*Marrastähdet* toukokuussa '07

Hei!

PIKKU-JUSSI: Mä luulin että koko vauva on sen pituuden mikä np-ultrassa(mulla 6cm), mut siis onko ne jalat sit erikseen siin mitassa, että sikiö siis niillä viikoilla n.9cm? Ymmärsikköhän mitä tarkotin? :)

Tulkaahan muuten muutkin mukaan tuonne irc-galleriaan, tein sinne meille oman yhteisön :wave: :)
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2222256

Tuun illalla paremmalla ajalla

-Hilla 12+6- :wave: :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:24 hilla83 kirjoitti:
Hei!

PIKKU-JUSSI: Mä luulin että koko vauva on sen pituuden mikä np-ultrassa(mulla 6cm), mut siis onko ne jalat sit erikseen siin mitassa, että sikiö siis niillä viikoilla n.9cm? Ymmärsikköhän mitä tarkotin? :)

Tulkaahan muuten muutkin mukaan tuonne irc-galleriaan, tein sinne meille oman yhteisön :wave: :)
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2222256

Tuun illalla paremmalla ajalla

-Hilla 12+6- :wave: :)

päiviä tännekkin!
tänään taas on etovaa oloa ollut mutta muuten ihan jees, tosiaan toivon että tää pahoinvointi lähtis jo :ashamed:
HILLA83: oon ite ihan samaa tässä miettinyt :) mulla oli np-ultrassa viime viikolla sikiön pituus 6,2cm ja mietinkin että onko se jalkojen kanssa vai ei. En tullut kysyneeksi (sanoi kyllä ultraaja mistä mihin nuo mitat on mutta en muista..) Että onko se jo rv 13:lla sen 9cm?
Olisi kiva jos joku viitsisi valaista asiaa :)
Entäs mulla kun on se LA 12.11 niin millä viikoilla ja PÄIVILLÄ nyt menen? Oon mennyt ihan sekaisin jo ja ultrassa vielä sekoittivat enemmän :D
 


[/quote]


päiviä tännekkin!
tänään taas on etovaa oloa ollut mutta muuten ihan jees, tosiaan toivon että tää pahoinvointi lähtis jo :ashamed:
HILLA83: oon ite ihan samaa tässä miettinyt :) mulla oli np-ultrassa viime viikolla sikiön pituus 6,2cm ja mietinkin että onko se jalkojen kanssa vai ei. En tullut kysyneeksi (sanoi kyllä ultraaja mistä mihin nuo mitat on mutta en muista..) Että onko se jo rv 13:lla sen 9cm?
Olisi kiva jos joku viitsisi valaista asiaa :)
Entäs mulla kun on se LA 12.11 niin millä viikoilla ja PÄIVILLÄ nyt menen? Oon mennyt ihan sekaisin jo ja ultrassa vielä sekoittivat enemmän :D
[/quote]

Mulla l.a 17.11 ja oon nyt 12+6, eli sulla päivät nyt 13+4 :) . Eli sulla tulee aina maanantaisin tasaviikot :)
 
\
päiviä tännekkin!
tänään taas on etovaa oloa ollut mutta muuten ihan jees, tosiaan toivon että tää pahoinvointi lähtis jo :ashamed:
HILLA83: oon ite ihan samaa tässä miettinyt :) mulla oli np-ultrassa viime viikolla sikiön pituus 6,2cm ja mietinkin että onko se jalkojen kanssa vai ei. En tullut kysyneeksi (sanoi kyllä ultraaja mistä mihin nuo mitat on mutta en muista..) Että onko se jo rv 13:lla sen 9cm?
Olisi kiva jos joku viitsisi valaista asiaa :)
Entäs mulla kun on se LA 12.11 niin millä viikoilla ja PÄIVILLÄ nyt menen? Oon mennyt ihan sekaisin jo ja ultrassa vielä sekoittivat enemmän :D
[/quote]

Mulla l.a 17.11 ja oon nyt 12+6, eli sulla päivät nyt 13+4 :) . Eli sulla tulee aina maanantaisin tasaviikot :)

[/quote]

HILLA83: Kiitos tosi paljon tiedosta! kyllä ne tuolla niitä puhelee mutta koskaan tajua mitään,tiedän vaan että RV 14 nyt meneillään :D :)
Selitti että pää näyttää näiltä viikoilla ja kroppa näiltä,tajunut mitään :D Sitten se sanoi että 11.11 tai 12.11 on laskettu aika mutta merkkas kuitenkin sen 12.11 eli siinä eletään.
Helppoa tuo kun aina maanantaina vaihtuu,ei tarvii kesken viikon muistella :)

