*Marrastähdet '07* Lokakuussa

Heips!

Voi, tuliko Hillalle lähtö? Onnea vaan hälle matkaan, jäämme odottelemaan uutisia!

En nyt muista kellä oli niitä ylimäärä suppareita, mut minäkin voisin ottaa niitä vastaan, jos viitsit lähettää, kun ei tunnu miltään..jos ne sais jotain ees aikaan.

Täältä kun lueskelee niin kaikilla tuntuu vauva vaa laskeutuvan alaspäin, mut meijän masukki tekee sit päinvastoin. Eilen illalla ja tänä aamuna oli hirmu tukala olo mahassa, kun masukki oli vissiin noussu ihan tuohon ylös, niin ainakin kuvittelisin. Nyt taas ei sit niin paljoo ahdista, onneks, tuntui ettei meinaa henkeäkään saada.

Mieltäkin viimeks kysyttiin neuvolassa että haluutteko käydä niissä valmennuksissa, nii sanottiin et eipä taida olla tarvetta..viimeks käytiin parissa, eikä sieltä oikeen mitään älykästä jääny mieleen. Ja sen lisäks miehellä on tuo kolmivuorotyö, niin harvoin ne osuu silleen että oltais ees päästy.

No, tsemppiä kovasti supisteleville ja muutenki kipeille..taijn lähtee istumaan ja ihmettelemään, et mitäs seuraavaks tekis:)
M ja rv 37+2

Sanna: täälläkään ei oo ketään näkyny, että menee hermo...

Koitin tuossa päikkäreitäkin nukkua, mut hyvin katkonaiset oli nekin, alkoi selkää särkemään ja heräilen nykyään ihan pieniin risahuksiin, niin pitäis olla koko poppoo kerralla nukkumassa tai minä yksin kotona et sais nukutta ehkä hieman paremmin...
pitäis kauppaan lähtä tässä, jos haluaa jotain syödäkin...tuntuu vaan ettei jaksa, mitenköhän huomenna sitten olen zombiena siellä labrassa *haukotus*

Perfekta ja hattivatti 37+5

katjuza: Miiku on "nettipimennossa", kun heillä oli se muutto tossa vko pari sitten.

PikkuM Täällä niitä suppareita ainakin on eikä tarvis olla. Koitin niitä Perfektalleki lähetellä, koita sä ottaa koppi :D

Mulla valuu vaan verta nenästä oikeen vaan kunnolla, ei kivaa, ei kivaa..

Eikä ole edelleenkään kuulunu sairaalasta mitään :headwall:

huoh tylsää |O tiiä jotenkin mitä tekis..tai oishan tossa jotain pientä koko aika jos vaan "jaksais".. esim. vauvan vaatteit vois tuolla kaapissa järjestellä kun siellä ne edelleen on kaikki koot yhessä.
Yks joka mun mielestä on kans "puuttunut joukostamme" on VATTIHATTU, vai meniköhän nimi oikein :ashamed: ?!?

ja EMMAMAMA;stakin ois kiva kuulla uutisia ;) ja kaipa niitä oli vielä muitakin jos vaan muistais ketä :whistle:

Nonnih.. Nyt on pyykit pesty, auto imuroitu ja pölyt pyyhitty, muksut kotiutettu ja kaupassa käyty. Vielä kun jaksais mennä potut kuorimaan valmiiksi, ni ois tän päivän hommat jo aika hyvin hanskassa.

Tääl on aika "kiva" syksysade.. Takan vielä lämmittäis, ni on sit ihana röllöttää sohvalla.

Mies tuumas et tähdättäis ens viikolle synnyttämään, tällä viikolla ei kuulemma millään ennättäis ku on kuulemma ylitöitä niin reippaasti luvassa :LOL: anoppikaan ei viikonloppuna kuulemma kerkeis lapsenvahdiksi, kun se on yöt töissä.. :LOL: Mulla ei oo kyl vielä lainkaan sellanen olo, et syntyis. Molemmat tytöt meillä on syntynyt rv41.. saas kattoo pysyykö tämäkin niin kauan mahassa.

