :'(
eli nyt vaaka näyttää 57,5kg eli +800g :headwall:
voi jösses!! kyllä nyt pitää ottaa ihtiä niskasta kiinni ja ruveta tosissaan pudottaan painoa alaspäin! en aio antaa periksi!!!
 
Älä Ellu80 välitä!! :hug: Joskus vaan käy niin... Otetaan yhdessä itteämme niskasta kiinni ;)

Maanantaina mää aloitan sokerittoman 10 päivää, täällä on siitä ketjukin. Nonni, nyt on sitten pakko alottaa ku oon jo kahdessa paikassa siitä maininnut :whistle:
Nuo makeat nimittäin on mun heikkous. Ja nyt ku imettää ja yöt valvoo (pikkasen pojalla vielä rytmi sekasi :kieh: ) niin on sitten tullu "piristettyä" itteään herkuilla.. Ja pah! Paha mieli vaan jälkeenpäin tulee. Oon niin kurkkua myöten täynnä nyt näitä omia läskejäni ja laiskuuttani ja saamattomuuttani että on pakko tosissaan tsempata. Alkaa oikeesti muuten olemaan ihan parisuhteellekin liian raskasta ku en osaa muuta ku valittaa ja itteäni sääliä.

hui! Oonpa mää vihainen.. :LOL: Kiitos ku sain purkautua!!
 

Yhteistyössä