Manhattan2, tervetuloa ja onnittelut plussauksesta! Olen itse myös hysteerinen ultrassaramppaaja, edellinen raskaus oli tuulimuna, ja olen jo käynyt kahdesti ultrassa, sovittuna yksi ennen viikon 13 np-ultraakin. Eli et ole ainoa!
Toivotaan että kaikki menee hyvin!
MarrasVaavi mä olen myös väsynyt, ja tämä kuvotus on jotain ihan kauheaa. Tuntuu pahalta valittaa, kun raskaus on niin toivottu ja odotettu, ja menetyskin taustalla, mutta kun tämä rajoittaa kaikkea niin kauhean paljon. Onneksi en joudu lähtemään aamuisin töihin. Yliopistolla on tällä hetkellä niin vähän opetusta, että pystyn olemaan kotona. Kauhealta tuntuu ajatuskin, että pitäisi kyetä julkisille paikoille kun on niin tavattoman huono olo. Koskakohan sopii odotella helpotusta...
Ehkä muutaman viikon päästä helpottaa. Toivottavasti.
Lulu32, kyllä sattuu alavatsa välillä, reilu viikko sitten sattui muutamana päivänä niin että olin oikein vähän huolissanikin. Sellanen voimakas menkkamainen olo, niinku kuukutiset olis ihan just alkamassa, erotuksena tästä lähes jatkuvasta nippailusta. Viiltokipua tuntuu etenkin kun nousen äkisti seisomaan tai aivastan, ja painetta, kyllä vain, yhdistettynä siihen menkkamaiseen kipuun. Lääkärin kanssa keskustelin, ja sanoi, että on hyvä asia. Kertoo siitä, että kohtu kasvaa. Näihin aikoihin sikiö (tai oikestaan alkio) kasvaa noin millimetrin päivässä, mutta kohtu kasvaa suhteessa paljon nopeammin, joten ei mikään ihme että on tuntemuksia. Siellä se pieni raivaa itselleen elintilaa kaikenmaailman sisäelimiltä =) . Koetetaan vaan kestää, ja muistaa, että nuo tuntemukset on yleensä merkki siitä että kaikki on hyvin! Ja ai niin, mä olen kanssa Turusta. Laskettu aika tosin siirtyi viikolla eteenpäin, nipin napin joulukuun puolelle.
Omat kuulumiset taisi oikeastaan jo tullakin tuossa kommenttien lomassa. Kuvotus vaivaa enenevissä määrin, jääkaappikylmä tuore ananas ja jäiset mustikat maidolla tai jukurtilla ovat kova sana. Raikasta ja kylmää salaattia pystyn myös syömään. Tuleekohan vapustakaan mitään, jos on näin kauhea olo? Auringonpaisteesta silti nautin, ihanaa kun alkaa tulemaan lämmin! Odotan sitä, ettei tarvita enää takkia.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille, älkäähän stressatko liikaa!
pikkutiikeri 8+2