Iltaa kaikille!
Oon käyny melkein päivittäin täällä lukemassa, mutta en koskaan ehdi kirjottamaan omia kuulumisia.
Meillä menee ihan mukavasti. keskiviikkona käytiin tytön lonkkakontrollissa ja tilalle vaihdettiin isompi lasta. Hoidossa on tapahtunut edistystä eli lonkka on jo jäykistynyt, mutta vielä hieman liian löysä normaaliin verrattuna. Nyt on sitten vielä 3 viikkoa lastahoitoa edessä ja sitten toivottavasti riittää. Pitäkää siis peukkuja pystyssä! =)
Meilläkin kärsitään ilmavaivoista. Lopetin Cuplatonin annon ja vaihdoin Rela-tippoihin. Tällä hetkellä ainakin näyttäis siltä että auttaisivat paremmin. Tyttö on kova piereskelemään ja unissaankin pitää sellasta meteliä kun vääntää ilmaa mahasta ulos. Niin ja meillä löytyy kakka joka vaipasta
oon silti onnellinen että vatsa toimii =) tyttö ei onneksi itke kauheesti, mitä nyt iltaa kohden välillä kun mahaa oikeen kipristää, mutta muuten päästy aika helpolla. Toi lastakin kun aiheuttaa ilmavaivoja...
Meillä on ristiäiset 13.1. Alun perin piti olla viikko sitten la, mut päätettiin siirtää ne siihen, että saadaan lasta pois.
Miiku:meidän tytöstä piti tulla Jenna, mutta päädyttiin sitten muuttamaan se, koska ei tyttö ollutkaan Jennan näkönen. Tykkään silti siitä nimestä tosi paljon ja vähän ehkä harmittaakin...
nimi on nyt kuitenkin jo päätetty, joten ei auta enää haikailla
Mä en myöskään ota stressiä joulusta. Aattona mennään mun vanhempien luokse ja sitten joulupäivänä anopille. Kuustakaan ei meille tule. Ei oikein mahdu enkä kestä niitä kuivuneita havunneulasia...
oon jo ihan herne nenässä kun joka paikka on koiran karvoja täynnä. Ihmettelen tota muuten, kun on tässä synnytyksen jälkeen alkanu ärsyttää toi meiän hauveli ihan älyttömästi. Se kun ei ihan aina tajua että vauva menee etusijalle eikä sitä voi koko ajan rapsutella jne. mut ehkä se siitä laantuu...
Sanna:meiän tyttö on kova kuolaamaan. Mietinkin jo yks päivä että ei kai se vielä mitään hampaita tee?!
Rytmistä...Vähän on vielä hakusessa siinä mielessä että tyttö virkistyy 22-23 maissa ja valvoo helposti kahteen asti. Mies on onneks yöeläjä ja pitää tytölle seuraa, joten mä saan nukkua. Mies myöskin antaa tuolloin kerran vastiketta ja mä herään sitten syöttämään seuraavaks, joka onkin yleensä 6-7 aikaan ja sitten 9-10 maissa. Eli ihan kivasti saan nukkua, ei voi valittaa
Jaksamisia vaan teille jotka valvotte öisin... :hug:
Oikein rauhallista joulua teille jokaiselle! :xmas:
H82 ja neiti 14.11. :heart: