Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:no eipä tuo maha ole laskenumun tietääkseni turvotus laskee välillä, vai??? ja minkäs mä tuolle voin, ja en todellakaan mahaa "pullista", mitäs järkee siinä olis? ja en mä halua kehua että maha kasvaa, koska tiedän että siitä tulee ruma maha
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:no eipä tuo maha ole laskenumun tietääkseni turvotus laskee välillä, vai??? ja minkäs mä tuolle voin, ja en todellakaan mahaa "pullista", mitäs järkee siinä olis? ja en mä halua kehua että maha kasvaa, koska tiedän että siitä tulee ruma maha
![]()
nätti se minusta on....saako udella miksi haluat jouluun saakka pitää salassa? vai siksikö vaan ettei ennen kolmatta kuukautta haluta kertoa... itse kerroin kaikille vata tosi myöhään.... mutta jossain vaiheessa tietty sit ihmiset rupes näkemään ja arvailemaan. Ennen kun 3kk oli täynnä en kertonu ku parhaalle ystävälleni ja lapsen isälle.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:no eipä tuo maha ole laskenumun tietääkseni turvotus laskee välillä, vai??? ja minkäs mä tuolle voin, ja en todellakaan mahaa "pullista", mitäs järkee siinä olis? ja en mä halua kehua että maha kasvaa, koska tiedän että siitä tulee ruma maha
![]()
nätti se minusta on....saako udella miksi haluat jouluun saakka pitää salassa? vai siksikö vaan ettei ennen kolmatta kuukautta haluta kertoa... itse kerroin kaikille vata tosi myöhään.... mutta jossain vaiheessa tietty sit ihmiset rupes näkemään ja arvailemaan. Ennen kun 3kk oli täynnä en kertonu ku parhaalle ystävälleni ja lapsen isälle.
ajattelin että olisi ihana joululahja vanhemmilleni kun laitan pienen paketin mihin tulee pienet vauvan tumput ja ultrakuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla näky:Mulla alkoi maha näkyä vasta viikolla 20... :/ Kyselivätkin ihmiset että marsunko aion synnyttää..Melkein nelikiloinen poika sieltä kuitenkin tuli.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla näky:Mulla alkoi maha näkyä vasta viikolla 20... :/ Kyselivätkin ihmiset että marsunko aion synnyttää..Melkein nelikiloinen poika sieltä kuitenkin tuli.
![]()
oho.. mä en edes uskalla näyttää mun loppu raskauden mahakuvia kun sit kaikki haukkuu että kuinka kehtaat tuota näytellä, arpiakin niin pirusti, jne jne... tulee kuitenkin vain paha mieli :ashamed: ja minkäs mä pienuudelleni voin
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla näky:Mulla alkoi maha näkyä vasta viikolla 20... :/ Kyselivätkin ihmiset että marsunko aion synnyttää..Melkein nelikiloinen poika sieltä kuitenkin tuli.
![]()
oho.. mä en edes uskalla näyttää mun loppu raskauden mahakuvia kun sit kaikki haukkuu että kuinka kehtaat tuota näytellä, arpiakin niin pirusti, jne jne... tulee kuitenkin vain paha mieli :ashamed: ja minkäs mä pienuudelleni voin
En ehdi kirjautua.. oon siis tuo "Mulla näky". Mulle tuli raskausarpia reisiin, mahaan ei tullu yhtään onneksi. Turposin loppumetreillä kivasti kesähelteillä ja raskaus meni 19 päivää yli!! Ihan viime metreillä repes sitte reidet. :/ Et silleen. Siis meinaan että kyllä niitä taitaa melkein joka tapauksessa jonnekki tulla. Niin ja tisseihin tuli ku imetys alkoi.. Kait ne joskus haalenee?!