Mut nyt kuorimaan ne potut, sit on jo puol voitto!

Täällä iski tajuntaan, että ensi viikollahan alkaakin jo MARRASKUU.... :x
Aika on jotenkin kulunut tosi nopeaan, paitsi nyt viimeinen viikko on laahusanut ja tuntuu että viikot ei etene...
No tiedän kyllä että kun synnyttämään lähdetään niin yllätyn, että oho nyt jo...
Hiuksiin ois nyt sitten raidat otettu, että siltäkin kannalta vois jo synnyttää. =)
TÄnään ois toinen valmennus. Mä ihan tykkään mennä. Päästään kattomaan synnytyssaleja ja ehkä koittamaan jotain asentoja. kuivaharjoittelua nääs. :LOL: voi näyttää ja tuntua hauskalta.

Keskiviikkona olis sitten vihosta viimein mullakin taas nevola. Jospa sais sitten viimeisen lääkäriajankin. Täällä noita lääkärikäytnejä on 3. Ja alapääntilanne katsotaan niissä. Ihmettelen mitä ne lääkärit sitten tekee terkasta poikkeavaa niille, joilla alapääntilannetta ei ole katottu.??? :/

Voi Hilla... Tsemppiä toivotan kyllä ja kuulumisia odotan!!!! Uskomatonta, että nyt noita kuulumisiakin voi vauva-asioissa ootella teiltä kaikilta.

Hei, Minullahan onkin tänään virallinen äitiysloman ensimmäinen päivä!!! Mitenköhän asiaa juhlistaisi.... Pitsalla tai jotain. :p

No mutta nyt menen hetkeksi vaakaan, enen valmennusta.

Enni ja JalMari 34+6 (huomenna taas viikko vaihtuu...)

Mooi :wave:

Kiva huomata ettei ole ainut jolla on vähän tylsää...tai siis mulla ainakin on. Kun mies on töissä päivät, eka lapsukainen tulossa ja tottunut aina menemään suuntaan ja toiseen eli joko työ tai koulu täyttänyt päivän niin nyt jotenkin ei osaa olla :eek:
Kuulostaa varmaan melko sekavalta (sitä olenkin) mutta olen mm. silitelly vaavin vaatteita ja siivonnu kaappeja ym. mutta mutta. Pitäisi nauttia siitä että saa nukkua tavallaan koko ajan ja päikkärit voi ottaa millon vaan ja kämpässä ihan hiljasta...ei osaa nauttia vaan pikemmin ahistaa kun ei tee mitään. Ihan turha yrittää lähtee kauppoihin pyörii kun jalat väsyy niin pian. Valivalivali :LOL:

Tänään on supistellut aika paljon tai siis vattan pinta kovana vähän väliä ja reisiä repii...Ihan hyvä että nyt neuvola kerran viikossa kun mulla on syytä seurata sitä raskausmyrkytystä. Turvotusta toodella paljon ja paineet koholla. Saas nähdä.

Jännityksellä täälläkin odotellaan hillan kuulumisia ;)

-Tipi kera turvonneet sormet

Kävin sitten aikani kuluksi tiimarista ostamassa esikoiselle pienen ylläripussin "isosiskon lahjaksi", ajattelin että semmoinen olisi kiva tuolle 3-vuotiaalle =) Saa antaa sen sitten kun tulevat mua ja vauvoja katsomaan laitokselle. Ainakin naapuri kertoi oman poikansa olleen melkoisen hämmentynyt sairaalaympäristöstä siellä vieraillessaan, pitää nyt ihan tarkoituksella yrittää tehdä siitä kiva vierailu tuolle pirpanalle!