Siitä sikiön koosta,ehkä se sitten on sen n.9cm nyt :) :heart:
 
\
päiviä tännekkin!
tänään taas on etovaa oloa ollut mutta muuten ihan jees, tosiaan toivon että tää pahoinvointi lähtis jo :ashamed:
HILLA83: oon ite ihan samaa tässä miettinyt :) mulla oli np-ultrassa viime viikolla sikiön pituus 6,2cm ja mietinkin että onko se jalkojen kanssa vai ei. En tullut kysyneeksi (sanoi kyllä ultraaja mistä mihin nuo mitat on mutta en muista..) Että onko se jo rv 13:lla sen 9cm?
Olisi kiva jos joku viitsisi valaista asiaa :)
Entäs mulla kun on se LA 12.11 niin millä viikoilla ja PÄIVILLÄ nyt menen? Oon mennyt ihan sekaisin jo ja ultrassa vielä sekoittivat enemmän :D
[/quote]

Mulla l.a 17.11 ja oon nyt 12+6, eli sulla päivät nyt 13+4 :) . Eli sulla tulee aina maanantaisin tasaviikot :)

[/quote]

HILLA83: Kiitos tosi paljon tiedosta! kyllä ne tuolla niitä puhelee mutta koskaan tajua mitään,tiedän vaan että RV 14 nyt meneillään :D :)
Selitti että pää näyttää näiltä viikoilla ja kroppa näiltä,tajunut mitään :D Sitten se sanoi että 11.11 tai 12.11 on laskettu aika mutta merkkas kuitenkin sen 12.11 eli siinä eletään.
Helppoa tuo kun aina maanantaina vaihtuu,ei tarvii kesken viikon muistella :)

Siitä sikiön koosta,ehkä se sitten on sen n.9cm nyt :) :heart:
 
\
päiviä tännekkin!
tänään taas on etovaa oloa ollut mutta muuten ihan jees, tosiaan toivon että tää pahoinvointi lähtis jo :ashamed:
HILLA83: oon ite ihan samaa tässä miettinyt :) mulla oli np-ultrassa viime viikolla sikiön pituus 6,2cm ja mietinkin että onko se jalkojen kanssa vai ei. En tullut kysyneeksi (sanoi kyllä ultraaja mistä mihin nuo mitat on mutta en muista..) Että onko se jo rv 13:lla sen 9cm?
Olisi kiva jos joku viitsisi valaista asiaa :)
Entäs mulla kun on se LA 12.11 niin millä viikoilla ja PÄIVILLÄ nyt menen? Oon mennyt ihan sekaisin jo ja ultrassa vielä sekoittivat enemmän :D
[/quote]

Mulla l.a 17.11 ja oon nyt 12+6, eli sulla päivät nyt 13+4 :) . Eli sulla tulee aina maanantaisin tasaviikot :)

[/quote]

HILLA83: Kiitos tosi paljon tiedosta! kyllä ne tuolla niitä puhelee mutta koskaan tajua mitään,tiedän vaan että RV 14 nyt meneillään :D :)
Selitti että pää näyttää näiltä viikoilla ja kroppa näiltä,tajunut mitään :D Sitten se sanoi että 11.11 tai 12.11 on laskettu aika mutta merkkas kuitenkin sen 12.11 eli siinä eletään.
Helppoa tuo kun aina maanantaina vaihtuu,ei tarvii kesken viikon muistella :)

Siitä sikiön koosta,ehkä se sitten on sen n.9cm nyt :) :heart:
 
\
päiviä tännekkin!
tänään taas on etovaa oloa ollut mutta muuten ihan jees, tosiaan toivon että tää pahoinvointi lähtis jo :ashamed:
HILLA83: oon ite ihan samaa tässä miettinyt :) mulla oli np-ultrassa viime viikolla sikiön pituus 6,2cm ja mietinkin että onko se jalkojen kanssa vai ei. En tullut kysyneeksi (sanoi kyllä ultraaja mistä mihin nuo mitat on mutta en muista..) Että onko se jo rv 13:lla sen 9cm?
Olisi kiva jos joku viitsisi valaista asiaa :)
Entäs mulla kun on se LA 12.11 niin millä viikoilla ja PÄIVILLÄ nyt menen? Oon mennyt ihan sekaisin jo ja ultrassa vielä sekoittivat enemmän :D
[/quote]

