Marrasmammat 2008

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misai82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainikki: Mä kerroin pomolle jo viikolla 8, koska voin niin pahoin ja töissäkin oli pakko nukkua välillä päiväunet :)Mut ei sulla mun mielestä ole mikään kiire kertoa raskaudesta vielä, virallisestihan siitä kuuluu ilmoittaa 2 kk ennen kuin jää äitiyslomalle. Sinuna en vielä kertoisi:) Mitä sitten jos masu näkyy, siinäpähän riittää ihmettelyä..

Minustakaan Ainikilla ei ole mitään velvollisuutta kertoa raskaudesta vielä. Jos vatsa alkaa pyöristyä, niin ihmetelkööt sitä sitten ääneen jos uskaltavat... Muistan viime raskaudesta, että siinä vaiheessa kun minun mielestäni vauvamaha oli jo ihan SELVIÖ, monet eivät olleet edes huomanneet, tai arvelivat minun vaan lihoneen. Naisella on työntekijänäkin *oikeus* tulla raskaaksi, gaddämit!

Myönnettävä on, että itse jo kerroin, mutta olenkin muutaman hengen projektissa töissä, ja äitiysloma vaikuttaa sen jatkosuunnitelmiin jossain määrin. Potkuja en kuitenkaan raskauden takia saa. (?! ;o)

Kiva kuulla ihanista äitienpäiväylläreistä! Meillä minä olin se, joka heräsi aamulla lapsen kanssa (kun isännällä oli nukkumisvuoro...), mutta iltapäivällä käytiin kaupungilla juhlakahveilla. Mitäpä sitä muuta. 1,5-vuotiaalta sain (hoitotädin tekemän) kortin ja kukkasen ja vietettiin muutenkin päivä yhdessä.

Ei vuotoa torstain jälkeen, hip hei! Olen alkanut tekemään paljastuksia lähisuvulle. Äitini oli (tietysti) haltioissaan, kun sunnuntaina kerroin uudesta lapsenlapsesta. Hänelle ihan mieleinen 'äitienpäivälahja'!

Malvialle ja Tuulialle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Tervetuloa Tirl joukkoomme!

Ainikki, ei kannata potea yhtään huonoa omatuntoa siitä, ettet ole kertonut töissä. Sinulla on oikeus jatkopestiin siinä missä muillakin.

Minä kerroin töissä tänään esimiehelle. Olikin jo tietoinen asiassa, kuulemma kolme eri henkilöä oli jo käynyt kysymässä, odotanko. Ja minä kun kuvittelin peittäväni sen niin hyvin... ;) No, nyt on kerrottu ja ensi loppusyksyn ja kevään hommien delegointi on mietinnässä.

Väsymys tosiaan painaa viimeöisen pelin katsomisen jälkeen ja tänä yönä pitää vielä jaksaa... Pitää ottaa kotona päiväunet. Hyvä Suomi! :)

Mukavaa viikkoa kaikille!
Sonatar & Öttiäinen rv 12+6

Kyllä mä vielä voisin mielelläni pitää suuni kiinni, mutta kun on noita neukkakäyntejä ja meidän TESsin mukaan raskausajan käyntien aikana maksetaan palkkaa tms. Koska en voi sanoa meneväni äitiysneuvolaan, vaan olen ainoastaan sanonut, että käynnit eivät kuulu työterveyshuollon piiriin. Ja koska ne eivät kuulu työterveyshuollon piiriin, on ne tehtävä työajan ulkopuolella ja luonnollisesti siltä ajalta ei makseta palkkaa, ja eihän neuvolaan pääse edes viiden jälkeen illalla, vai? Elikkä työajalla olis pakko käydä... No eipä onnistu! Olen vakituinen ja kiinteällä kuukausipalkalla, joten tunteja on oltava tarpeeksi. Jos voisin kertoa meneväni äippäneuvolaan, olisi helpompaa... Mutta kun ei uskalla ei. Onneksi mulla sattuu olemaan "Plussatunteja" käyttämättä, niin pääsen seuraavan neukkakäynnin vielä salassa käymään(Jos hyvä tuuri käy)... Sitten toivottavasti tämä rumba on ohi ja mulla on työpaikka tallella.