Meille kävikin aika hyvin, mies on ollut nyt pari kuukautta sairaslomalla käden takia, rannekanavaoireyhtymää epäilevät mutta edelleen levolla yrittävät sitä hoitaa. Pystyy siis ihan normaalisti kädellä toimimaan, mutta työssä tärinät ja nostot aiheuttavat kipua ja tikkuilua. No, kävi sitten tänään kokeilemassa puoli päivää töitä, meni takas lekuriin ja sai joulukuun alkuun sairaslomaa :D Ei voi muuta sanoa kuin että sattui todella hyvään saumaan, mie oon niin jännittänyt sitä yksin jäämistä vauvojen kanssa isännän isyysloman jälkeen, mutta nythän se saa olla kuukauden kotona saikulla ja pitää sen isyyslomansa vaikka siihen jatkoksi! Kiva juttu, varsinkin kun oon varmasti sektion jälkeen vähän aikaa hieman kipeä ja muutenkin hommaa riittää kahden tirppusen hoidossa!

Äitikin soitti, ehdinkin jo ihmetellä että miten se ei ole ollut jo ovella kolkuttelemassa - ai miten niin yli-innokas mummu meillä?!!! |O No malttoi sentään muutaman päivän, ja nyt jo kyselee että mitenkäs se ensi viikko, että tarvitaanko apua. Sanoin että ei varmaan vielä ens viikolla, taidan viipyä neitosten kanssa sairaalassa kuitenki jokusen päivän ja esikoisellekin vaihdettiin hoitosopimus kokopäiväiseksi kaiken varalta. Niillä kuulosti olevan mun siskon kanssa kilpailu päällä kumpi ehtii nähdä vauvat ensin, sisko sai kotikenttäedun kun muutti tuohon kilometrin päähän pari viikkoa sitten, isovanhemmilla on sitten 350km tänne ;)

Ihan mielenkiinnosta olis kiva kuulla mitä olette ostaneet (te ketkä olette ostaneet =) ) esikoiselle lahjaksi?

Liituraita 37+0

Tipi:aivan kuin itestäni olisin lukenut, kun kirjotustas luin. Mä oon myös tottunu menemään ja olemaan aika vähän kotona ja nyt kun ei pääsekään, niin on kyllä niiiin tylsää! |O toisaalta tosiaan ihanaa että voi millon tahansa mennä pötköttämään ja olla vaan, mut pidemmän päälle aika puuduttavaa. Onneks sitä tekemistä kuitenkin tulee kohta. Nyt pitäis vaan osata nauttia tästä rauhasta ;)

Hillan puolesta kyllä jännittää aika paljon... =)

Mä oon myös huomannut että Vattihatusta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Toivottavasti siellä kaikki kuitenkin kunnossa.

Mä taistelen täällä talitiaisten kanssa. Ne on jostain syystä saaneet päähänsä tuhota meidän keittiön ja makuuhuoneen tuuletusikkunoiden hyönteissuojat :kieh: Roikkuvat niissä ja nakertavat reikiä. Prkl kun ottaa päähän. Nyt juoksen täällä keittiön ja makuuhuoneen väliä kolistelemassa ja häätämässä niitä pois, mutta eihän se auta kun hetken. |O Oisko vinkkejä että millä sais ne noiden kimpusta pois?Mä inhoan lintuja niin paljon ja ne on saaneet jo kunnon reiät aikaseks noihin verkkoihin. Meillä ei sitten enää pidetäkään ikkunoita auki jos kerran seuraavaks yrittävät sisään tulla :whistle: :headwall: Että mua ärsyttää! :headwall: :kieh:

H82 35+6

Liituraita: itse ostin pojalle muumilotto lautapelin.... tykkää nykyään pelailla kovasti niin aattelin jos se ois kiva, paketoinkin sen ja saa sen sitten kun tulevat katsomaan meitä sairaalaan... se on niinkuin lahja vauvalta isoveljelle... jos sillä sais sitä mahdollista mustasukkaisuutta sitten hieman karsittua..