Mulla l.a 17.11 ja oon nyt 12+6, eli sulla päivät nyt 13+4 :) . Eli sulla tulee aina maanantaisin tasaviikot :)

[/quote]

HILLA83: Kiitos tosi paljon tiedosta! kyllä ne tuolla niitä puhelee mutta koskaan tajua mitään,tiedän vaan että RV 14 nyt meneillään :D :)
Selitti että pää näyttää näiltä viikoilla ja kroppa näiltä,tajunut mitään :D Sitten se sanoi että 11.11 tai 12.11 on laskettu aika mutta merkkas kuitenkin sen 12.11 eli siinä eletään.
Helppoa tuo kun aina maanantaina vaihtuu,ei tarvii kesken viikon muistella :)

Siitä sikiön koosta,ehkä se sitten on sen n.9cm nyt :) :heart:
 
Heissan, Täällä on päivä mennyt huonosti, käytiin kaupassa niin alkoi sitten näkökenttä puolittumaan ja eikun äkkiä apteekkiin hakemaan panadol zappia ettei migreeni pääse kunnolla ainakaan päälle...esikon odotusajalla oli myös migreeniä alussa, eli taidankin varautua tähän ja miinoittaa joka paikan särkylääkkeillä, niin auton kuin jokaisen kaapin kotona, että varmasti löytää sitten :LOL: :LOL:

(.): Mua on alkanu huolestuttamaan masun kasvu...kun en tunne kohtua ollenkaan kun tuota makkaraa on jonkun verran tuossa masussa (bmi 29 ennen raskautta :ashamed: ), niin pelkään ettei vauva olekaan kasvanu enää ultran jälkeen, vaikka potkuja olen ollut tuntevinani, sellaisia hentoja, mutta ainahan ne voi olla ilmavaivoja :/ eikä ne varmaan ala ees ultraamaan miun mielenrauhan vuoksi, eli pitää odottaa keskiviikkoon ja toivoa että neuvolassa kuunneltaisi sydänäänet...viikkoja silloin kuitenkin 15 eli luulis kuuluvan...kamala tätä epätietoisuutta, kun olisi jo muutaman viikon pitemmällä et tuntis ne potkut jo kunnolla eikä tarvis surra ja huolehtia näin paljon :'(

Perfekta ja masukki 14+2
 
hilla83 ja nita Meille sanottiin nuo pikkuisen mitat juuri noin eli kroppa plus jalat. Viikoilla 12-13 pitäis olla suunnilleen 9cm, mutta jokainenhan on yksilö alusta asti.

Ostin tänään ekat mammahousut tai siis farkut ja masutuubin sellaisen H&M:n version. Aivan ihanat jalkaan, kannatti kyllä sijoittaa kunnon farkkuihin.

pikku-jussi ja natiainen rv 12+5
 
oho tuli viime kerralla 3 kertaan teksti :ashamed: :LOL:

Tuosta painosta/sikiön liikkeistä.
Olen nyt tosiaan tuolla viikolla 14 joten liikeitä ei varmaan edes tuntisi (esikoinen kun on tulossa) ? :) eikös kuulemma esikoisesta tunne vasta rv 20 paikkeilla tai jotain sinnepäin? No,kai sekin aika yksilöllistä.
Mutta tuota painoa ei ole tullut, tuleeko yleensä RASKAUDEN takia alkuvaiheessa painoa lisää vai vasta jostain tietystä viikosta lähtien? En ole oikein voinut syödä mitään ,saatika edes ajatella varsinkaan mitään rasvaisia ruokia joten ehkä siitäkin syystä paino hiukan tippunut. Olen vain miettinyt että milloin ne RASKAUS kilot alkavat tulla? Eivätkä muut "ylimääräiset" :) Olen kyllä kattonut mitä syön etten koko aika popsi jotain.. ja herkut oon koittanut jättää että kaipa sekin noihin ylimääräisiin jotain auttaa.
Tiedän,ei saisi stressata kiloista raskaana mutta minkäs teet..tälläinen olen :ashamed:
 
Moniko on jo tuntenut liikkeitä? Mulla on tuntunut masussa mylläys noin viikon päivät, aika yllättävää että näinkin aikaisin tuntuu, tai en osannut ihan vielä odottaa.. Mutta ehkä sekin vaikuttaa, kun siellä jumppailee nyt kaksi kaveria.

