Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Sulla on isompi kun mulla ja viikkoja kasassa jo 16 |O !
no mulla on aika reippaan kokoinen ja viikkoja 15
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Sulla on isompi kun mulla ja viikkoja kasassa jo 16 |O !
Alkuperäinen kirjoittaja nenäkäs:......Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oot vissii ollu mahasta vatsakas...
Apteekin oma on musta ihan paras.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja Reetta:Voihan ne menkat tulla raskaanakin! entäs jos ootkin paaaaljon pidemmällä![]()
no mä tein testin syyskussa ja silloin en ollut viel raskaana ja sit ne menkat alkoi seuraavana päivänä.. 2 viikkoa sitten tein testin ja positiivinen oli. luulis että olis näyttäny silloin ekalla kerrallakin jos olisin pidemmällä..
ethän vaan tehny ekaa testiä apteekin omalla..on meinaan surkeee
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Apteekin oma on musta ihan paras.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja Reetta:Voihan ne menkat tulla raskaanakin! entäs jos ootkin paaaaljon pidemmällä![]()
no mä tein testin syyskussa ja silloin en ollut viel raskaana ja sit ne menkat alkoi seuraavana päivänä.. 2 viikkoa sitten tein testin ja positiivinen oli. luulis että olis näyttäny silloin ekalla kerrallakin jos olisin pidemmällä..
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja nenäkäs:......Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oot vissii ollu mahasta vatsakas...
JUST |O
Alkuperäinen kirjoittaja nenäkäs:...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oot vissii ollu mahasta vatsakas...
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Apteekin oma on musta ihan paras.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja Reetta:Voihan ne menkat tulla raskaanakin! entäs jos ootkin paaaaljon pidemmällä![]()
tein ja kyllä ne on ollut ihan hyviä tähän mennessä. siis aikaisempien raskauksien kohdalla
Alkuperäinen kirjoittaja nenäkäs:Alkuperäinen kirjoittaja nenäkäs:...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oot vissii ollu mahasta vatsakas...
Viestini käsitettiin ilmeisesti niin väärin kuin vain voi, koska se on katsottu poistamisen arvoiseksi. Satu86:lla on tosi nätti raskausmaha ja kuvista huomaa, että on hoikka nainen kyseessä. Minua vain huvitti tuo lainaamani vieraan kommentti, koska maha ja vatsahan ovat synonyymejä. Vääntelin sitten vastaavia väännöksiä kuin vieras. Tarkoituksena oli enemminkin "todistaa" vieraan lause vääräksi, ei loukata tai haukkua ketään.
Unohdin viestistä hymiön. Anteeksi siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:Huh, kuinka isoMonesko raskaus?
Mulla on loppuajasta ollut tuollainen molemmilla kerroilla.. tosin pienet vauvat ja itse olen hoikka.
kolmas raskaus mut toinen lapsi jonka saisin pitää.. toivotaan ainakin näin
Alkuperäinen kirjoittaja Topi69:ja voihan olla alkuajan turvotusta.Mulla ainakin ihan alussa näytti siltä kuin olisin ollut rv 20. 12 rv:n jälkeen alkoi turvotus mahassa helpottaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ä I T I MONELLE:Mulle lääkäri sanoi, ettei maha vielä ole yhtään kasvanut, kun kävin lääkärillä 13+1 ja odotan kaksosia.Sanoi et 20 tienoilla alkaa kasvaa
Maha ei välttämättä, mutta kohtu kylläkin! Itellä tuolloin todettiin kaksoset, ja mennessäni lääkäriin sanoin heti, että kohtu on selvästi isompi kun edellisistä. No syykin sitten selvisi. Maha alkoi kasvaa rv 18. Olen pitkä ja laiha, vauvat olleet pieniä ja vasta vikoilla kuukausilla ollut selvä vauvamaha (uponnut pituuteeni). Lyhyemmillä näkyy aiemmin, ja ylipanoisilla jos paino ei nouse niin voi loppuun asti olla huomaamaton vauvamaha!
Ap:lla varmaan turvotusta, joka helpottaa parin viikon päästä.
ÄITI MONELLE, oletko sama kuin kaksosia odottava äiti, entä sama kuin tuleva suurperheen äiti (vai miten ne nyt sanatarkasti meni)?!? Millä viikolla olet, miten on menny ja montako lasta ennestään?
t. toinen kaksosia odottava, tuleva suurperheen äiti, rv 22 (siirtynyt juuri äitiyshousuihin ja kohdun koko vastaa yksösraskaudessa rv 25)
Alkuperäinen kirjoittaja mahakas:Minäkin saan tuollasen mahan vähän pullottamalla vatsaaEsikoisesta jäi sen verran pömpötystä...
Siis onhan se nyt ihan fakta, ettei kohtu ole noilla viikoilla vielä kasvanut noihin mittoihin. Turvotusta taitaa ap:lla olla, sehän kuuluu alkuraskauteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jep, johan oli taas juttu. 6 viikolla raskaus EI NÄY TUOLLALAILLA MILLÄÄN TAVOIN.
Joko olet paljon pidemmällä tai sitten olet turvonnut mahasta aika kauhiasti.
mutta ei siis mikään vauvamaha.
Alkuperäinen kirjoittaja mahakas:Minäkin saan tuollasen mahan vähän pullottamalla vatsaaEsikoisesta jäi sen verran pömpötystä...
Siis onhan se nyt ihan fakta, ettei kohtu ole noilla viikoilla vielä kasvanut noihin mittoihin. Turvotusta taitaa ap:lla olla, sehän kuuluu alkuraskauteen.