Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

Lumeton Tervetuloa, kiva kun tulee lisää porukkaa. Mä en malta olla kysymättä, että ollaanko me kirjoteltu toisella palstalla jo aiemmin, jo ennen raskautta? Kun kirjottelit myös tonne tamperelaisten ketjuun ja sit sekä sun että tyttös ikä (ihan päivälleen!) sopis... Tuntematon, onko sinut tunnistettu? :D

Jaa, jos alkais kirjottaan Sannalle anomusta, että pääsis tonne kerhon puolelle =)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Merikukka Olitpas nopea hoksaamaan ;) Sama tyyppihän se täällä.

Yösyötöistä; meillä mennään vielä rintamaidolla, joten meikäläinen hoitaa nuo syötöt. Mutta nukuttamisvuoroja on yritetty vähän jakaa. Päivisin tyttö nukahtaa yleensä kantokoppaan jo ennen kuin päästään vaunuihin asti, mutta illat on yhtä huutoa. Jos nukahtaa syödessään niin sitten voi siirtää helpolla sänkyyn ja jatkaa uniaan. Mutta muuten ollaan helisemässä, sillä vaikka kuinka yrittäisi laittaa omaan sänkyynsä kun toista alkaa väsyttää niin seurauksena on järjetön konsertti eikä meinaa rauhoittua millään. On sitten nukutettu syliin, mutta sitä rumbaa ei tahdo enää jaksaa, voi nimittäin kestää parikin tuntia :eek:

Muuten tyttö on luonteeltaan varsin valoisa ja iloinen. Temperamenttia tosin aina välillä löytyy. Selältään yrittää kovasti kääntyä mahalleen, mutta käsi on vielä tiellä. Mahallaan taas ei osoita yhtään kiinnostusta kääntymiseen, katselee vaan tikkana ympärilleen tai yrittää kovasti päästä eteenpäin ja hieman siinä onnistuukin...

Katselin, että taitaa teidän kaikkien muiden vauvat jo kääntyä.

Sannalle vielä, että meidätkin voisi siihen listaan lisätä: 23.11.-07, 3225g, 48cm, rv 39+0, tyttö
 
Heissan!

Heti alkuun tervetuloa uudet ettei pääse unohtumaan!!! Ja Lumeton, meidän Milla ei vielä käänny, sitä odotellaan, ensi viikolla tulee 3kk täyteen :D


Melkoista haipakkaa elämä on viime viikot ollut; on ollut paljon kaupungilla asiaa->mulla auto käytössä, niin kiireen vuoksi en ole jaksanut kuin käydä lukemassa täällä ja ilmoittauduin sinne kevättapaamiseen, josta muuten näin jo viime yönä unta ;)
Olin unessa matkalla sinne, seikkailin jossain missä lie maalaisteillä :LOL: Johtuu varmaan siitä että anopilta perjantaina tiedustelin että onko hänen sukulaisiaan siinä Kivenlahden lähistöllä, kun hän on sunut siellä niin tuntee paikat. Mutta jotten pääse aikanaan eksymään niin luotan tuohon 020202 hakupalveluun josta saan reitin perille, miten ajan.... Voi kun tulis pian toukokuu!!

Milla kaivelee suutaan ihan urakalla ja on vähän kiukkuisempi kun aiemmin ei juuri muusta kiukunnut kuin jos ei heti saanut maitoa rinnalle päästyään. Päivät edelleen menee lähes samalla rytmillä, päiväunia nukkuu huonommin.
Äsken oli kylvyssä ja nyt olis sitten poikien vuoro mennä iltapesuille, mies on autonremppaa tekemässä, lupas kyllä jo kohta kotiutua...

Se onkin taas sunnuntai... Wallander-koukkuun jääneenä tietää pitkää iltaa mulle :D Onneks ei oo kuin kaks pakollista valvomista viikolla- Rimakauhua ja rakkautta ja noi Wallander leffat, muut suosikkini tulee viimeistään 21-22 ( Harvoin tarjolla ja House, joka ikäväkseni lähti lomalle).

