massu rv 10+6 (sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yön utu

Jäsen
26.02.2010
574
0
16
siis luoja tätä mun mahaa.....tää on ihan kamala...viikkoja on vasta 10+6 ja tää on jo jalkapallo! onks muilla tällaista?

[/img]http://www.aijaa.com/v.php?i=6177314.jpg

Mulla on nyt tollanen rv 24. Mutta toisaalta, mun maha oli kyllä tuollainen jo viikolla 12, erona se, että aamuisin oli suht litteä, turposi iltaa kohden ja sen sai vielä vedettyä sisään. Nyt ei enää mene sisään ja on aamusta asti pinkeä.

ei oo siis eka, toinen. ekan kanssa muistan kun odottelin että koska se maha näkyy ja nyt...voi ei :o ei mene omat housut enää illasta kiinni....kävin ultrassa rv6 ja yksi vauva näkyi silloin...oon miettinyt että olisiko kaksoset kun en muuten ymmärrä tätä tahtia....

Tervetuloa isomahaisten kerhoon! Mulla viikkoja 14, ja maha on kuin olisin viidennella kuulla, vaikka olen suht hoikka ja paino pudonnut raskauden aikana pari kiloa. Monesko lapsi? Mulla kolmas ja kerta kerralta aikaistuu :D

Taitaa olla edellisistä raskauksista jäänyttä vatsalihasten löysyyttä ja turvotusta/pöhötystä. Raskaana sitä ei vedä vatsaa sisään samalla tavalla kuin muuten..
Sikiö on ehkä herneen kokoinen joten ei aiheuta moista mahaa.

Mulla oli kans noilla viikoilla jo pallomaha. Moni ihasteli ja kyseli että joko kohta on laskettuaika :D Mulla on kohtu "eteenpäin kallellaan" ja istukka oli takana joten maha tuli todella nopeesti esiin ja liikkeetkin tuntui todella aikasessa vaiheessa <3

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Taitaa olla edellisistä raskauksista jäänyttä vatsalihasten löysyyttä ja turvotusta/pöhötystä. Raskaana sitä ei vedä vatsaa sisään samalla tavalla kuin muuten..
Sikiö on ehkä herneen kokoinen joten ei aiheuta moista mahaa.

edellisestä raskaudesta on 7 vuotta! oon treenannut salilla vatsaa pari vuotta että lihakset pitäisi olla kunnossa. nyt on siis jalassa äippähousut, ne tekee vähän lisää tonne paidan alle mutta....tässä on nyt pieni kriisi tän mahan kanssa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselee:
ei varmaan ensimmäinen oo tulossa?

Ei sillä oo mitään tekemistä asian kanssa

Kyllä sillä vaan on, minulla kans näkyi tokasta heti. Kudostyyppi on sellainen.

Älä yleistä mulla oli tuollainen masu vasta viikoilla 24 ja risat kun toista odotin

Mulla 3. raskaus menossa, ja kyllä,mulla myös maha tullut esiin tooosi ajoissa tokassa ja tässä kolmannessa raskaudessa!! toka raskaus ikävä kyllä päätty keskenmenoon viikolla 12, kun sikiö kuoli, ja kaiken muun lisäksi harmitti se kun kaikki olivat jo raskauden huomanneet. Uskomatonta mutta kyllä se vaan toisilla "pumpsahtaa" heti se maha! Mies aina vitsailee et "ei muilla kun meitin mammalla vaan maha kasva heti puoli tuntia testin teon jälkeen" :D

Yhteistyössä