massu kasvaa =) *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, johan oli taas juttu. 6 viikolla raskaus EI NÄY TUOLLALAILLA MILLÄÄN TAVOIN.

Joko olet paljon pidemmällä tai sitten olet turvonnut mahasta aika kauhiasti.

mutta ei siis mikään vauvamaha.

rv6 on menossa. näin laskujen mukaan kun menkat oli viimeksi syyskuussa.. minkäs mä voin et on tuollainen. ja turvotus laskisi aina välillä.. tää ei laske ollenkaan..

Ethän sie minun kommenteista suuttunut?.. Kateellinen olen, mulla kun ei masu näy, ainoastaan jos tiukkoja vaatteita pidän toppeja ym, mutta jos vierailulle mennään ja normaali pitkähihainen päällä ei masu vielä näy :(

Viimeksi tuli otettua niin vähän masukuvia niin oisin nyt tahtonut ottaa mut tyhjästä on vaikea repästä :(

Onnea sinulle kuitenkin odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:

en suuttunu :) voihan se olla että olisin pidemmällä. ei sitä koskaan tiedä :) tulis vain se ultra niin sais tietää et mitkä viikot oikeasti menossa ja että vauvalla on kaikki hyvin

Niin eihän sitä tiedä, menkat saattaa jatkua vaika olisit raskaana =)
Mä en sitten tiedä vaikuttaako se että mulla on istukka edessä ja vauva oli ultrassa perätilassa ( en tiedä miten se vielä muuttu). Kyllä siellä kaikki hyvin on elä sitä tressaile =)

Mulle lääkäri sanoi, ettei maha vielä ole yhtään kasvanut, kun kävin lääkärillä 13+1 ja odotan kaksosia.Sanoi et 20 tienoilla alkaa kasvaa

masu hiukan kasvaa ja ihmettelen suuresti. viikkoja nyt 6 :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=1142891.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1142893.jpg

1142893.t.jpg

itse odotin kaksosia ja maha ei kasva sen enempää alkuvaiheessa kuin että odottais yhtä. vasta joskus raskauden puolenvälin jälkeen alkaa maha olemaan isompi mitä normaalisti.
ja ei rv 6 kyllä tuollaista mahaa saa tekemälläkään... taitaa olla viikkoja hieman enemmän..

ei kyllä 6 viikolla voi näkyä noin paljon vielä.. tai todellakin odotat useampaa.
menkat voi tulla vaikka olisi raskaanakin joten oletkos nyt varma tuosta raskausviikosta? Oliko sulla pömppö vatsa ennen raskautta? ( mikä sinänsä ei meinaa mitään melkein kaikilla vatsaa on) joka tapauksesta ONNELLISTA ODOTUSTA!!!!!

Siulla on nätti masu. Kateelliset täällä vaan louskuttaa! Nauti odotuksesta. Ja kainikset on ehkäpä maailman luonnollisin asia. Nopeesti tuo sänki kasvaa.. todistaapahan sen, et siulla on muutaki elämää, ku kytätä kainaloitas.

Tulipahan tässä mieleen, et yleensä taitaa ihmisten kommentit kertoo enemmän heistä itestään, kuin asioiden todellisesta laidasta.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Reetta:
Voihan ne menkat tulla raskaanakin! entäs jos ootkin paaaaljon pidemmällä :)

no mä tein testin syyskussa ja silloin en ollut viel raskaana ja sit ne menkat alkoi seuraavana päivänä.. 2 viikkoa sitten tein testin ja positiivinen oli. luulis että olis näyttäny silloin ekalla kerrallakin jos olisin pidemmällä..

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Huh, kuinka iso :o Monesko raskaus?

Mulla on loppuajasta ollut tuollainen molemmilla kerroilla.. tosin pienet vauvat ja itse olen hoikka.

kolmas raskaus mut toinen lapsi jonka saisin pitää.. toivotaan ainakin näin

Alkuperäinen kirjoittaja Reetta:
Voihan ne menkat tulla raskaanakin! entäs jos ootkin paaaaljon pidemmällä :)

no mä tein testin syyskussa ja silloin en ollut viel raskaana ja sit ne menkat alkoi seuraavana päivänä.. 2 viikkoa sitten tein testin ja positiivinen oli. luulis että olis näyttäny silloin ekalla kerrallakin jos olisin pidemmällä..

ethän vaan tehny ekaa testiä apteekin omalla..on meinaan surkeee

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Siulla on nätti masu. Kateelliset täällä vaan louskuttaa! Nauti odotuksesta. Ja kainikset on ehkäpä maailman luonnollisin asia. Nopeesti tuo sänki kasvaa.. todistaapahan sen, et siulla on muutaki elämää, ku kytätä kainaloitas.

Tulipahan tässä mieleen, et yleensä taitaa ihmisten kommentit kertoo enemmän heistä itestään, kuin asioiden todellisesta laidasta.. =)

no joo, on muutakin elämää kuin kainalokarvat... :D

Yhteistyössä