Kiitos kun vastasitte... Ihan samaa mieltä oon itekkin, että en kerro vielä. Pukeudun vaikka jätesäkkiin, niin ei masu näy!;) Nooh... yritän olla stressaamatta asiaa ja olla onnellinen, että mun masussa kasvaa pieni ihme. Asioilla on tapana järjestyä, vai miten se meni...=)

Kyllä mä vielä voisin mielelläni pitää suuni kiinni, mutta kun on noita neukkakäyntejä ja meidän TESsin mukaan raskausajan käyntien aikana maksetaan palkkaa tms. Koska en voi sanoa meneväni äitiysneuvolaan, vaan olen ainoastaan sanonut, että käynnit eivät kuulu työterveyshuollon piiriin. Ja koska ne eivät kuulu työterveyshuollon piiriin, on ne tehtävä työajan ulkopuolella ja luonnollisesti siltä ajalta ei makseta palkkaa, ja eihän neuvolaan pääse edes viiden jälkeen illalla, vai? Elikkä työajalla olis pakko käydä... No eipä onnistu! Olen vakituinen ja kiinteällä kuukausipalkalla, joten tunteja on oltava tarpeeksi. Jos voisin kertoa meneväni äippäneuvolaan, olisi helpompaa... Mutta kun ei uskalla ei. Onneksi mulla sattuu olemaan "Plussatunteja" käyttämättä, niin pääsen seuraavan neukkakäynnin vielä salassa käymään(Jos hyvä tuuri käy)... Sitten toivottavasti tämä rumba on ohi ja mulla on työpaikka tallella.

Kiitos kun vastasitte... Ihan samaa mieltä oon itekkin, että en kerro vielä. Pukeudun vaikka jätesäkkiin, niin ei masu näy!;) Nooh... yritän olla stressaamatta asiaa ja olla onnellinen, että mun masussa kasvaa pieni ihme. Asioilla on tapana järjestyä, vai miten se meni...=)

Moi!

Tuulialle ja Malvialle tosiaan onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista! Olen tuota Malvia itsekin miettinyt, että vaikka mitä voi tapahtua tässä, mutta olen myös ajatellut sen niin, että mitä se hermoilu sitten hyödyttää.Tää mun hermoilu tosiaan johtui tuosta ekasta keskenmenosta ja pitkähköstä yritysrupeamasta, mutta nyt on kuitenkin mennyt kaikki tosi hienosti. Olen siis antanut itselleni luvan nauttia tästä olotilasta täysin siemauksin. Ja kuten Henriikkakin tuossa edellisellä sivulla totesi, niin keskenmenot on kuitenkin tässä vaiheessa jo harvinaisia.

Tuo töissä ilmoittaminen mietitytti kyllä minuakin aika paljon. Edellä siitä kerronkin, että en voinut olla pomolle asiasta sanomatta, kun suunnitteilla oli sen verran tärkeitä juttuja syksylle. Mutta tietysti, jos on menossa henkilöstövähennyksiä tms. niin varmaan kannattaa olla salaisuutensa kanssa ihan rauhassa ja odotella sopivampaa hetkeä. Se on joissain työpaikoissa valitettavasti niin, että vaikka ei suoraan sanota raskautta työsuhteen jatkamattomuuden syyksi, niin sitten keksitään joku "järkevä" syy irtisanomiselle joka tapauksessa. Eiköhän ne asiat Ainikki järjesty parhain päin :)!

Täällä on taas tänään pieni juhlapäivä, kun 14 viikkoa on jo täynnä! Pientä hymyilyä ollut minulla läpi päivän ja työtkin meni siinä sivussa :).

barbalala ja pikkuinen rv 14+0

Jiihuuu!!! Luulin että tulis vielä monen monta neuvottelua, mutta sopuun oltiin päästy jo tänään! saatiin tietää, että vapaaehtoisia lähtijöitä on jo enemmän kuin olisi tarve vähentää ja että vapaaehtoisten kanssa sovitaan huomenna kuka lähtee! Eli rivien välistä, ketään ei potkita ulos!=) Olo ei oo ollu pitkään aikaan näin helpottunut... Toki taustalla sellanen pieni pessimistinen "älä nuolaise ennen kuin tipahtaa" -ajatus, mutta enköhän mä saa jäädä..:D

Tuun vielä kirjottelemaan ku tajuan kunnolla!;))

Tervetuloa Tirli!

Ihanaa kun kevät on tullut vauhdilla, vaikka ulkona tuiskii kylmä tuuli niin kauniit lehdet ja kukkaset näyttävät uskomattoman upeilta! ah kevät!