Tatskoista ollut puhetta- ei löydy, haaveena kyllä on semmonen orjantappura käden ympäri, mut eiköhän tuo haaveeksi jää... :/

Nyt haisee kakka ja isommat käy kierroksilla, joten koko lauma pesulle ja iltapalalle...
:wave:
 
No niin, jospa sitä ehtisi kirjottaa, kun pikkumies nukahti.
Meillä ollut pari viikkoa tosi katkonaisia öitä n 1h välein herätty kitisemään. No viime yönä veteli sitten eka 20-04 ja siitää sitten 6.30 asti. Ja tämä mamma kun kaatui sänkyyn illalla jo 20.30, niin sai vähän univelkoja kuitattua.
Meillä mies ei syötä yöllä kun imetän, eikä muutenkaan herää. Aamuja toivoisin josku viikonloppuisin hänen hoitavan, mutta sitä ihmettä täällä vielä odotellaan. :/
Koko viikonloppu on mennyt siivotessa ja uuden talon keittiötä suunnitellessa. huomenaamulla mies taas lähteekin tampereen suuntaan. Katsotaan mennäänko me tällä viikolla. asemakaavaa pitäisi suunnitella jne....
Eli kylläpähän tässäs rakentamisessa oma hommansa on jo ennen rakentamistakin.

Olikohan muuta.
Siis meillä nukuttiin ennen automatkat, niin nyt ei millään, kuin n puol tuntia(vaikka on väsynyt), loppuajan huutaaa, paitsi jos minä jaksan viiihdyttää kirjoja näyttelemällä yms.
Onko muilla tapahtunut muutosta?

EIkä meilläkään vielä käännytä, mutta ei se ole paljostakaan vaille. Pikkutönäity pyllyyn auttaa.

Sannalle laitoin viestiä

Ja siis yh-kerhoon taas huomenna liityn kanssa.

Noista murheista, mitä Sanna taisi kommentoida, että muilla vaikeempaa, niin niinhän se on että aina jollakin muulla on vaikeempaa, mutta se on vaan niin, että se ei paljon lohduta siinä omassa arjessa juuri silloin. Että musta täällä voi kyllä valittaa, vaikka ei ihan maailmoja mullistavia murheita olisikaan. Ei se tarkoita muiden murheiden vähättelyä, vaan se on vaan sitä omaa elämää juuri silloin.
Ja Sanna, Kuulostaa tosi kurjalta tuo Ellan luomi. Toivottavasti asia saadaan hoidettua, ettei tollasen takia tarttis itkeskellä pikkusen.

Jos menis tästä johonkin....

Enni ja Jakke
 
Tervetuloa Lumeton ja lisään listalle kunhan saan aikaseks. Aina ku ajattelen päivittää listaa niin Ellalla on asiaa äidille :D

Meillä mies ei syötä kun pakosta ja sama juttu täällä et jos se äijä on kerran hereillä niin minkä hemmetin takia se ei voi syöttää vaan mun pitää herätä :headwall: On muutaman kerran tuonu maidon tonne makkariin mut ei ole voinu syöttää kun pitää mennä tupakalle tai jotai muuta yhtä hemmetin tärkeetä.. Mä paasaan tästä aiheesta lisää tonne kerhon puolelle, en tänne nyt viitsi..

Ellan luomesta lähti aamulla sellanen iso pala ja oli oikeesti kaameen näköinen ja nyt siinä on sellanen kuoppa. Äsken ei onneks paljon vuotanu ku uus lappu vaihdettiin.. Mut saavat kyl tehdä sille jotai muuta ku syöttää lääkkeitä.

Wallanderia täälläki odotellaan =)
 
Kaveri nukahti, josko vähän kirjottelis.

Sanna, toivottavasti keksivät miten tuon Ellan luomen vois hoitaa. Johan siitä pikkuinen kärsii, varmasti tekee kipeetäkin :(

Matkarattaita meillä ei oo, pitäs jonkinlaiset hankkia. Mut valistakaas taas tyhmää, mitkä ne semmoset sateenvarjorattaat sitten on?

Täällähän riittää rakentajia enemmänkin. Oon niin onnellinen, että projekti on meillä loppusuoralla (tai no joo, yläkerta ja autotalli kesken pahasti) ja päästään kohta muuttaan. Melkoinen yh-fiilis se on ollut mullakin ollut. Mies tänäänkin lähti ennen kuin vauva heräsi ja edelleen raksalla ja vauva nukkumassa. Sit selvästi näkee, että miestä harmittaa kun ei ehdi pojan kanssa olemaan :( Varsinkin tuo Sanlen kuvaama urakka ihan hirvittää. Meillä kuiteskin tuli ulkoa valmis paketti ja kirvesmies hommissa ja silti tähän on saatu vuosi uppoamaan. Meillä olis kans voinut noi autotallin ulkoverhouslaudat tehdä omista puista mut ei sit lähdtty siihen hommaan, myytiin puut puina. Meille tosin joku sanoi, ettei asuinrakennukseen olis saanut omia puita käyttääkään.

