Kiitoksia teille kaikille tuesta :flower:
Tämä on kieltämättä tilanne, jota en toivoisi kenellekään, mutta kaipa se on niin että jotenkin tuo "yläkerta" on katsonut että mun pääni kestää tämän epätietoisuuden sillä mua on kasvatettu tässä vuosien saatossa niin parisuhteen kuin raskautumisenkin tiimoilta aika kovalla kädellä...
Niin, meillähän tilanne ei ole niin "yksinkertainen" että olisi mieskin tässä kuviossa 100% tukena, sillä asumme tällä hetkellä 700 km päässä toisistamme eikä kukaan voi varmuudella sanoa, että hän tulee pysymään kuvioissa, joten käytännössä varaudun hoitamaan tämän koko vauvarumban yksin. Mutta yksinhuoltajuus on ihan ok juttu, jos se kohdalle sattuu joten mitäpä sitä murehtimaan etukäteen.
Rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että viime yö meni painajaisunien merkeissä eli yritän vissiin tehdä ratkaisua mielessäni unissani.
Sen tiedän, että vauvalla ei voi olla puhdasta 16-trisomiaa koska häntä ei enää olisi ollut moneen viikkoon ja se on ISO helpotus, mutta mosaiikin mahdollisuus askarruttaa, sillä ei ole mitään konstia mitata kuinka sairas tai terve vauva on ja kaikki vammaisuuden asteet ovat mahdollisia mikäli vauvassa on tämä mosaiikki. Tuloksen näkee vasta kun hän on maailmassa. Tavalla A taikka B ja nyt sitten pähkäillään kumpi tapa... Huh, huh.
Olisi ollut lääkäreillekin helpompaa jos ei olisi löytynyt sitä vanishing twin-epäilystä, sillä silloin he olisivat voineet ottaa lapsivesipunktion ja olla melko varmoja tuloksesta, mutta nyt kun on vahva epäilys kaksosraskaudesta menisi punktion tulos aivan arvailujen varaan, sillä se todennäköisesti näyttää joka tapauksessa 16-trisomian johtuen tuosta kadonneesta toisesta masuasukista, vaikka tämä toinen asukki olisikin täysin terve. Ei siis mikään ihme että tätä asiaa pyörittää mielessään jopa unissaan.
Mutta vaikka mietinkin, en silti ole yhtään surullinen. En ole edes itkenyt. Jotenkin mun järki sanoo että hittolainen, jos kerta kroppani on ollut niin ronkeli ettei vauvanalut ole pysyneet sisällä muutenkaan, niin ei kai tuo sitkeä sissi voi olla sairas?!