Mulla on 15.5 lääkäri-neuvola jossa sitten kuulee sydänääniä :) Hurjan kivaa! SItä tässä odottelen ja yritän jaksaa keskittyä töissä...mielessä pyörii niin paljon muista juttuja nyt - niin kun tiedätte.

Mutta eip muuta kun kivaa viikkoa kaikille

Helmipelmi ja Papu rv 12+6

joo eli meillä oli se neuvola -lääkäri tänään... sydänäänet ei ihan hyvin vielä kuulunu mut kuulu kumminkin... siellähän se painaa menee pikkunen :)

kamalaa kun pitäis loppuja tavaroita pakata mut on niin väsyny olo ettei mitään jaksais... kaipa se tästä vielä :)

meillä oli mun äiti tilannu meille vauva lehden ylläriks :) onhan se ihan kiva lueskella vauva juttuja sitten.

se on hassu juttu ku lukee näitä juttuja niin miettii et thon mä sit kirjotan jotain ja pitää muistaa onnitella tosta jo tosta asiasta... harmi vaan ku sit ku on kirjottamassa ei muista enää mitään ... hyvä muisti, harmi vaan ku on niin lyhyt :D

mamma 87 ja käpy 12+4

mamma87,mulla on muuten ihan sama juttu! Luen kaikkien viestit läpi, mutta sitten unohdan kuka oli käynyt ultrassa ja kuka kysyi mitäkin... Pitää aina selata eestaas, että muistaa...:D Että jos selitän täällä omiani ja vaikuttaa välillä siltä, etten pysy jutuissa kärryillä, niin en vaan muista...Älkää ihmetelkö..x)

Onko kukaan uskaltanut ostaa mitään tulokkaalle? Me ei olla ostettu itse vielä mitään, mutta ollaan saatu lahjaks itkarit ja tuttipulloja ja tutteja ym... Ja sitten ollaan saatu mun sisarusten lasten vanhoja vauvanvaatteita..niin ja parvekevaunut... Ja anoppi sanoi tilanneensa meille kantoliinan. Vähän välillä hirvittää, että entä jos jotain sattuu ja sitten on kämppä täynnä vauvantarvikkeita... Mutta ei sitä voi pelon kanssa elää koko raskausaikaa... Täytyy kai vaan uskoa, että meille tulee vauva...=)<3

Ainikki ja Pikku Pau Pau 13+5

ainikki mä oon ainakin käyny jo jotain vaatteita shoppaileen. ne on niin hirveen söpöjä ettei kiusausta voi vastustaa :) meilläkin on saatu mun veljen lasten vaatteita... harmi vaan ku niillä on neljä tyttöö niin jos saakin pojan niin joutuu pinkeissä kulkeen :)

yli huomenna np-ultra... jänskättää... toivotaan et kaikki on kunnossa.

mamma 87 ja käpy 12+5

Moi naiset!
Me ei olla viel osteltu mitään...Jotenkin tuntuu että sit syssymmällä sitten, mutta voi olla että kun masu alkaa oikein kunnolla kasvaa niin sit saatan innostua :) Uskon että anoppi hankkii jotain tarvikkeita ja vaatteita tässä jo lähiaikoina, mutta taidan laittaa ne vielä jonnekkin naftaliiniin :)

Mulla olis tortaina neuvolalääkäri - toivottavasti sydänäänet sieltä kuullaan ja kaikki olisi hyvin. Oma olo on ainakin luottavainen ja hyvä!

Ihanaa päivää kaikille! Mulla onkin vapaa,joten suuntaan pian lenkille koiruuden kanssa!

Helmipelmi

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!

Olen käynyt lukemassa kirjoituksianne päivittäin, mutta on ollut joku kirjoituslukko, enkä vaan ole saanut kirjoiteltua. Torstaina mulla on np-uä ja ensi viikolla neuvolalääkäri. Tuo torstainen jännittää, että onhan sielä kaikki hyvin. Lähinnä pelottaa, että jos sikiö ei ole kehittynyt tai syke on lakannut. Olenkin ajatellut, että jos siellä nyt kaikki on ok, niin lupaa hellittää tuota turhan stressaamista ja alan nauttimaan tästä ajasta! On kyllä ihanaa, että mieheni pääsee nyt np-ultraan mukaan (asumme työni vuoksi viikot eri paikkakunnilla) ja näkee itsekkin, että mitä siellä nyt onkaan. Tai sitten vastaavasti olemme toistemme tukena, jos kaikki ei olekaan hyvin.

