*Marrastähdet '07* Lokakuussa

ONNEA SANNALLE TYTTÖSESTÄ :flower: :heart:

Neuvola olis tänään taas, harmi vaan että ei ole enää lääkärintarkastusta jotta tietäis ton alakerran tilanteen :/
Mulla on kuitenkin sen pari senttiä ollu auki jo rv33:sta asti ja kanavaakin oli vaan sentin verran sillon jäljellä. Nyt kun oli tää viimeinen neuvolalääkäri pari viikkoa sitten niin ei siitä saanu kunnolla selvää oliko sitä edistystä tapahtunu, sanoikin silloin ettei viitsi kunnolla tutkia jottei kohdunsuu ärsyynny. Hänen mukaansa tilanne oli kuitenkin jotakuinkin sama kun viikkoja aikasemmin.

No myöhemmin sitten neuvolakuulumisia :wave:


 
Huomenia

Paljon onnea Sannalle pikkuisesta prinsessasta, eilen illalla jo päivitin teidät etusivulle :heart:

Täällä ootellaan nyt sitten tiivistemiestä, joka tiivistää nuo ikkunat kun, eivät vaihtaneet kuin sen sisimmän lasin vain...juu se lasihan se vuotaa juu :kieh: :kieh: ei varmastikkaan ne 30 vuotta vanhat karmit :headwall: mut kun se mies on käyny niin pääsee sit laittamaan vielä keittiönkin kuntoon ja verhot paikoilleen makkareihin ja keittiöön...

Perfekta ja hattivatti 39+0 "viimeinen viikko käynnistyi"
 
Jospas nyt onnistuis jotain kirjoittaa ,kun eilen oli sivut jumissa ettei tekstiä saanut lähetettyä :kieh:

Onnittelut Sannalle :flower: :heart:

Mullakin taitaa mennä tämä raskaus ihan "loppuun asti"...perjantaina on viikot sitten täynnä :whistle:
Kahtena aamuna on tullut sellaista verensekaista valkkaria/limaa pikkutippa ja harjoitussupparit muuttuneet enemmänkin säryksi aivan alamahalle. Luulisin,että vauvakin on laskeutunut,kun tuntuu maha valahtaneen.

Jospa tästä kohta päästäis synnyttämään ;)

lumi*+masukki 39+5
 
Onnea Sannalle ja koko perheelle!!! :heart: :flower: Varmasti ihanaa päästä vihdoinkin tutustumaan siihen pieneen ihmiseen. :)

Niin ne muidenkin synnytykset lähenee. :) Eilen kuulin, että appivanhemmat oli muutama yö sitten olleet ihan varmoja, että nyt " se tapahtuu". Kännykkä oli päästänyt keskellä yötä jonkun äänen (akku tyhjeni...) ja molemmat oli säpsähtäneet ylös ja ajatelleet, että me soitetaan/laitetaan viestiä. joopajoo. :) Ja äsken, kun miehelle soitin, se oli jo melkein takkia niskaan heittämässä. Olin kuulostanut niin huonovointiselta tms (taisin olla vaan kypsänä, kun oli ongelmia tietokoneen avaamisen kanssa...), että siitä veti johtopäätöksiä. :) Koskakohan nuo omat- ja appivanhemmat alkaa keskellä yötä soitella, kun höyryävät siellä... :/ ;)

En joutunut viime yönä kertaakaan nousemaan sängystä!!! Ja lisäksi aamulla ei edes ollut paha olo! =) Nyt on semmonen olo, että kärrynpyöriä voisi tossa olkkarin lattialla heittää! :D Hehe, sepä oiskin näky...

mussu & pulla 36+5
 
Heippa!

Onnea Sannalle kovasti ja muillekkin ketä tässä välissä nopeana jakautunut! Mukava lukea noita uutisia =) :flower: :flower: :flower:
Mitenhän liituraidalla on mennyt?

Huomenna sitten mulla edessä sektio ja vauvat näkevät päivänvalon :D

Pitäkää peukkuja! Heido... :wave:

terkuin mittari ja kaksoset 37+2 :heart:
 
Onnea Sannalle!! Mullakin täällä kyyneleet valuu aina kun näitä vauvauutisia luen, ennen en todellakaan ollu itkuherkkä :D
mittari lle voimia huomiseen :hug: *peukut pystyssä*
Ei mulla muuta asiaa ollutkaan, piti vaan tulla norkoilemaan :whistle:
 
Onnea Sannalle :flower:

Täydet viikot lähenee ja täällä vaan vahvasti yhtenä.. Kohta pitäis lähteä kaupassa käymään, taidan ravata muutaman kerran rappusia siellä ylös ja alas josko jotain alkais tapahtua :whistle:

HT ja veturi 39+5
 
Heti alkuun on taas sanottava etten vaan ole jaksanut alituisten suppareiden ja muiden kolotusten kanssa raahautua koneelle niinä vapaina hetkinä joita lapsosilta ollut, ne kaikki hetket olen yrittänyt vaan olla tekemättä yhtikäs mitään.
Eilinen iltakin oli taas yhtä tuskaa suppareiden ja pakotusten kanssa.....
Nyt sitten tänä aamuna olenkin huomannut niiden saaneen jotakin aikaankin kun on alkanut tulemaan limaa ulos...
En laske vielä ihan limatulpaksi kun molemista aikaisemmista sen on erottanut ihan selkeästi,mutta nyt vaan jotakin sinne päin...kaipa tämä tästä....
SUURI supparikin tuli äsken kun tyhjeni samalla vattakin....meinasi ihan tulla kiirus veskiin....

Nyt kuitenkin kauppaan tästä suunnattava, miekkonenkin saikulla kun on saanut flunssan kimppuunsa.
Nauroikin sitä,että nyt ei tarviis synnyttämään vielä lähteä ennen kuin hän saa itsensä taas kuntoon :LOL:

Sannan kuulumisia oli tosiaan mukava saada luettavaksi! Mukavaa vauva-arkea vaan sinne :heart:

Mittarille tsempitykset huomista varten!!

Minny,lapset ja Jaska 36+2 taikka 38+2
 

Kävin tuossa jo pari tuntia sitten yrittämässä lähettää tänne viestiä, mut voi tana ja kele, eipä onnistunut, vaikka monta kertaa koitin..
En enää muista mitä muuta piti kirjottaa ees..pöh :(

No, ainakin mulla mielialat on taas vaihdelleet, ja lähinnä just sinne herkemmälle puolelle..illalla piti tikut tirauttaa kun mies halus nukkua sohvalla, ettei aamuvuoroon herätessään herättäis minua ja tyttöä. Tulihan tuo sit viereen kunhan sain itteni taas rauhoteltua. Tuntui vaan että tukehdun kun nenä meni niin tukkoon, mut siltikään en itkua pystyny lopettaa.

Tänä aamuna saatiin tytön kans nukkua kuitenkin 8 asti, eli eipä tyttökään herännyt viideltä vaikka mies sitä pelkäsikin. Mulla tuli sit juostua veskissä parikin kertaa, mitä lie oonkaan syönyt..ja sitten tuli joku ihmekramppi mahan oikeelle puolelle. Ilkeeltä tuntui ja jonkin aikaa kesti, mut onneks meni ohi.

Tänään on vauva jo paljon enemmän liikuskellut ku eilisen päivän aikana. Onneks, meinas jo hätä tulla. Tuossa makoiln sohvalla tytön kans, ku piti äitin kainaloon päästä hänenki, nii tyttökin kattoi kun välillä pylly ja välillä jalka nousi. Pääs vauvaa kokeilemaan :)
Sittenhän tuo viellä pusujakin antoi vauvalle masuun, mulla oli masu ihan märkä sen jälkeen. Nyt on nii hirmuisesti alkanu pussailee kaikkia. Eilen käytiin miehen isovanhempien luona, ja yleensä tyttö on vähän vierastanut isomummoa, mut nyt hällekin monta pusua antoi illan aikana, mitä siellä istuttiin.

No, koitan taas lähettää tämän..kyllä mahtaa muutama ruma sana päästä jos ei taaskaan onnistu..
M ja 38+4
 
Sannalle onnittelut Nipsu-neidistä! :flower:

Mittarille voimia huomiseen koitokseen!

Kyllä nää sivut tosiiaan jumittaa :headwall: Johtuiskohan vissiin siitä kun on jo niin pitkäks päässy tää ketju. No huomenhan on jo marraskuu.

Viime yönä supisteli parin tunnin ajan muutaman kerran kipiästi. Nukahin sitten, eikä nyt aamulla oo mitään kipuloita ollu.
Miun mies on jo ihan "hermona" tulevasta synnytyksestä. Eilenkin kun soitin sille kesken työpäivän, niin työkaverit oli sanonu että sen naama oli menny ihan valkoseks kun näki että mie soitan. Ja kun vastas, niin ekat sanat oli joko se tulloo.
Sit tuo mies kulta näkee vaikka mitä unia tulevaan synnytykseen liittyen. Välil pitää ihan nauraa niille unille. Toissa yönä näki, että oltiin menos synnyttää. Ekaks ei auto lähteny käyntiin ja sit yritti soittaa taksii, puhelin meni rikki. Mentiin linja-auto pysäkille, päästiin kyytiin, mut auto ei päässy mäkee ylös. Sit tulikin taksi jostain ja hypättiin kyytiin. Päästiin sairaalalle, mutta sairaalan ovet oli lukossa. Sitten joku hoitsu huomas meiät ikkunasta ja heitti palotikkaat alas ja niitä pitkin sitten kiivettiin sisälle ja eikun synnyttämään. :LOL:
On se vähän hassu ukkeli, tuo miun kulta :D

Hemski ja Santruska rv38+4
 
Mukavaa oli kuulla Sanna kuulumisia!
Mittarille tsemppiä huomiseen!