mulla täällä tylsää, ne perkeleen remppamiehet ei sitten ees ole aloittaneet tänään, ei ole näkynyt ollenkaan...huomenna jos ei ala näkymään soitan isännöitsijälle et niitä ei näy, et eivät vedä kuitenkaan sitten palkkaa kerta eivät mitään teekään :headwall: :headwall: kaikki menee päin persettä :headwall: :headwall: tota ikkunaremppaa kun mahdollisesti on sitten 3viikkoa, vkot 43-45 niin kiva jos aloittaisivat heti niin saisivat sitten valmiiksikin...ei oo kiva ootella ja ootella et milloin ne tulis, kerkeekö vauva syntyä, pitääkö lähtä evakkoon yms yms... :kieh:

Neuvolakuulumisia:

Pissa puhdas
Paino +933 g/vko (hui!!!), yhteensä 8,1 kg
Verenpaine 120/70
HB:tä ei mitattu kun viimeks viikko sitten mitattiin, ei myöskään sokeria
Syke 135-150
Liikkeet ++
Tarjonta rt
Sf-mitta 36 (+1,5 cm/vko)

Niinhän tuo sano että ei haittaa vaikka syntyis tänään :) eli hyvän kokoinen on ja muutenkin valmis tulemaan. Saa nyt sit nähdä että miten menee, ens viikon pe:han se laskettuaika olis :whistle: Seuraava nla taas viikon päästä jos yhtenä kappaleena ollaan.

HT ja veturi 38+3

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:
katjuza: Miiku on "nettipimennossa", kun heillä oli se muutto tossa vko pari sitten.
Nyt nyt kun muistutit niin kyllähän se palautukin mieleen että näinhän se oli

:whistle:

Tänään on tullu käveltyä aika paljon kun on taas lapsia kuskaillu eskariin, kerhoon jne. ja "mukavasti" rupes tossa sitten alaosastoon tulemaan taas paineentunnetta ja supistukset sain taas vieraaksi :kieh: , elikkä tästä huomaa että kotona puuhastelu ei noita suppareita saa aikaseksi mutta kunnon kävelyn jälkeen ne alkaa heti.

En vielä jaksanu sitä itkuhälytintä hakea jotta jos sellasen kävelylenkin vielä tekis iltasella että tohon postiin porhaltas :whistle:

LiituraitaRuutupaita, mä olen tehnyt muille lapsille ja miehelle sellaisen isyys/sisaruspaketin johon olen laittanut kaikille jotain mieluisaa.

Jokaiselle lapselle jonkun pienen lelun (paitsi esikoiselle joka on kohta 16v. ;) , hän saa uuden Singstar-pelin jota varmaan kyllä muutkin käyttävät. )
Yhteiseksi yksi lautapeli ja uusi leffa jota voivat sitten yhdessä katsella. Työnalla on vielä kaikille t-paidat, joihin on tarkoitus itse painaa tekstit, ei vaan ole ollut tilaisuutta tehdä niitä salassa joten alustavast iolen jo sopinut yhden ystävän kanssa että menen ne sinne tekemään joku ilta ja jätän lapset tänne kotiin miehelle. Toivottavasti kerkeän sen tekemään ennen vauvan syntymää.

Nyt ruuan laittoon.

Vika neuvolalääkäri on nyt sitten käyty. Painoa oli viikossa tullut 1400 g lisää!!! :eek: Että "pikkasen". Voisko viikonlopun mässäilyt vaikuttaa. Mitään turvotusta ei vielä ole ollut, mutta nuo kämmenten nivelet on kyllä senverta kipeinä, että oisko tulollaan? :whistle: Verenpainekin oli vähän normaalia korkeampi, mutta ei mitään hälyyttävää silti. Ja kohdunpohja oli 33, 2 cm viikon takaisesta lisää. Alapäässä kohdunsuu oli pehmeä, sormilla auki ja pituutta 2cm. Totesi vaan, että näin voi olla tässä vaiheessa raskautta. Eli ei tuo kai sitten mitään sen kummempaa merkitse, en minä tiiä?? :whistle:

Olivat tänään saaneet ultrauslaitteen sinne ja sillä vähän kateltiin. Se oli ihan positiivinen yllätys. :) Vaikka aika isohan tuo kaveri alkaa jo olla, vaikea hahmottaa siitä ultrasta. ;) Mutta niinpäin oli siellä kun pitääkin ja muutenkin kaikki hyvin.