Vatsa pullottaa ja olen ostanut viikonloppuna äitiyshousut, jotka on niin ihanat jalassa, ei purista ollenkaan! Työkaveri sanoi, että selvästi näkyy jo vauvamaha ja ihmetteli, kun muut eivät ole mitään vielä töissä kyselleet :) Itse epäilin, että josko tuo maha olisi syömisestä turvoksissa, mutta kuulemma näyttää ihan selkeästi vauvamahalta. Mukava oli kuulla tuo.

Itse en ole vielä ostanut vauvalle mitään, mammahousuja ostaessani kyllä kieltämättä kävin hipelöimässä pienten vaatteita, mutta hillitsen itseni--ei vielä... Äitini tosin oli kuulemma ostanut jotain vaatetta jo, mutta en halunnut vielä nähdä niitä. Sitten ehkä np:n jälkeen vasta.

Tällaista tänne, hyvää viikon jatkoa kaikille!

Tuulen Poikanen rv 14+1 (tai 11+3)

noista vauvan vaatteista...et itellä on jotain esikoiselta jemmassa ja just kävin pojan tädiltä hakemassa niihin lapsen pieniä vaatteita itelleni ja turvakaukalokin jo mukaan lähti :D eihän noilla vielä kiirettä ois mut saavatpahan he pois jo ne kuleskelemasta kun heillä muutto edessä...

hei kaikille!

kyllä täällä tulee käytyä lueskelemassa päivittäin mutta kirjoituspuoli on jäänyt vähemmälle.. Vko 14 tuli tänään täyteen ja seuraava ultra vasta 2.7.

neuvolassa sanottiin että lääkärini oli unohtanut pyytää jotain tarvittavia testejä, eli menen nyt uudestaan otattamaan verinäytteen. Ei luottamus ainakaan espanjalaiseen terveydenhuoltoon noussut, kun muutenkaan ei ole hajua mitä kokeita edes pitäisi tehdä eikä kukaan oikein osaa selventää asioita. Tulen nyt Suomeen lomalle niin menenpä ehkä yksityisen vastaanotolle tarkistukseen ja ultraan.

Mitään ei ole ostettu vielä, katseltu kylläkin. Miehellä on mielenkiinto vaihtunut, nyt autojen sijaan kyttää rattaiden merkkejä ja -malleja! Mikäs villitys nyt muuten on tämä Boogaboo-merkki, mulle ainakin ne on hirveän matalat! Äitiysvaatteita en ole edes vielä katsonut, ei ole yhtään mahaa vielä ja painokin on tippunut, esikoista siis odotan. Toivoisin kyllä että jo alkaisi näkyä!

Meillä ei ole toivoa "periä" kenenkään vanhoja vaatteita tai tarvikkeita, eli kaikki pitää ostaa alusta asti.

Toivotaan että ne hyvät ilmat siellä jatkuu ja hyviä vointeja kaikille!

Ensiksi suurkiitos tervetulotoivotuksista! Oikein mieltä lämmitti.

Olisipa ihanaa käydä edes ikkunaostoksilla, mutta kun tulokkaan sukupuolesta ei ole vielä tietoa ja pojan vaatteita meillä on jo yllin kyllin. Pitää jättää shoppailu myöhemmäksi. Tytöille on kyllä syötävän söpöjä vaatteita, ja isosiskokin (mieheni tytär) on ilmaissut toivovansa tyttöä, että olisihan se tyttövauva ihana... Mutta pieni poika olisi yhtälailla hieno juttu.

Äitiyshousut olisi kyllä syytä hankkia, kun ne isommatkin farkut alkavat jo ahistaa. Vanhat Lindexin pellavahousut pidin puhki, niin olivat mieleiset.

Hyvistä ilmoista puheen ollen: ihmettelin aamulla, joko naapurin pihlaja kukkii. Kävi nopeasti ilmi, että luntahan se... Toivottavasti edes Espanjassa on vähän lämpimämpää!

Moni on täällä kertonut käyneensä tai menevänsä neuvolalääkärille. Onko se jokin ihan rutiinikäynti? Ihmettelen vain, kun ei meillä sellaisesta käynnistä ole ollut puhettakaan:-o

oona ja asukki 15+3

Moi Oona!
Neuvolalääkäri on ainakin täällä Keski-Suomen pääkaupungissa siinä viikoilla 14-16 viikoilla. Siellä ensin tutkitaan pissinäytteestä sokerit ja paino katsotaan, sitten lääkäri tekee sisätutkimuksen ja kuuntelee sydänäänet, sekä on tarvittaessa vastaamassa mieltä painaviin kysymyksiin. Kyllä se siis täällä on ihan rutiinia. Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä!

