massu rv 10+6 (sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oih, onnea.

Kyseessä varmaan on pelkkä turvotus tai sitten vauva on hauskasti kyljellään siinä.
Itse olen lääkäri joten epäilen että lapsivettä on paljon tai vauva nojaa " seinää" vasten.

Mulla on samanlainen, viikkoja 15+. Edellisestä synnytyksestä on n. vuosi, se vaikuttanee jonkun verran asiaan. Ja turvotusta lienee myös, onhan tää illalla pahempi kuin aamulla. Kohdun raja tuntuu tuossa navan seutuvilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselee:
ei varmaan ensimmäinen oo tulossa?

Ei sillä oo mitään tekemistä asian kanssa

Kyllä sillä vaan on, minulla kans näkyi tokasta heti. Kudostyyppi on sellainen.

Älä yleistä mulla oli tuollainen masu vasta viikoilla 24 ja risat kun toista odotin

TOISILLA kudostyyppi on vaan sellainen olisi pitänyt kirjoittaa että ty.memmätkin tajuaa.. :)

siis turvotusta luulisin olevankin..illasta aika tukala olo, kun tuntuu että maha on turvonnut..aika pelottavaa, mieluummin mä olisin sen littanavatsan pitänyt, ja ilman pahoinvointia niinkuin ekassa..mutta aina ei kaikki mee niinkuin haluaisi..

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
siis turvotusta luulisin olevankin..illasta aika tukala olo, kun tuntuu että maha on turvonnut..aika pelottavaa, mieluummin mä olisin sen littanavatsan pitänyt, ja ilman pahoinvointia niinkuin ekassa..mutta aina ei kaikki mee niinkuin haluaisi..

Se on tosi inhottava jos kasvaa samalla tavalla kuin minulla tokasta, jo puolivälissä maha oli yhtä iso kuin esikosta loppumetreillä. Ei kiva, kävin jopa ylimääräisissä ultrissa mutta ei siihen mitään syytä löytynyt.
Samakokoisia ja tokassa istulla oli edessä, ekassa takana.

Ihuna on, kanna vain ylpiänä!!! :) :heart:

..ja onhan se pieni jo suurempi kuin "herne"..kohtukin greipin kokoinen =)
http://www.vau.fi/raskaus/Raskaus-viikko-viikolta/Viikko-11/

..jokainen vauvamasu on oman näköisensä ja kokoisensa:wave: ..

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Ihuna on, kanna vain ylpiänä!!! :) :heart:

..ja onhan se pieni jo suurempi kuin "herne".. =)

kiitos, inhottaa aina noi "ikävät kommentit" joka ketjussa. onhan se totta että mulla on kuvassa löysät vaatteet, pakko olla, kaikki muu ahdistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Taitaa olla edellisistä raskauksista jäänyttä vatsalihasten löysyyttä ja turvotusta/pöhötystä. Raskaana sitä ei vedä vatsaa sisään samalla tavalla kuin muuten..
Sikiö on ehkä herneen kokoinen joten ei aiheuta moista mahaa.

edellisestä raskaudesta on 7 vuotta! oon treenannut salilla vatsaa pari vuotta että lihakset pitäisi olla kunnossa. nyt on siis jalassa äippähousut, ne tekee vähän lisää tonne paidan alle mutta....tässä on nyt pieni kriisi tän mahan kanssa :ashamed:

Kuten joku tuolla kirjoitti, jospa on kaksoset tulossa???
Mulla oli tuota luokkaa maha viimeksi.... kaksi poikaa siellä kasvoi, hurjaa tahtia! :)

näyttäähän se isolta kun selkä notkossa seisot, kunnon ryhti päälle niin kummasti pienenee. mutta se raskaus on kumma juttu sitä pitää ihan alkaa pullistella mahaa alussa jotta saa ihmetellä miten iso se on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
näyttäähän se isolta kun selkä notkossa seisot, kunnon ryhti päälle niin kummasti pienenee. mutta se raskaus on kumma juttu sitä pitää ihan alkaa pullistella mahaa alussa jotta saa ihmetellä miten iso se on ;)

Nimenomaan :laugh:
Eihän se toukkakaan ole kuin joku katkaravun kokoinen, että ihan sama miten päin se on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Selkä menee automaattisesti notkolle mahan kasvaessa kun kroppa yrittää korjata tasapainoa

mulla on nyt viikkoja 15 ja jos rentoutan vatsalihakset, maha on paljon suurempi kuin tuo, kunnon pallo. Mutta jos pidän vatsan tiukkana, hädintuskin näkee että vauva tulossa, jos ei tiiä...

Sulla on todella iso perse, kuin myös reidet elikkä olet semmonen tuhti. Kun et vedä vatsaa sisään, ja olet kuitenkin saanut jo yhden, niin siksi se näyttää isolta.

Kannattaa todellakin miettiä, noilla muodoilla ei olisi varaa kyllä painon nousta yhtään. Eikä ehkä kannata pullistettua läskiä kuvata ja väittää vauvamahaksi :D Todella noloa.

Yhteistyössä