Ja enpä tietenkään saanut painoarviota, en minkäänlaista. :kieh: Pitäisi kuulemma "ihan normaalin kokoinen" olla... Joopajoo...

Kävi ärsyttämään se lääkäri. Se on jotenkin vaan niin semmonen flegmaattinen, tietoa saa kaivaa siitä irti ja silti saa ympäripyöreitä vastauksia. :kieh: Pöh.

Mutta juu. Nyt lähden sinne kaupunkiin kahvittelemaan. Treffit siirtyi vähän myöhemmäksi, joten ehdin tässä välissä kotona kipasta ja taas mennään. :wave:

Neuvolakuulumisia täältäkin:

Paino +850g/vk ( yht. jo 20kg :eek: )
Turvotus +/-
RR 104/71
Pissa puhdas
Sf-mitta 33 ( sama kuin 2vk sitten )
Tarjonta RT
Syke 150-170
Liikkeet ++

On niin jo lähtö kuoppiinsa laskeutunut, ettei tuo Sf-mitta ole yhtään noussu. Olisin ihan valmis jo synnyttämään, mut kasvakoon toinen rauhassa sen aikaa vielä minkä haluaa. Sunnuntaina olis tulevan kumminsa 18v. synttärit, miun pikkuveljen, tiiä vaikka samana päivänä päättäis tulla ulos. Odotellaan, odotellaan...

Hemski ja Santruska rv37+2

Mun vauva syntyy huomenna :heart: Aamulla klo 7 mennään TYKSiin ja puudutuksessa leikataan niin näkee sitte heti vauvan ku hän syntyy.. Mua alko ihan hirveesti vaan itkettää ku se kätilö soitti ja kerto ja itkettää edelleen. Kaippa se johtuu siittä kun niin kauan on odottanut vauvaa ja nyt vihdoinki huomenna tapaa hänet ekan kerran :heart:

Ei sitte menty sinne äiti&isä-juttuun ku soitti tuolta TYKSistä joku varttia vaille neljä. Käytiin kaupassa sit äsken ja nyt meni mies hakee jotai leffaa..

Niin keuhkot oli kehittyny ja haluavat leikata jo huomenna ku lapsivettä niin vähän ja miks turhaan odottaa sitte ku vauva on kuitenki ihan hyvän kokoinen ja luultavasti pääsee osastolle mukaan heti..

Sanna ja Nipsu 35+5

jes..sain sitten laitettua noi vauvan vaatteet suht koht järjstykseen :)
onpahan sekin sit tehty.. hirvee nälkä..mitäköhän sitä söis kun jääkaappi vähän huutaa tyhjytttään :whistle: Pitäis kaupas varmaan jossain vaiheessa käydä. Ehkä pakkasesta jotain ranskiksii yms löytyis.
Muutenkin kiva kun tota tahtia noita kiloi jos alkaa tulee niin syyä tollasta :ashamed:
Mut näköjään muillakin näin viimisillä viikoilla alkanu tulemaan et ehkä se on ihan normaalia ;) heh.

LIITURAITARUUTUPAITA; aika hyvä "tuuri" jos niikseen voi sanoa, on miehelläs käynyt ;) mut hyvä juttu sun ja vauvojen kannalta..varmasti jonkun näköstä apua tarviitkin kun on kirjaimellisesti kädet täynnä vauvoja :LOL: :hug:

Joo on vähän päivät tylsiä mut pitää nauttia vielä kun voi.. kyllä sit varmasti itse kullekkin tekemistä löytyy kun sairaalasta nyytin kans kotiutuu :)