-Helmipelmi ja papu 13+1

ps. mulla on huomenna tuo lääkäri.

Tervehdys kaikille!

Olin eilen pimennossa, jostain syystä en päässyt näille sivuille ollenkaan. Nyt on sitten niin paljon luettavaa, että huh huh! Hyvä niin! :)

Ainikille onnittelut työasian selviämisestä!

Mamma87:lle onnittelut sydänäänistä! Kyllä vaan on mukavaa kuunneltavaa.

Mamma87:lle ja Tuulen poikaselle tsemppiä np-ultraan ja Helmille neuvolalääkäriin!

Unohtuiko joku muu? Sori jos niin pääsi käymään!

Meillä oli tänään neuvolalääkäri, veritestit ok, sydänäänet kuuluivat ja kaikki alapäässä muutenkin hyvin. Meillä kun on täällä opetussairaala niin vastaanotolla oli sitten kandeja koko huone pullollaan. Onneksi sisätutkimuksen ajan oli paikalla vain yksi lääkärin lisäksi, en nyt halua näytellä tavaraani ihan koko pitäjälle! ;)

Sitten odottelemaan rakenneultra-aikaa, sattuu tod. näk. heinäkuun eka viikolle. Minulla on ulkomaanreissut kesäkuun viimeisellä ja heinäkuun toisella viikolla, joten toivottavasti saavat sovitettu ultran niiden mukaan.

Mitään ei ole ostettu vielä, mutta katseltu kyllä. Mies ei antaisi ostaa ennenkuin sukupuoli on selvillä, mutta saattaa jotain lähteä mukaan jo ennen sitä... ;) Sängyn saamme ainakin sukulaisilta ja hoitopöydän myös.

Oletteko jo päättäneet, haluatteko tietää sukupuolen? Me siis halutaan, ainakin omaan tietoon.

t. S & Ö rv 13+1

No niin, soitin neuvolaan neuvolalääkäristä ja sanoivat, että koska kävimme yksityisellä varhaisultrassa, niin silloin kunta ei enää toistamiseen tarjoa lääkäriä.
Nyt muistin, että taisihan se neuvolatäti tämän mainita ekalla käynnillä, mutta tuli niin paljon muutakin infoa, että olin totaalisesti unohtanut.

Sydänäänet pääsemme kuulemaan kesäkuun alussa seuraavalla nevolakäynnillä, ihanaa:-)

t. oona

Höpöjä puhuin.. Oonhan mä ostanut kolme söpöä pikku taulua vaaville...=) Sitten ostin ennen raskautumista ystävättären masukille vaaleanpunaisen asun ja pari vaaleanpunaista myssyä, jota heidän todennäköinen poikansa(Oli ultrassa jalat oikein levällään) tuskin tulee ikinä käyttämään!;) se löytyi nyt lahjakassista iloisena yllärinä..:) Entäs jos meille tuleekin poika..?:D No kulkekoon sitten vaaleanpunaisissa!;) Ei sillä sukupuolella ole väliä, mutta kyllähän se kiinnostaa. Olis niin mukava ostaa jotain muuta kuin neutraalia, joka sopii molemmille. Niitä sellaisia neutraaleja vaatteita ollaan saatu jo tarpeeks..:) Tosin tuli sieltä veljen tyttären vanhoja pinkkejä paitoja..:D

Nyt meen safkikselle, paiiii!=)

Ompas tullut paljon "postia" tässä välissä :), hyvä niin!

Mullakaan ei ole tuota neuvolalääkäriä, np-ultran yhteydessä tehtiin jo sisätutkimus ja ensi neuvolakäynnillä terkka ottaa sitten ilmeisesti nuo sokerimittaukset ym. Seuraavan kerran tulee tuo lääkäri nähtyä näillä näkymin rakenneultrassa, joka meillä kesäkuun loppupuolella.