Jaahas, mut on näköjään hyväksytty kerhon jäseneksi =) Taidan siirtyä sinne katteleen :wave:
 
Sannalle laitettu yv:tä! =)

Tervetuloa uusille! =)

Meillä on ollu aikamoinen viikonloppu...Sara on nukkunut molempina päivinä max. tunnin päiväunet ja ollut pirun kiukkunen. Ihmekös tuo kun on ihan väsynyt, mutta ei suostu antamaan periksi. Sen seurauksena on iltaunetkin aikaistuneet, eilen nukahti jo 19.30 ja heräsi tänään klo 10. Tietystikin söi 2 kertaa yöllä. Tänään puolestaan meni ysiltä nukkumaan. Saas nähdä monelta herätään huomenna...

Rintaraivarit on meidän riesana taas. Sara syö 4 tunnin välein järkyttävän huudon saattelemana. Tänään väännettiin tunti ennen kun anto periksi. Huusi itsensä niin väsyksiin, että tissikin kelpasi. Mä en käsitä mitä ne raivarit on! Sara ei huoli tissiä ellei ole puoliunessa. Öisin ja päikkäreiden jälkeen ei siis tällaista ongelmaa ole. Toivottavasti ei kestä kauaa, koska turhauttaa niin maan vietävästi... :/ Tänään neiti rauhottui aina kun mies otti syliin, mutta heti kun näki että kaivan tissiä esiin, niin alkoi huuto :eek: itelläkin tuli jo pari tippaa linssiin kun mietti että mistä moinen johtuu :(

Jospa sitä lähtis ittekin koisimaan kun neitikin nukkuu :wave:
 
Se siittä Wallanderin kattomisesta. Piti Ellaa käydä syöttää ja laittaa tuttia jne ja nyt olen jo ihan pihalla tosta.

Ajattelin aamulla soitella tonne liikkeeseen mistä vaunut ostettiin ja lähtee näyttää niitä sinne. On sitte runko vissiin kierossa. Noh, onneks on rungolla 2v. takuu.



Tossa kuva siittä Ellan luomesta ennen ku se pala lähti irti. On tosi epätarkka ku ei toi pimu paikallaan pysy..
 
sanna mä en ollu ollenkaan tajunnut et se on noin iso! Vaikka sanoitkin ne mitat niin ei mulla välähtänyt.. Mun kaverilla on kuulemma ollut mansikka luomi pienenä ja se oli jotenkin leikattu tai jotain. Nyt siinä ei enää näy mitään! Toivottavasti nyt sit saatte selvää mitä tehdä tolle..
 
Eipä tota luomen kokoa oikeen ku näkemällä ymmärrä. Tarttis se lappu vaihtaa taas. Oli illalla onneks sellanen kuivahtaneenpi jo ja näyttäs nyt ettei toi lappu ole kiinni siinä.

Tossa sitte testailin molempia pyöriä vaunuihin ja sama kummat laittaa niin toisessa päässä vetää pyörät kieroon eli se runko on jotenki kiero sitte. Oz baby, liike mistä ostin , aukee kymmeneltä niin soittelen sinne sitte ja kai me bussilla lähdetään sinne sit seikkaileen. Onneks tästä menee suoraan sinne bussi..

Jaaha, jos lapselle maitoa antas.
 
Hui tota Ellan luomea. Mäkään en olisi pystynyt kuvittelemaan sitä ton kokoiseksi! Toivottavasti todellakin pääsette eroon siitä murheenkryynistä.

Kerhon puolelle tuli jo jaariteltua pitkät tovit, mutta Eetun ollessa päikkäreillä jatkan tänne :) Yö meni taas aika lailla samalla kuin tähän asti. Nukahdettiin hyvin, herättiin ennen yhdeksää ja välissä ollaan tankattu ehkä viitisen kertaa. Ei tunnu enää edes pahalta, vaikka ekat pari kuukautta oltiinkin aika pitkälti syömättä öisin. Tähän on ilmeisesti tottunut, tai sitten en edes herää kun syötän poikaa!

