massu rv 10+6 (sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mulla on nyt viikkoja 15 ja jos rentoutan vatsalihakset, maha on paljon suurempi kuin tuo, kunnon pallo. Mutta jos pidän vatsan tiukkana, hädintuskin näkee että vauva tulossa, jos ei tiiä...

oon kokeillut totakin, mutta mulla on vaan niin ahdistava olo, kaikki mikä puristaa vähänkin, tai muuten pitää vetää mahaa sisään..ei onnistu!

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Sulla on todella iso perse, kuin myös reidet elikkä olet semmonen tuhti. Kun et vedä vatsaa sisään, ja olet kuitenkin saanut jo yhden, niin siksi se näyttää isolta.

Kannattaa todellakin miettiä, noilla muodoilla ei olisi varaa kyllä painon nousta yhtään. Eikä ehkä kannata pullistettua läskiä kuvata ja väittää vauvamahaksi :D Todella noloa.

juu niin oon. mulla oli unelma kroppa ennen raskautta. 2 vuotta treeniä takana, ja vihdoin aloin saada kroppaa kuosiin. nyt sattuu vaan oleen löysät vaatteet ja huono kuva. paha siinä on sun mitään sanoa, jos et ole ilman housuja nähnyt ja sellaista kuvaa en edes sun mieliksi viitsi laittaa. anyway, mitä mä oon sulle tehnyt kun pitää alkaa vittuileen?

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mulla on nyt viikkoja 15 ja jos rentoutan vatsalihakset, maha on paljon suurempi kuin tuo, kunnon pallo. Mutta jos pidän vatsan tiukkana, hädintuskin näkee että vauva tulossa, jos ei tiiä...

oon kokeillut totakin, mutta mulla on vaan niin ahdistava olo, kaikki mikä puristaa vähänkin, tai muuten pitää vetää mahaa sisään..ei onnistu!

no sitte annat olla rentoja ja käytät mukavia vaatteita :)

mulla on viranhakutilanne menossa ja siitä syystä en ole vielä töissä kertonut. Työpäivät menee vatsaa sisään vetäessä... kohta pitäs homman olla selvä niin saa huokaista helpotuksesta...

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Itse sain otettua masustani kuvia noilla viikoilla ja täytyy sanoa, että vähän "poseerasin" joten masu näytti isommalta ;-D

niinhän tuo ap:kin tekee.. oikein "työntää" mahaa eteenpäin ja selkä notkolla niinkuin viimeisillään olevilla ;)

Sulla on todella iso perse, kuin myös reidet elikkä olet semmonen tuhti. Kun et vedä vatsaa sisään, ja olet kuitenkin saanut jo yhden, niin siksi se näyttää isolta.

Kannattaa todellakin miettiä, noilla muodoilla ei olisi varaa kyllä painon nousta yhtään. Eikä ehkä kannata pullistettua läskiä kuvata ja väittää vauvamahaksi :D Todella noloa.

juu niin oon. mulla oli unelma kroppa ennen raskautta. 2 vuotta treeniä takana, ja vihdoin aloin saada kroppaa kuosiin. nyt sattuu vaan oleen löysät vaatteet ja huono kuva. paha siinä on sun mitään sanoa, jos et ole ilman housuja nähnyt ja sellaista kuvaa en edes sun mieliksi viitsi laittaa. anyway, mitä mä oon sulle tehnyt kun pitää alkaa vittuileen?

Kuuleppas, en mä vittuile vaan puhun faktaa, turha ottaa nahkois. Totuus on totuus, unelamvartoloa tosta ei kyllä saa tekemälläkään. Millään. Koskaan.

Kuuleppas, en mä vittuile vaan puhun faktaa, turha ottaa nahkois. Totuus on totuus, unelamvartoloa tosta ei kyllä saa tekemälläkään. Millään. Koskaan.

Ääliö. Kenellä on tai edes pitäisi olla unelmavartalo rv 10+6, mua vähät kiinnosti silloin vartalon malli vauvan rinnalla. Vika ei ole ap:n kropassa (jossa mä muuten näe mitään huomauttamisen aihetta) vaan sun korvien välissä.

no mikä kenenkin unelma on. Sä varmaan itse olet niin ihana että laitat meille kuvan josta me läskit voidaan sitte ottaa mallia?

Mulla on viikkoja saman verran ja kolmatta odotan. Maha on tosissaan varsinkin iltaisin jo todella huomattava, varmaan samantapainen kun tossa kuvassa. Eikä edellisissä raskauksissa kyllä näkynyt tuossa vaiheessa vielä mitään!

Mulla on kyllä ollut vyötäröllä vähän ylimääräistä ja nyt ihan turvonnut olo. Tuntuu vaan että se kaikki on kertynyt tohon vatsalle. Voiko silläkin olla vaikutusta kun on ikää tullut enemmän, edellisestä raskaudesta jo 5v?

Inhottaa vaan kun ei ole tarkotus kertoa kenellekään, mutta kaikki takitkin alkaa jo kiristää vyötäröltä ja pelkään jo koska eka tuttu tulee onnittelemaan.

Ihana maha ja sopusuhtainen vartalo! Ei tippaakaan läski kuten nim. Anna väittää! Joku kateus sille iski! Älä välitä siitä :) Turvotusta taitaa olla masussa ihan kohtalaisesti koska on jo noin suuri. Toivottavasti ei ole liikaa vettä! Onnea odotukseesi <3

Yhteistyössä