Huomenia,
Eilen pyörittiin kaupungilla oikein pidemmän kaavan kautta, kun mieskin pitkästäaikaa jouti mukaan. Rahatilanne tässä kuussa on hieman heikko, joten suurempia hankintoja ei voinut edes tehdä, mutta menipä se aika siellä muutenkin ihmetellessä. =) Ja mun selkä jaksoi todella hyvin mukana, muutama viikko sitten noin pitkä jaloillaan olo ei olisi tullut kuuloonkaan! Oli se kotiin tultua vähän ärtynyt, liitokset taas soi yms, mutta parin tunnin päästä oli taas suht ok olo. En tiedä mikä on, mutta ihan positiivista vaihtelua.
Ja illasta käytiin ostamassa Filmtownista mässyä ja limppaa ja kateltiin leffoja sohvalla. Vähän huono omatunto siitä mässäämisestä. :ashamed: Mä jotenkin sain tartutettua karkinhimoni ukkoonkin, niin siinä tulos. No harvemmin meillä limppaa ja karkkia on, suotakoon tämä ilo näin lauantai-illaksi.
Sairaalakassin sisältöjä ollaan taasen vertailtu. Mulla siellä on muutamat sukkaparit ja pikkarit, yhdet imetysliivit ja -suojat, villasukat (mulla jalat aina palelee), pari trippiä ja evästystä mulle/ukolle, rintakumit varoiksi, kirja (mitä kyllä tuskin luen...), siteitä ja senverran noita hygieniatuotteita, kun tässä vaiheessa olen pystynyt pakkailemaan. Vielä pitäisi kamera ja pattereita sinne laittaa, sekä muistaa kännylaturi, neuvolakortti ja vähän rahaa johonkin lokruun. Pienokaisen kotiinlähtövaatteet on kaukalossa odottamassa ja todennäköisesti itse yritän tulla samoilla kuin mennäänkin. Tai sitten pyydän miestä tuomaan jotain, en asiaa pahemmin ole miettinyt. Enhän mä siinä kuitenkaan kävele kun sairaalasta autoon ja autosta kotiin.
Meillä kovin on varoteltu sairaalavarkaista, joten täytyy olla tarkkana tuon rahapuolen yms kanssa. Ja tutustumiskäynnillä kätilö mainitsi omista vaatteista, että todennäköisesti likaisena ne kuitenkin melko pian on, että omalta kannaltakin helpompaa on käyttää heidän vaatetusta. Niin olen vähän itsekin ajatellut...
Toppahaalareista oli kanssa ollut juttua. Anoppi oli Prismasta ostanut meille kokoa 56 olevan haalarin, hinta oli jossain siinä 20-30 euron nurkilla (en varma, kun en itse ostanut)? Ei se varmaan kauaa sopivana kestä, mutta ihan kiva alkuun.
Jos tässä nyt vaan saadaan aikaiseksi, tänään pitäisi lähteä hakemaan talvirenkaita mun vanhemmilta säilöstä. Samalla reissulla pitäisi myös käydä veljen luota vauvanvaatteita hakemassa (jos siis ovat nyt vaan kotosalla). Pääsivät vihdoinkin vesivahingolta muuttamaan takaisin kotiin, joten ovat niitäkin ehtineet meitä varten esille kaivamaan. :heart: No ehtii ne renkaat ensiviikonloppunakin, jos tässä kovakin laiskimustus iskee...
Kahvin keittoon.
mussu & pulla 35+2