Sain tänään postin mukana ensimmäisen "virallisen" äitiyspolin ajankin, se on 29.5. ja sisältää ultran ja lääkärin tutkimuksen. Mie oon vieläki ihan pihalla tästä raskauden tilasta, että onko tämä enemmän vai vähemmän seurattavaa mallia :D Siis kun np-ultrassa näkyi yhteinen istukka, mutta ovat kuitenki omissa sikiöpusseissaan.. Pitää muistaa kysyä seuraavalla käynnillä, jos eivät huomaa selittää.

Liituraita 13+4
 
Iltaa! :wave:

Leipomisien keskeltä :wave: :)

PERFEKTA mulla ei ole migreeniä muuten, mutta raskausaikoina se on lievänä. Tulee just näköhäiriöitä ja kummallinen olo. Säikähin kun ykköstä odotin että mikä mulla on, mut sit näin lääkäri meinas että on..

PIKKU-JUSSI Kiitos tiedosta :) . Olin siinä luulossa että koko sikiö on sen 6 senttiä, mut kiva tietää. Sehän on jo iiiso ;) . Mä ostin kans H&M:n äitiysfarkut(oli 50e) mutta on kyllä ihanat päällä ja menee loppuun asti.
Oon kans AB- :)

NITA1 Se on niin yksilöllistä. Siihen vaikuttaa mistukan sijainti mm. Itse tunsin ekasta rv 17 ekat liikkeet ja istukka oli sillon takaseinämällä(sillon vissiin tuntee aiemmin) ja nyt on etuseinämällä mutta aivan ku olisin jo pientä kutinaa tuntenut. Tosin sairaanhoitaja sanoi että ei näin aikasin voi tokastakaan tuntea, mutta mä oon kyllä aika varma että jotain liikettä on ollut :) . Tuo kilojen tulokin on niin yksilöllistä. Ittelläni jo ennen kun raskaustestin oon tehnyt niin on paino noussut 2-3kiloa. Ja mulle tulee helposti niit rakausaikana :ashamed: . No sitä kerkee sit taas laihduttaa joskus ja mulla ainakin imetyksellä karisi kilot.

LIITURAITAPAITA Tuos jo kirjottelinkin että oon jonkinlaisia likkeitä tuntenut, ainakin kuvitellut tuntevani =)

HEMSKI Eikö olekkin ihanaa ne ekat sydänäänten kuuntelut :)

VIIVIN Eli merkitään niin että 14+6 jälkeen tulee 15 ja sit 15+1

MERENNEITONEN onnea hyvistä ultra-kuulumisista.

Laitanpa GALLUPIN: Millä rv:lla olet käynyt np-ultrassa ja paljon sikiöllä oli kokoa?
Mä olin rv 11+5 ja 5,4cm oli pää-perämitta :heart:

Nyt esikoista nukuttaan, meni taas vähän myöhäseks..

Voikaa hyvin :wave:

-hilla 12+6-
 
Liituruutupaita (menikö oikein?)! Sittenhän teille tulee identtiset kaksoset! Hauskaa!

Hilla, se kielijänne on selvästi venynyt mut meillä on lähete korvalääkärille joka tutkii sen paremmin yhden vuoden korvilla. Jos kiristää liikaa edelleen niin se katkaistaan just siks et äänteet tulis opittua eikä puhevikoja tulisi. Olis vaan ollu hiukan helpompi operaatio vastasyntyneelle ja se imeminenkin olisi luonaantunut paremmin.

Mua kiinnostaa sikäli toi painonnousu, et viime raskauden lopulla polvi alkoi vihoitella välillä niin etten pystynyt kävelemään. Et eipä tulis elämästä liikuntarajoitteisena mitään 1,5v kanssa ja lisäks haluan pitää kunnon edes jollakin tasolla synnytystä varten. Nyt katoinki vanhaa neuvolakorttia niin näillä viikoilla mulle oli viimeks tullu jo 5 kg, nyt siis n.1-2kg. Ja nyt on ihan suht sama paino kuin viime raskaudessa tähän aikaan vaikka lähtöpainoa olikin enemmän. On kyllä ollut ihan erilaiset mieliteotkin, lähinnä omena ja salaatti ja perus kotiruoka. Viimeks piti olla niin rasvaista kuin mahd. mut varmaan kroppa vaatikin sitä kun se bmi oli sen verran alhainen.

T: Viljonkka ja Untuvainen 14+0
 
Ultra oli 11+6 mut koko vastasi 11+1 ja 43mm.