Aamulla olin uimassa pitkästä aikaa. Löysin taas muutaman kadonneen lihasryhmän =) Iltapäivällä tosin pakkaan Eetun vielä päikkäreille vaunuihin ja käyn lenkillä. Kesään ei ole enää niin pitkä aika! Olin järkyttynyt, kun ennen seitsemää oli jo ihan valoisaa.

Ehkä sitä voisi syödä jotain, ja jatkaa pänttäämistä :)
 
Nyt on hakemus kerhoon jätetty :wave:
Osasinpas :D

Mulla kyllä nyt ilkee hedari :headwall: Saraki nukkuu niin vois ite varmaan kans mennä
päikkäreille jos helpottais.. Sanna, En minäkään tajnu et se luomi tosiaan NOIN iso on, toivottavasti pääsette siitä pian eroon !!

No jos nyt ainaki menis syömää jotai..
 
Melkein itku tuli kun näin ton Ellan luomen :| Tosi ikävän näköinen ja miksi noin hankalassa paikassa :/ Kyllä tuohon varmasti joku apu on saatavilla :hug:

Ei meilläkään käännytä,mutta Petrushan tuli eilen vasta 3kk. Eli nuorimmasta päästä ollaan. Mutta vissiin isoimmasta :D

Nyt meillä on valveillaoloaika pidentynyt. Saattaa olla 3h putkeen hereillä niinkuin eilen illalla ja tänään aamupäiväälä. Maitoa menee ihan älyttömiä määriä :p Mun piti kovaa eilen alottaa bataatin anto mut en sitten vielä viittinytkään. Aattelin että odotellaan nyt vielä...vaikka kyllä syytä olisi pian jotain antaa. Ja kun ei niistä velleistä ollut meidän tapauksessa oikein mitään hyötyä niinkuin vissiin aika monelle muullekin kävi.

Tympeä ilma ulkona kun sataa ihan vettä. Meinasin kävellen kipasta lähikaupassa,mutta ei kyllä nappaa yhtään :/

LilliM+Petrus 3kk1pv
 
Hei pitkästä aikaa..

Oon kyl ihan pudonnu kärryiltä, kun en oo ehtiny käymään ees kääntymässä :ashamed:

Mitähän kaikkee olittekaa jutelleet..?
No, tervetuloa uusille nyt ihan ekaks! Kiva ku tulee lisää porukkaa:)

Matkarattaita meil ei ole, yhdistelmät vaan.

Meilläkään ei vielä käännytä, tuntuu ettei oo aikomusta ees yrittää vielä. Ei hirveesti uskalla lattialla pitää, kun tuo esikko on niin villi tapaus, että saa olla vahtimassa tosissaan, ettei vaan päälle juokse.

Mikä Wallander..? Miulle ei siis ole tuttu ohjelma..telkasta ei oikeestaan tuu nykyisin seurattua kuin Huippumalli haussa(amerikkalainen) ja välillä Idolsia. Dvdltä sitten Dharmaa ja Gregiä katellaan, Greyn anatomiaa, Tuho-osastoa...ja Monkin ekan kauden ostin kans, kun oli alennuksessa vihdoin:)

Sanna; Onpa iso tosiaan tuo Ellan luomi :/ Toivottavasti löydätte jotain apua..

Mikä tuo kerhohomma on? Missä täällä(?) on ees kerhoja?
Kertokaa tyhmälle :ashamed:

Nyt pitää mennä taas..
-M ja Minttu 12.11-
 
PikkuM: Wallander on ruotsalainen poliisielokuva- niitä tehty monta osaa ja esitetään su-iltaisin Maikkarilla.

Tuo kerho on semmoinen meidän oma suljettu palsta minne ei pääse muut, vain salasanan omaavat. Eli kun tulet KAKSPLUS sivulle ja selaat heti sitä etusivua alas niin oikealla alhaalla löytyy semmoinen "laatikko" kuin KERHOT. Siellä sitä klikkaamalla löydät sitten meidän kerhon kun olet saanut Sanna-78:lta salasanan ja kerhon nimen :D
Toivottavasti tämä auttoi!!

 

Yhteistyössä