DJ MUSSUKKA: samanlailla mulle sanottiin, "normaalin kokoinen " eli enpä kauheen viisaaks sen lääkärin puheista tullut. Tänään terkkari kysy et sanoko lääkäri mitään painoarvioo mut eipä sanonu ei. Tosin tää mun terkka on kätilö niin osaiskohan sanoa hän sit jotai jos kysyis? Pitää ens kerralla kysyä.
Sf mitta oli mulla 31 et vähän tipahtanu ton mahan mukana viime viikosta.
Kuulemma käyrien keskelle mennään et ihan normaalia vaikka ei sf mitta nousekkaan.. mä taas luulen et aika pienikokoinen vauva tulossa.. kun mä ja mieskin ollaan oltu aika pienikokoisia syntyessä. Tai no mä sen "normaali" ja mies sit jotain vajaa 3kg ja 44cm :eek: vaikka on ollu ihan täysaikanen ja kaikkea. Tosin ei nyt uskois, kun pituutta on kuitekin jotain lähemmäs 185cm ;) tuollainen pitkä ja laiha :D
toisin ku mä, pieni ja pyöreä?! :D

Mä toivoisin että ei tuliskaan turvotusta mutta onhan tässä vielä hetki aikaa tulla..
joku tuossa sanoki että kohta vaihtuu marraskuu.. epäilen vaan että moni edes ehtii sen kuun puolelle yhessä koossa ;)

SANNA ihanaa ! :hug: :heart:
Hitsi mä en osaa ees kuvitella miltä susta tuntuu.. varmaan jännittää. Hyvä ettei mua itketä täällä kanssa.. tippa linsissä :D Onneks Nipsulla on kaikki hyvin ja on valmis syntymään.. varmaan ihana saada nyytti kainaloon. Jouduttekohan kauan olemaan sairaalassa? Mä oisin varmaan ihan sekasin jännityksestä jos tietäsin et huomenna saan vauvan syliin =)
:heart: :heart:

Sanna:Mahtavaa! täältä myös tsemppiä tulevaan! :D

nita:mulla kans oli viime neuvolakäynnillä tullu painoa huimat 1800 g/vko! :eek: ihmetyttää kun en mielestäni oo syöny mitään epäterveellistä tai herkutellutkaan ihmeemmin. Kerran söin sen viikon aikana pullaa, et en usko et siit olisivat tulleet, kun kuitenkin päivittäin käyn koirankin kanssa pikkulenkeillä. mut mulla on kyllä ihan selkeesti tullut tota turvotusta että ehkä johtuu sitten siitä. Nyt vaan pelkään seuraavaa neuvolakäyntiä ja mietin koko ajan että mitä uskaltaa syödä ettei vaaka näyttäis kauheen hurjia lukemia :ashamed: :snotty:

Liituraitaruutupaita: hyvä juttu että miehes saa olla kotona! Mun mies aikoo myös pitää lomaa isyysloman perään niin, että olis nyt alkuun 5 viikkoa kotona ja sitten myöhemmin talvella vielä pari viikkoa. Sillä on jäänyt lomia niin paljon säästöön että voi nyt hyvin pitää. Hän vaan tokas tossa eräänä päivänä, että toivottavasti vauva ei synny paljon ennen laskettua aikaa, koska muuten hän joutuu menemään töihin vielä tän vuoden puolella :whistle: :headwall: muhun toi huumori ei tässä tilanteessa uppoa, kun nää selkäkivut on sen verran kovat, että sen puolesta olisin ihan valmis jo luopumaan tästä "taakasta" :whistle:

Meillä on huomenna klo 9.00 se käännösyritys, pitäkäähän peukkuja että onnistuis! =)

Jos sitä nyt menis taas hankkimaan muuta elämää... :whistle: :wave:

Voi että, Sannallakin on kohta nyytti sylissä..mitä?minäkö kateellinen? :) Ei vaan, onnea matkaan!

He82; Tääl ollaan peukut pystyssä, et käännös onnistuis!

Painon noususta on ollut puhetta..miulla oli kans viime neuvolassa noussut sen 1,3kg/vk..aika kamalalta kuulosti, kun mielestäni en nyt niin kamalan paljoo oo syönyt eikä turvotustakaan oo mielestäni enempää kuin aiemmin..olin kyl ihan :eek:
kun näin sen painon.
Miten sitä uskaltaa seuraavaan neuvolaan mennä..

Ai niin, tosiaan, kohtahan alkaakin meijän kuukausi! Huih, miten nopeeta aika onkaan menny!!

Sanna: ihanaa kuulla et kaikki hyvin, huomenna tähän aikaan siulla on pikkuinen tuhisemassa rinnalla :heart: :heart: (en ole kateellinen ollenkaan :ashamed: )

no minä viisastun huomenna niistä sokereista...toisaalta toivon et niis ois jotain häikkää kun sanoivat et sitten käynnistelevät ennen...kun ei tunnu lepo ei rasitus auttavan tätä palleroa tulemaan maailmaan...
tuonne kohdunsuulle kyllä vihloo aika hyvin välillä, mut mie epäilen et hattivatti siellä päätään kääntelee ja nyrkkeilee niin se aiheuttaa sitä kipua... kun ei ole mitenkään säännöllistä...menis vedet niin osais het tehä "oikein"....

katotaan vaan niin minä vielä viikolla 42 täällä kärvistelen ja pukkaan sitten viiskilosen palleron ulos :kieh: :kieh:

epätoivoinen Perfekta ja hattivatti 37+5

Sanna: IHANA! En osaa muuta sanoa... En edes voi kuvitella miltä susta tuntuu, tuli kuitenkin noin nopeeta sektioaika... Pidän täällä peukkuja huomenaamulla =)

Ai vitsi, mullon ihan niskat kipeenä..

Joo, musta tuntuu kans, et mä olen täällä vielä viikolla 42 ja pusken samat viis kilosen maailmaan :LOL: Ei ois kyl mitään uutta mulle :ashamed:

Sais vaan tän taudin tästä ensin loppumaan.. 6 pvä oon jo syöny antibioottia ja 4 pvä jäljellä eikä kyl ainakaan vielä oo auttanut yhtään mitään..

Mut nyt lapsille iltapalat ja ne pesuille.. sit pääsis itte suihkun kautta kattelee telkkaria, mitä sieltä sit mahtaa tullakkaan..

Ellu rv 38

Sanna Ihana kuulla, huomenna saat jo tuhistella vauvantuoksua :) Ja heti kotiuduttua sit viimeistään kertomaan kuulumiset :whistle:

nita emmammasta kyselit, joko huomasit että hän oli meistä eka jolla nyytti ulkomaailmassa :)

Kääk, täällä alkaa tosiaan näköjään nyyttiuutisia tulla, pakko kai se on uskoa että h-hetki itelläkin lähestyy. 4 viikon sisään on nyytti sylissä täälläkin kun max. 2 vko antavat mennä yliaikaiseksi, välttämättä ei kuulema edes sitä jos kasvaa käyrällään.

HT ja veturi 38+3

Sanna Voimia huomiseen! Voin vain kuvitella miekin fiiliksiäsi tällä hetkellä. Luuletkos saavasi ensi yönä ollenkaan nukutuksi ajatuksiltasi... :whistle: toivottavasti kuitenkin uni tulee silmään!

Hillakin tainnut tosiaan tositoimiin päästä kun ei ole mitään sieltä suunnalta kuulunut.

Itsellä on nyt kolmatta päivää normaalia hiljaisempaa masussa.
Näinköhän sitten tyyntä myrskyn edellä.... :D
No,joopa joo...ihan vielä ei viikkojen puoleen tarvitsisi syntyä vaikka jo tuhisijan kovasti haluaisinkin :heart:
Parisen viikkoa voisi yksiössään olella kun sairaala menee noiden kalenteriviikkojen mukaan.

Minny ja Jaska *35* taikka *37*

Yhteistyössä