\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:17 mona85 harmaana kirjoitti:
Mulla vähän epävarmat fiilisket, eilen reilun tunnin ajan menkkajomotteli. Ei mitenkään hirveän pahasti, mut tuntuvasti kuitenkin. Meni sit ohi ihan hyvin ja nukuinkin siinä, mut säikäyttää. Olin vanhempien luona auttanu perunan laittamisessa, ois pitäny ehkä varoa enemmän
Huono omatunto niin monesta asiasta (kahvista, juonu liikaa, salmiakkia liikaa, sokeria jatkuvasti liikaa jne jne). Ei silti, että tuosta perunanlaitosta ois huono omatunto sinänsä, mut ois pitäny olla varovaisempi vaan siinä eikä uhmata, että minähän en mitään varo. Uskon silti, että kaikki hyvin ja ti neuvola, jossa toivottavasti kuulis sydänäänet. Luulis, et jos ois paha tilanne, kipuilu ei ois menny ohi tai ois vuotanu tai jotain. Tai ollu vielä kovemmat kivut, nyt oli lähinnä kohtalaista jomottamista.
toivotaan ettei mitään vakavaa! mutta en usko :hug:
Mä kävin np-ultrassa (muistaakseni) viikoilla 12+5 ja pää-perämitta oli 6,2cm
Entäs milloinkäs teillä on nuo RAKENNE-ULTRAT?
Mulla viikolla 19 ,kesäkuun puolessa välissä :heart:
Mitäs tässä muuten, eilen käväistiin mökillä ja sain kuulla että miehen serkku odottaa kanssa lasta ja LA siellä on marraskuun lopulla/ihan joulukuun alussa
Oli kyllä kiva hiukan yllätys mutta todella mukava =)
Tuosta painosta puhuttiin hänenkin kanssaan ja kuulemma 10kg oli edellisestä tullut mutta oikeastaan kaikki oli jäänyt synnärille.
No, mulla on tässä paino pysynyt ihan samana ,saas nähdä milloin alkaa nousta.. Toivottavasti vasta tuota loppuraskautta kohden :saint:
ONKOs pahoinvoinnit jo kokonaan hellittänyt?
Mulla ei
eilen taas tuli ylös ja nytkin on vähän sellainen olo että.. :ashamed:
HILLA83: Niin tuosta vauvan liikkeistä, tuntuu kyllä välillä että mahaa möngertäisi mutta en oikein jaksa uskoa että vielä rv 14 tuntisi mitään että ehkä ne ovat enemmän niitä ilmavaivoja.. :snotty:
mutta eiköhän niitä potkuja ehdi sitten riittämiin tuntemaan
Maha ehkä vähän alkanut pömpöttämään omasta mielestä, mies sanoi että ei oikein huomaa eroa . ei vain uskalla sanoa että joo kyllä näkyy
Mutta joo, täytyy varmaan lähteä pikkuhiljaa käymään äitillä.
Ja hyvää ÄITIENPÄIVÄÄ TÄNNE VAAN KAIKILLE TULEVILLE JA JO OLEVILLE ÄIDEILLE :hug: :heart: