Oi onko
Hillalla nyt SE päivä?! Jännityksellä odotellaan Hillan kuulumisia... =)
Sanna: Ei meille mistään äiti&isä-käynnistä olla puhuttu. Kesäloman aikoihin mies oli 2 kertaa neuvolassa mukana, muuten jo ihan töiden takia ei ole päässyt. Eikä siltä ole tuntunut, että olisi useammin ollut tarve mukana ollakaan. Tietääpähän nyt kuitenkin mitä siellä noin suunnilleen tapahtuu, kuuli sydänääniä jne. Muuten on sitten kaikissa muissa jutuissa ollut mukana (ultrat, valmennukset ja tutustumiskäynti).
Ja juu, gögiä kuluu vielä kauan Joulun jälkeenkin.
En sinänsä mikään yli-innokas joulu-ihminen ole, mutta tuo glögi on vaan niin hyvää.
Kieltämättä niinkuin
HE82:nkin on tehnyt, voisi noita joulukortteja tässä ajankuluksi tehdä. Ikinä kun en niitä ole itse väsäillytkään.
Pistetään mietintään...
Huomenna olisi vika perhevalmennus, mutta ei me siihen mennä. Ne 2 ekaa käyntiä oli ihan mielenkiintoisia, kun niissä oli tietoa tuosta synnytyksestä. Viimekäynnillä oli sitten siitä synnytyksen jälkeisestä ajasta. Se "valmentaja" oli eri kuin aiemmin ja tosi sekava jutuissaan. Koko homma kesti melkeinpä tuplasti pidempään kuin aiemmin, hirveellä vauhdilla mentiin kalvoja ja videonpätkiä eteenpäin, ei ollut edes kunnon taukoja missään välissä. Jotenkin noin oppimisen kannaltakin se tuntui aika turhanpäiväiseltä. Joten eiköhän me ilman tätä vikaa käyntiäkin pärjätä. Tällä viikolla mennään sinne perhehuoneisiinkin sitten tutustumaan, jos se auttaisi semmosen saamisessa.
Mulla on nyt käsien nivelet kipeinä. Eikös se ole jonkinlaista oireilua tähän raskauteen liittyen? Turvotusta ei tosin käsissä näy. Tarkkaillaan...
Viimeyö tuli taas nukutuksi suht hyvin, ainoastaan kerran taisin unenpöpperössä täällä yöllä hyöriä.
Olisi uni varmaan pidempäänkin maittanut, mutta olen yrittänyt tuota heräilyä pitää viimeistään ysin pinnassa, jottei mene päivärytmi ihan sekaisin. Iltapäivästä sinne lääkäriin ja sen jälkeen pitäisi kaupunkiin vielä suunnata kaveria treffailemaan. Josko saisi tässä sitä ennen nuo petivaatteet ulos tuulettumaan. Varsinaisen siivouspäivän taidan säästää myöhemmäksi tähän viikkoon (jotten vaan vahingossakaan ole iltapäivästä niin rampa, etten sinne kaupunkiin kykenekkään).
Ja minäkin haluisin ihan hirmusti sen vauvan jo syliini hoivattavaksi! :heart: Meillä on kaikki olennainen oikeastaan jo valmiina, myös minä noin niinkuin henkisesti.
Ei jaksaisi enää odotella... Mutta ei näy edes supistuksen supistusta. Tänään kuullaan lääkäriltä miltä muuten näyttää... Kyllähän tässä yhtenä kappaleena olisi hyvä vielä edes tovi pysyä.
Kahvit porisemaan.
mussu & pulla 35+3