Joo, oon kans tuntenut välillä jotain liikettä masussa mut en osaa varmaks sanoa onko se vauva ku tuntuu niin erilaiselta kun viime raskaudessa. Mulla oli viimeks sellaista kutinaa ja pierunristeilytunnetta ja nyt on tuntunu vähän niinku voimakkaampaa elohiirimäistä töytäystä, mut siis vaan kerran kaksi kerralla. Olipa vaikea selittää.
 

Heips!

Mie kävin np-ultrassa rv 12+2, ja pää-perä-mitta oli 6,2cm.

Huvittavaa, kun katsoin esikoisen np-ultrakuvaa, niin siinä oli viikkoja 11+6 ja mitta oli 4,5cm..Onko meille tulossa jättiläinen vai voiko ne kasvaa noin eri tahtia?
 
Tipi harmaana
Huomenta \|O \|O

Ei ole oikein jaksanut kirjotella....väsymys on tajutonta ja vie melkein jalat alta. Viime viikolla np-ultra :heart: pienellä oli mittaa jo 6 cm päästä peppuun ja kaikki oli hyvin. Kovin vaikutti aamu-uniselta :LOL:

-Tipi & VeetiVilma 13+4 ?
 
Voi... :whistle: Kauankohan tässä vielä pitää oottaa että pääsee synnyttämään?! Jos nyt ainakin se puol vuotta kuitenkin.. Mutta kun mulla tuli hirvee ikävä (taas) sitä jännitystä, kipua ( :saint: ), odotusta, ensimmäistä itkua, rakkautta... Voi kauhee. Mun mielestä synnyttäminen on ihanaa! Sattuuhan se ihan p.erkeleesti, mut on se ihanaa! :heart:

Niin ja tää on mun mielestä huvittavaa! Mä oon raskaana oikeesti... Nimittäin siinä edellisessä Suomen pelissä ku Nummelin loukkaantu, mulla meinas päästä itku! :'( :D Kaikki ihan kummalliset asiat tuo tipan linssiin!

Lähden jauhamasta...

emmamma & alma-iita 15+1 :heart:
 
Siis mustakin synnyttäminen on ihanaa!!! Se on vähän niinku lapsena ku odotti joulupukkia ja lahjoja. Jännittää pirusti, ja sitä odotuksen määrää kun on niin innoissaan et minkälainen tyyppi sieltä tulee. Mua ei synnytys ihan kauheesti edes sattunut, kun kivunlievitys toimi niin hyvin. Vähän liianki hyvin tosin, ku ponnistaessa en tuntenut supistuksia ollenkaan niin sais puskea milloin sattui. Mutta se ensi-imetys oli mahtavaa. Pieni lämpöpatteri siinä rinnalla ekaa kertaa....

Joo ja mä myös pillitän joka asiasta. Se joku jääkiekkoilija oli saanut tytön ja tuli päiväks Suomeen katsomaan sitä, mä luin lehteä ja pillitin. Eilen itkin melkein hysteerisesti ku joku idiootti oli ajanut tahallaan koiranpennun kuoliaaksi. Ei ollut tätäkään ekassa raskaudessa... Välillä tulee melko varma olo että tyttö tulee. No eipä sitä varmaksi voi tietää.
 
Heissan tiältäkin...
sainpa kivoja uutisia mun kummeilta äidin kautta...mä en ole tervetullut enää heille vierailemaan, kun olin kuulemma sanattomuudellani mummun hautajaisissa niin kovasti arpeuttanut kummisetäni sydämen \|O \|O \|O
Kukakohan niitä arpia on ja kenen sydämeen tehnyt!!!!!!!eivät ole esim, edes synttärikortilla viiteen vuoteen muistaneet, kova paikka miulle eikä ole soiteltu ja kyselty kuulumisia(ennen oli todella hyvä yhteydenpito) ja minä olen se joka suruissani en pahemmin voinut jutella niin arpeuttanut toisten sydämiä \|O ja #&%?$!*!!!!!!! :headwall: :headwall: voi vee että ottaa nyt piähän, mut tiiänpähän nyt ainakin hyvän syyn olla menemättä serkkuni häihin...he tulevat myös sinne ja eihän he voi tulla jos me menemme niin siellä olkoot ja juhlikoot, en olisi sukuani halunnutkaan nähdä :'( :'( nää hormoonit vielä päälle niin voi että on muuten itku herkässä...mutta onneksi miulla on täällä oma perheeni joka tulee minua...pakko mennä nyt rauhoittumaan

