Tuon kalenterin mukaan mä odottelen poikaa =) Luultavasti, koska taisi ovulaatio osua juuri tuohon kuun vaihteeseen. Jännää, ei vielä ainakaan ole yhtään sellainen vahva tyttö/poika-olo.. Enkä tiedä viitsinkö tunteeseen luottaakaan, koska ihan alussa olin täysin varma että odotan kaksosia. No yksihän sieltä löytyi.
Ensimmäinen ultra tehtiin viikolla 7, koska haluttiin varmistua että siellä oikeasti on joku ja oikeassa paikassa. Myöskään ei oltu ihan varmoja, että kuinka pitkällä oltiin. Kuukautta aikaisempi hedelmöitys olisi voinut olla mahdollinen- ja vikat menkat oli erikoiset. Oli varmaan lääkärillä hauskaa, kun tälläinen ensikertalainen meinasi tipahtaa pediltä kun ultran näytössä oli kaksi mötikkää. Kysyin että "kuinkahan monta siellä oikein on....". Enpä tiennyt että vauvalla oli eväspussi mukana =)
Mulla on paino noussut noin 5-6kg. Pahoinvointia ei ole ollut, joten olen kyennyt syömään koko ajan erinomaisesti. Väsymys alussa vaan teki sen että liikuttua ei tullut. Eli kun aikaisemmin liikuin paljon ja sen yhtäkkiä lopetin, niin eihän se ihme ole että muutama kilo tulee jo siitä. Toivotaan vain että tässä kohta jaksaa taas jotain tehdä.
Olen lueskellut noita teidän supistustuntemuksia. Mullahan muljahtelee välillä masussa, ihan kuin joku pyörittäisi pyörää tms. Olen kyllä tulkinnut ne liikkeiksi, ja neuvolan tätikin sen sitten totesi että kyllä ne niitä varmaan on, kun kuvailin. Mutta entä jos ne onkin supistuksia...? Onko ne ihan normaaleja tässä vaiheessa? ....voi tätä ensikertalaisen tietämättömyyttä.....
Veijari 17+0