Vauvaa hakemassa taitaa tosiaan olla muutamat, kun on niin "hiljaista" tai sitten tämä sivujen tökkiminen vie kirjoitusinnon. Ainakin minulle on käynyt niin... :ashamed:

Täällä ei muutoksia. Edelleen yhdessä kasassa. Välillä supistelee, vihloo, kiristää jne. Kylki aivan hellänä ja lantionseutu on myös "hankala". Tätä tämä loppuaika sitten ilmeisesti on. Nuo kylkiluut ovat kyllä tällä hetkellä kaikista inhottavin juttu. Aina supistaessa sattuu niin vietävästi, eikä hyvää asentoa tahdo löytyä, varsinkaan öisin (tosin öisin tuo lantion aluekin tuottaa vaikeuksia). Neuvola olisi taas huomenna vuorossa. Jotenkin sitä toivoisi kuulevansa vekaran kiinnittyneen kokonaan ja minä voisin ihan mielelläni starttailla kohti synnäriä vaikkapa tuossa viikonloppuna! :D Mies on jo valmiina lähtöön. On muutamana yönä kuvitellut h-hetken koittaneen, kun olen ähisten ja puhisten kääntänyt kylkeä tai tuskastellut tuota toista kylkeä (tuntuu siltä kuin lihakset repeäisivät kylkiluista irti). Nyt on löytynyt tuosta jurosta miehestä vihdoin se helläkin puoli. Aivan omatoimisesti saattaa jopa hieroa selkää, aiemmin on saanut suostutella... Toivottavasti tämä ei ole ohimenevää vaihetta, vaan ihan pysyvä muutos!

Taidan häipyä suihkuun ja syömään. Hyvää vointia kaikille ja paljon supistuksia! Huomenna alkaa meidän kuu, vihdoin!

Donu 38+3
 
Onnea SANNA!!!!
Mittarille voimia huomiselle!!!

Voiskohan jo aloitella tuota marraskuun ketjua, kun nämä sivut tosiaan vie krjoitusinnon....???

Täällä on tänään tuntunut yksi ensimmäinen hieman kivulias supistus... Jee jee. Jos se nyt oli stten sellainen.
Pitäisi varmaan saada itsensä hilattua hieman tuonne ulos köpöttelemään, mutta olen laiskistunut täysin.
Viimeiset vauvan vaatteet ja lakanat on nyt laitettu kuntoon ja mietin, koska laittaisin äitiyspakkauksenkin nukkumisvalmiuteen.
Sairaalakasseja olen pakkaillut. Kotiintulotamineita meille molemmille enemmnkin. Se kassi joka pitäisi sitten ottaa jo synnytykseen mukaan, on vielä tekemättä....
Tutin muuten ajattelin pakata, mukaan, vaikka täällä on tullut sellaista kommenttia, ettei olisi hyvä tuttia antaa ennen kuin imetys sujuu. On kuulemma jotenkin erilainen imuote. No sen näkee sitten.
Huomenna pitäisi lähteä reissuun ja mietin, että pitäisikö katsoa matkalta mahdolliset synnytyssairaalat. :LOL:
No onneksi minulla on vielä tuohon h-hetkeen aikaa.

jospa sitä yrittäisi kammata hiukset ja lähteä ostamaan lasagne-levyjä... :p

Enni ja JalMari 36+1
 
Oli noita teidän uutisia täällä jo ehditty odotteleenkin! Tuuhan kirjotteleen vauva-arjestanne aina kun jakselet.

Älkää nyt kaikki vielä jakaantuko pliiiiiis :whistle: Kukas mun kanssa sitten kirjottelee kun mulla menee kuiteski ihan loppuun saakka tämä :whistle: Enni samassa vaiheessa kuin mä,mutta sullakin jo supistelee...mulla ei mitään |O

Mittarille tsemiä huomiseen koitokseen!!!

Pitäsi tästä mennä syömään...jälkkäriksi olisi Hillan antaman reseptin mukainen suklaajuustotorttu :p :p :p

Missähän muutes Hilla on???

LilliM+Kaapo 36vkoa
 

Yhteistyössä