Perfekta ja hattivatti 14+3 (nimi keksittiin eilisillalla :) )<br><br>
 
mona85 harmaana
Mulla vähän epävarmat fiilisket, eilen reilun tunnin ajan menkkajomotteli. Ei mitenkään hirveän pahasti, mut tuntuvasti kuitenkin. Meni sit ohi ihan hyvin ja nukuinkin siinä, mut säikäyttää. Olin vanhempien luona auttanu perunan laittamisessa, ois pitäny ehkä varoa enemmän:( Huono omatunto niin monesta asiasta (kahvista, juonu liikaa, salmiakkia liikaa, sokeria jatkuvasti liikaa jne jne). Ei silti, että tuosta perunanlaitosta ois huono omatunto sinänsä, mut ois pitäny olla varovaisempi vaan siinä eikä uhmata, että minähän en mitään varo. Uskon silti, että kaikki hyvin ja ti neuvola, jossa toivottavasti kuulis sydänäänet. Luulis, et jos ois paha tilanne, kipuilu ei ois menny ohi tai ois vuotanu tai jotain. Tai ollu vielä kovemmat kivut, nyt oli lähinnä kohtalaista jomottamista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:17 mona85 harmaana kirjoitti:
Mulla vähän epävarmat fiilisket, eilen reilun tunnin ajan menkkajomotteli. Ei mitenkään hirveän pahasti, mut tuntuvasti kuitenkin. Meni sit ohi ihan hyvin ja nukuinkin siinä, mut säikäyttää. Olin vanhempien luona auttanu perunan laittamisessa, ois pitäny ehkä varoa enemmän:( Huono omatunto niin monesta asiasta (kahvista, juonu liikaa, salmiakkia liikaa, sokeria jatkuvasti liikaa jne jne). Ei silti, että tuosta perunanlaitosta ois huono omatunto sinänsä, mut ois pitäny olla varovaisempi vaan siinä eikä uhmata, että minähän en mitään varo. Uskon silti, että kaikki hyvin ja ti neuvola, jossa toivottavasti kuulis sydänäänet. Luulis, et jos ois paha tilanne, kipuilu ei ois menny ohi tai ois vuotanu tai jotain. Tai ollu vielä kovemmat kivut, nyt oli lähinnä kohtalaista jomottamista.

toivotaan ettei mitään vakavaa! mutta en usko :hug:

Mä kävin np-ultrassa (muistaakseni) viikoilla 12+5 ja pää-perämitta oli 6,2cm

Entäs milloinkäs teillä on nuo RAKENNE-ULTRAT?
Mulla viikolla 19 ,kesäkuun puolessa välissä :heart:

Mitäs tässä muuten, eilen käväistiin mökillä ja sain kuulla että miehen serkku odottaa kanssa lasta ja LA siellä on marraskuun lopulla/ihan joulukuun alussa :)
Oli kyllä kiva hiukan yllätys mutta todella mukava =)
Tuosta painosta puhuttiin hänenkin kanssaan ja kuulemma 10kg oli edellisestä tullut mutta oikeastaan kaikki oli jäänyt synnärille.
No, mulla on tässä paino pysynyt ihan samana ,saas nähdä milloin alkaa nousta.. Toivottavasti vasta tuota loppuraskautta kohden :saint:

ONKOs pahoinvoinnit jo kokonaan hellittänyt?
Mulla ei :( eilen taas tuli ylös ja nytkin on vähän sellainen olo että.. :ashamed:

HILLA83: Niin tuosta vauvan liikkeistä, tuntuu kyllä välillä että mahaa möngertäisi mutta en oikein jaksa uskoa että vielä rv 14 tuntisi mitään että ehkä ne ovat enemmän niitä ilmavaivoja.. :snotty: :)
mutta eiköhän niitä potkuja ehdi sitten riittämiin tuntemaan :D

Maha ehkä vähän alkanut pömpöttämään omasta mielestä, mies sanoi että ei oikein huomaa eroa . ei vain uskalla sanoa että joo kyllä näkyy :LOL:

Mutta joo, täytyy varmaan lähteä pikkuhiljaa käymään äitillä.
Ja hyvää ÄITIENPÄIVÄÄ TÄNNE VAAN KAIKILLE TULEVILLE JA JO OLEVILLE ÄIDEILLE :hug: :heart:
 

Yhteistyössä