Tuntuu niin ihmeelliselle, että nyt jo puhutaan vauvan vaatteiden ym. tilpehöörin hankkimisesta. Itse hämmennyin jonkin verran, kun saimme siskolta heti turvakaukalon autoon ja babysitterin, kun kerroimme pikkuisen tulosta. Pinnasänkyäkin jo tarjosi, mutta sanoin suoraan, että ei nyt ihan vielä tässä vaiheessa olla miettinyt mitään pinnasänkyjä :). Vanha perinnekehto meillä on jo varastossa ja joitain käytettyjä vauvanvaatteita (siskolta nekin+omia vanhoja retrovaatteita) mutta en ole niitä vielä sen kummemmin katsellut. Kenties tuon rakenneutran jälkeen sitten uskaltaa pikku hiljaa heittäytyä tuohon vauvatarvikkeiden maailmaan.

Vaunuja olen täällä netissä vähän katsellut ja tsekannut tuon äitiyspakkauksen sisällön Kelan sivuilta. Ihan kivalta näytti tuo meillekin tuleva pakkaus, vai mitä mieltä olette?

Kiva, kun tänään työpäivä päättyi vähän aikaisemmin. Nyt syömään jotain, kun vatsa kurnii!

barbalala ja pikkuinen rv 14+2

Huomenta!:)

Juu, no mä tein eilen ison hankinnan. Sisko soitti ja kysyi, että miten on vaunujen laita. Muisteli, että olin pohtinu minkälaiset olis parhaat kun marrasvauvalla on edessä pitkä talvi. Saatiin sitten roimalla alennuksella Ora Jovi Airit -08, niin olihan ne pakko ottaa.=) Tukevilta tuntuu ja löytyy kunnon tavarakori ja pyörät kulkee varmasti lumessakin. Saattavat olla kylläkin raskaat... Ovatpahan nyt sitten valmiina.:)

Täytyy myöntää, että aluksi olin vähän pettynyt kun katsoin äippäpakkauksen kuvia. jotenkin tuntui, että se on tosi väritön.(lukkuunottamatta niitä oranssiraidallisia..) Mutta kummasti sitä on nyt alkanut siitä tykkäämään. Ei ehkä mikään kaikista ihanin, mutta uskon, että miellyttää enemmän ihmisten silmää kuin räikeänkirkuvat...:D Ja voipi olla, että ne on luonnossa ihanampia, kun näkee kankaat selkeämmin...=)

Kauhee kun on semmonen joku ihmeen valenälkä. Ostin kiireessä lounaaksi jonku thai wokin ja nyt tekis mieli mennä syömään se, vaikka lounas on vasta 12.30...=) Oon just vetänyt naamaani broiskusalaatin, joten ei mulla vielä nälkä pitäis olla... Tekee vaan mieli riisiä..xD

On kyl oikeesti tosi ihanaa, että on tämmösiä palstoja, missä voi kälättää muiden samassa vaiheessa olevien kanssa ja kysyä, jos ei jotain tiedä. Täällä on aina joku, joka tietää...=)

Ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille!=)

Ainikki & Pikku Pau Pau

Heippa tännekin!

Tulin vaan kyselemään yhtä asiaa... :) Kirjottelin täällä sillon maaliskuussa, mut poistuinkin yhtä nopeasti, kun varhainen km yllätti... Nyt oon tuolla joulukuisissa siis :)
Tänään tuli 9+0 täyteen! Jee! Aivan mahtava olo sen puolesta, pidemmällä kuin koskaan ;)

Eli kysynkin nyt teiltä, että onko kellään oireet lakannu kokonaan ja jos, niin millä viikolla? Miulla kun nyt on tää viikko ollu ihan oireetonta, niin pelko kyllä tuolla takaraivossa kytee, että jos kaikki ei olekaan hyvin... :( Oon koittanu olla rennosti ja luottaa siihen, et kaikki on ok, mut helpommin sanottu ku tehty... Varhaisultrassa kävin rv6+5 ja kaikki oli silloin erittäin hienosti + syke näkyi hyvin :) Oonkin siihen koittanu vedota ja sen varjolla pötkiä aina päivä kerrallaan, et kyllä varmasti kaikki on ok, mut silti pelottaa ja stressiä pukkaa... Ei oo päivää, ettei ajattelis, onkohan kaikki hyvin... No, en varmaan ole ainut, jolla huoli välillä on :) Vielä ois siis tasan 3 viikkoa kärvisteltävä seuraavaan ultraan, np-ultra 5.6 rv12+0.
Eli kokemusta yhtäkkisestä oireiden loppumisesta?
Kiitos! Koitan tällä lieventää omaa huoltani, että jaksan sen 3 viikkoa vielä ootella ;)

Hertta 9+0

Yhteistyössä