Katjuza: Meillä sai rintaa ja pulloa ihan alusta saakka. Mutta sitten sain rintatulehduksen melkein heti alkumetreillä jolloin pulloteltiin paljon. No,eihän tissi sitten enää kelvannut joten siirryttiin vallan korvikkeille. Siitähän ne oireet sitten alkoivat pahenemaan. Mutta näin jälikäteen kun aattelee niin musta tuntuu,että niitä oireita oli koko ajan,mä en vain tajunnut niitä. Posket siis helottivat,pää kutisi,iholla oli urtikaria-läiskiä,kutinaa jne jne. Mä toivon ja toivon että Petrus ei olisi allerginen,en oikein toista kertaa jaksaisi samaa rumbaa :/
Meillä mies ei ole koskaan syöttänyt yöllä poikaa |O No rintaahan mä pääsääntösesti kyllä tarjoon,että sikäli hankalaa,mutta saa myös pulloakin... Meillä myös aika kiristysten viikonloppu,tokasin tuossa miehelle,että mulla on tällasta yh-elämää. Ei oikein tykännyt mun lausahduksesta. Kaiken muun menemisen ohella,hoitaa aurauksia ja eilisen illan oli poissa (päivän jääratakisoissa esikoisen kanssa ) ja tänään lähti jo auraamaan :headwall: :headwall: Tällasta tää mun elämä on,kököttää täällä kotona vailla aikuisen puheseuraa...onneksi on tämä netti
Jotenkin tuntuu että joku kriisi meillä menossa...
Petrus nukkui eilen päikkäreitä yli 4h mutta tänään on vinkunaa kuulunut jo muutamaan otteeseen vaunuista |O Näin ne vaihtelee.
LilliM+Petrus