iltoja tännekkin..
käytiin tossa äsken koirien kans suht reippaalla lenkillä kun kerranki ei sattunu mihkään *toistaseks*. Oli kyl ihan kiva kävellä kunnolla eikä vaan löntystää niinku tänään päivällä
HE82: joo no oon mäkin vähän alkanu miettii et mitäköhän sieltä neuvolasta tullaan sanomaan jos tota tahtia paino nousee. Kun en kanskaan oo mitenkään erityisen paljon vetässy mitään makeeta.. hyvä jos sillon tällön jotain.. No oiskohan se vaan tätä loppua kohden? Sopii toivoa ettei ihan hirveitä määriä enään nousis :ashamed: Ei se terkka mitään sanonut,ainakaan vielä..saas nähä ens kerralla.. Mä huomasin et nilkoissa on turvotusta, mut sitä nyt on minimaalisen vähän ja aina vaan iltasin.. eli "kostautuu" seisoskeleminen ja kävely päivältä sitten näin iltasin..
Ärsyttävää sikäli vain kun tietää ettei oo mitenkään kummemmin syöny ku ennenkään ja sit yks kaks tulee vaan lisää
No ehkä se vauva mikä siellä kasvaa vaan?
PIKKUM: no kyllä mäkin vähän kattelin sitä vaakaa ja varsinkin neuvolakorttia mihin niitä lukemia lisäs
HELMENTYTTÖ; juu huomasin mää et EMMAMMA on tytön pyöräyttänyt
Tarkotinkin sitä että sit kun hän jaksaa ym niin ois kiva kuulla kuulumisia =)
Hillakin tais tosiaan päästä tosi toimiin.. sieltäkin suunnalta mielenkiinnolla odotellaan kuulumisia !
Kyllä sulla SANNA on jännät paikat, ite en kyllä varmaan sais nukutuks
Onnea sulle vauvanhaku reissulle :heart: :hug:
Mulla noita supistuksia kyllä on ja ehkä hyväkin niin tietää ainakin et ehkä saa jotain aikaseks.. mut silti jotenkin tuntuu et mä kärvistelen (muutaman muun kanssa
)täällä vielä reippaasti lasketun ajan jälkeen
:kieh:
No kyllähän se vauva tulee sit kun on valmis
VATTIHATUL:ltakin oli kiva kuulla kuulumisia, sielläkin vielä yhdessä koossa toistaiseksi
Aika hyvän kokoinen tuo sun sf-mitta
!!
Saas nähä mitä yö taas tuo tullessaan.. untako vai ei
Yleensä alkuyö menee siihen et saa ravata veskis kun vauva painaa rakkoa niin pirusti.. ja sit vihlaseee |O
mut jos siirtys vaik töllön ääreen..